PDA

Bekijk Volledige Versie : EZEE servers doet aan FAX spam!?



RonZo
13/04/04, 23:42
Een paar minuten geleden komt er hier dus een Spam Fax binnen van EZEE servers :mad:
Conclusie.. Deze "sukkels" menen dus de vrijheid te kunnen nemen om users van dit forum waarop ze adverteren zomaar in hun (fax)spam dbase te kunnen opnemen!

Aan EZEE servers:
Kort en bondig..... Sodemieter op met je K*Tspam en haal me onmiddelijk uit je bestand! Anders kom ik even langs om het zelf te doen! :p

wdv
13/04/04, 23:47
Ach, het is niet de eerste fax die ik van ze krijg, krijg er minstens 1 per week....

Ik heb liever dat ze faxen dan dat ze mailen, kost het ze tenminste nog geld :)

edit: Het zou ook eens fijn zijn als er echt interessante aanbiedingen gedaan werden :p

RonZo
13/04/04, 23:54
Origineel geplaatst door wdv
Ach, het is niet de eerste fax die ik van ze krijg, krijg er minstens 1 per week....

Ik heb liever dat ze faxen dan dat ze mailen, kost het ze tenminste nog geld :)

edit: Het zou ook eens fijn zijn als er echt interessante aanbiedingen gedaan werden :p

Hier komen faxen in een PC binnen en worden ze niet direct geprint. Kost hun geld en mij dus niet.... Maar waar ik van baal is dat ze zomaar de vrijheid durven te nemen mijn faxnummer op te nemen in hun bestand zonder dat ik er om gevraagd heb :mad:
Maar komt wel goed... ik zal die faxen wel een keer of 10 teruxfaxen in omgekeerde setting :p
Witte achtergrond wordt dan zwart en letters wit.... Dan is hun toner heeeel snel leeg :D

wdv
13/04/04, 23:55
Ik denk dat ze zelf ook digitaal faxen, maar hier wordt ie gelukkig ook niet direct uitgeprint :)

RonZo
14/04/04, 00:09
Heh.... bederf m'n feestje ff niet :(





:D

WenS
14/04/04, 09:26
Beetje domme zet van ze als je het mij vraagt.
Dit is erg slechte reclame voor je bedrijf. Ik weet bijv. nu al zeker dat ik daar nooit klant zal worden (al hadden ze soms wel leuke dingen ;))

superior-is
14/04/04, 09:36
Zijn dit niet een beetje overtrokken reacties? Zulke gegevens hoeven niet van dit forum af te komen, maar kunnen natuurlijk ook opgevraagd worden bij de Kamer van Koophandel. Wij krijgen hier dagelijks een paar spamfaxen binnen (ook ezeeservers), maar om me daar nou zo druk om te gaan maken. Het lijkt me overigens niet meer dan normaal dat als je aan Ezeeserver vraagt om je faxnummer uit hun database te verwijderen, dat ze dat dan ook gelijk doen.

[regnar]
14/04/04, 09:38
je kan ook alles omdraaien, klacht indienen en dan brengt het jou misschien geld op ;)

Santario
14/04/04, 15:34
Lol, ze hebben nog een banner op WHT ook ;) Waar de faxnummers ook vandaan komen, ze moeten in iedergeval niet het lef hebben om mijn nummer erin te zetten, dan bellen we ze hoogstpersoonlijk op. Waarom? Omdat het uitermate vervelend is constant van die zinloze faxen te krijgen. Als ik ergens naar op zoek zijn snuffelen we zelf wel ;)

Johan-nl
14/04/04, 16:05
Neem een 0900 faxnummer :D

RonZo
14/04/04, 16:31
Origineel geplaatst door superior-is
Zijn dit niet een beetje overtrokken reacties? Zulke gegevens hoeven niet van dit forum af te komen, maar kunnen natuurlijk ook opgevraagd worden bij de Kamer van Koophandel. Wij krijgen hier dagelijks een paar spamfaxen binnen (ook ezeeservers), maar om me daar nou zo druk om te gaan maken. Het lijkt me overigens niet meer dan normaal dat als je aan Ezeeserver vraagt om je faxnummer uit hun database te verwijderen, dat ze dat dan ook gelijk doen.
Mwah... Het lijkt MIJ niet meer dan normaal dat Ezeeserver aan mij vraagt om mijn faxnummer in hun database te mogen plaatsen....
Kijk ze zullen hier best wel rond neuzen en hier of daar op een huisje klikken. Doen ze dat bij mij, dan zullen ze ook zien dat er duidelijk staat: "Acquisitie per post, telefoon, fax en e-mail wordt absoluut niet op prijs gesteld.....".

Dennis
14/04/04, 16:51
Origineel geplaatst door RonZo
Een paar minuten geleden komt er hier dus een Spam Fax binnen van EZEE servers :mad:
Conclusie.. Deze "sukkels" menen dus de vrijheid te kunnen nemen om users van dit forum waarop ze adverteren zomaar in hun (fax)spam dbase te kunnen opnemen!

Aan EZEE servers:
Kort en bondig..... Sodemieter op met je K*Tspam en haal me onmiddelijk uit je bestand! Anders kom ik even langs om het zelf te doen! :p Dat is zowel flame als bedreiging, maar ben het wel met je eens.

