PDA

Bekijk Volledige Versie : zoeken en usenet nieuws groepen



The MAzTER
14/04/04, 21:59
Kan er een optie komen als je zoekt, dat je in alles kan zoeken behalve in de usenet nieuwsgroepen (dus alleen alles binnen het forum).

Van mij mogen die nieuws groepen eigenlijk helemaal wel weg, maar dat is mijn mening ;)

Domenico
14/04/04, 22:11
Die nieuwsgroepen staan daar prima en blijven daar ook staan maar dat is mijn bescheiden mening. ;)

Lijkt me veel moeite om niks toch? Ik zal er eens naar kijken als we uiteindelijk over zijn naar vB3 maar dat duurt nog even.

The MAzTER
14/04/04, 22:14
Origineel geplaatst door Domenico
Die nieuwsgroepen staan daar prima en blijven daar ook staan maar dat is mijn bescheiden mening. ;)

Lijkt me veel moeite om niks toch? Ik zal er eens naar kijken als we uiteindelijk over zijn naar vB3 maar dat duurt nog even.

zoek bijvoorbeeld eens op 'monitoring service' ;)

nu kan je de wel op alleen in 'Hoofd Categorie' zoeken, maar stel dat je iets anders zoekt wat wel in alle forums kan voorkomen.

Of stel dat iemand een aanbieding voor monitoring service gedaan heeft. Dan heb ik die bij deze niet gevonden (of ik moet iedere keer per categorie gaan zoeken).

Grumpy
14/04/04, 23:02
Ja, zoekresultaten van nieuwsgroepen wil ik niet :)...

Oplossing is...zoekopdracht verdelen in 2 stukken..
eerst de hoofdcategorie.. daarna de overige categorien... (3e stuk is de nieuwsgroepen... die doe je dus niet)

ThePostman
15/04/04, 15:10
Origineel geplaatst door Grumpy
(3e stuk is de nieuwsgroepen... die doe je dus niet)

Niet? :X

Ja het viel mij ook al op. Beetje lastig...maja zo vaak gebruik ik het ook weer niet die zoek functie. Maar toch...The MAzTER ik leef met je mee ;)

Dennis
15/04/04, 15:15
Nieuwsgroepen mogen van mij eigenlijk zelfs wel helemaal weg :)

dotnetjunkie
16/04/04, 05:11
Van mij mogen ze best blijven staan, MAAR inderdaad, een optie om die zoekresultaten niet te tonen zou wel handig zijn!