Santario
14/04/04, 20:40
Bedreiging? mwaw, een ongevraagde fax die ineens je faxmachine laat ratelen is ook erg bedreigend ;)

RobbertC
14/04/04, 21:35
Vandaag zelfs een fax met een rectificatie van een fout in één van de spamfaxen ze ;)

RonZo
14/04/04, 21:57
Origineel geplaatst door RobbertC
Vandaag zelfs een fax met een rectificatie van een fout in één van de spamfaxen ze ;)
Jah..., hier ook. Dat is wel netjes van ze.
Maar ik zat er niet op te w88 ;)
En op mijn "in negatief terug gezonden fax" met het verzoek mij uit het databeest te halen heb ik echter nog niets vernomen...

ezeeserver
14/04/04, 22:40
@all

allen die een fax terug hebben gestuurd, worden meteen verwijderd. Die hebben ook de rectificatie niet gekregen.

Die geen faxen meer willen, kunnen graag een email aan sales@ezeeserver.com sturen met het subject : Stop FaxMailing in de Bodynaam en Faxnummer van je vermelden. Als je verder een mailing per email wilt ontvangen, dan vermeld je dat in de body met het emailadres waar het naartoe moet worden gestuurd.


@DennisCitus

jij hebt er twee keer ingestaan. Bij de eerste keer is deze niet verwijdert. Na je telefoontje wel.


mijn excuses voor het ongemak


groeten

Markus Darda

Arjanvt
14/04/04, 22:56
Ik vind het nog steeds een smerig naar spam_ruikend_zaakje... ga eens op nettere manieren klanten werven.

RonZo
15/04/04, 00:04
Origineel geplaatst door ezeeserver
@all

allen die een fax terug hebben gestuurd, worden meteen verwijderd. Die hebben ook de rectificatie niet gekregen.

Die geen faxen meer willen, kunnen graag een email aan sales@ezeeserver.com sturen met het subject : Stop FaxMailing in de Bodynaam en Faxnummer van je vermelden. Als je verder een mailing per email wilt ontvangen, dan vermeld je dat in de body met het emailadres waar het naartoe moet worden gestuurd.


@DennisCitus

jij hebt er twee keer ingestaan. Bij de eerste keer is deze niet verwijdert. Na je telefoontje wel.


mijn excuses voor het ongemak


groeten

Markus Darda
Allemaal leuk en aardig maar ik ben en blijf van mening dat u in eerste instantie dit soort spam gewoon niet moet doen.
Ik heb nimmer en op geen enkele wijze ooit contact met u gehad omtrent uw producten en/of diensten en daarmee dus ook nimmer te kennen gegeven u toe te staan mij op welke wijze dan ook te contacteren omtrent uw "aanbiedingen".
Mocht ik al ooit eens met de gedachte gespeeld hebben uw producten af te nemen, dan is bij deze de kans verkeken.

Anestheologist
15/04/04, 01:41
Nuja liever via fax dan via mail.

euro-access
15/04/04, 02:46
neem een geheim nummer dan is alles opgelost

Zolang de fax nummers OPENBAAR staan mag iedereen daar gebruik van maken.

Zelfde als telefoon nummers.

Keuningen
15/04/04, 05:17
Inderdaad, ik vind jullie reacties niet ech redelijk. Ik kan wel begrijpen dat je het misschien niet wardeert maar iedereen heeft in Nederland recht om je te contacteren met een aanbieding en dit te blijven doen indien jij anders aangeeft.

Daarbij:
Ik heb liever een fax/mail/post dan een telefoontje.

host3000
15/04/04, 08:30
Spam blijft spam.

Nou lig ik daar niet wakker van als het één keer per week is, maar sommigen doen het wel een paar keer per week. Gewoon spam.

Van de winkeltjes die ik leuk vind, heb ik een abbo op de nieuwsbrief. Ik kan heel goed zelf bepalen van wie ik een aanbieding wil. Anders kijk ik wel op de website. Gewoon ophouden met dat spammen (niet dat het ooit zo ver komt :p )

host3000
15/04/04, 08:33
Origineel geplaatst door ezeeserver
@all

allen die een fax terug hebben gestuurd, worden meteen verwijderd. Die hebben ook de rectificatie niet gekregen.

Die geen faxen meer willen, kunnen graag een email aan sales@ezeeserver.com sturen met het subject : Stop FaxMailing in de Bodynaam en Faxnummer van je vermelden. Als je verder een mailing per email wilt ontvangen, dan vermeld je dat in de body met het emailadres waar het naartoe moet worden gestuurd.


groeten

Markus Darda

Moet je nou zien??? Ik wil gewoon geen faxen (foute instelling van spammers, punt uit), zonder daar allerlei dingen voor te moeten doen. Weet je wel hoeveel er van deze spammers zijn? Moet je die allemaal een mail sturen (waarvan 3/4 er gewoon niets mee doet en het dus gewoon verspilde tijd is)?

BTW, nu heb ik van jullie geen fax ontvangen (houden zo), dus het heeft geen betrekking op jullie maar is in het algemeen.

electric
15/04/04, 08:39
Ik blij dat ik geen Fax heb :X

host3000
15/04/04, 08:42
Origineel geplaatst door electric
Ik blij dat ik geen Fax heb :X
Ach wat jammer. Nu mis je de strooizout, kantoormeubilair, printerreparatiebedrijven, cup-a-soup, adviesbureaus, incassobureaus .............................................. aanbiedingen.

Dennis
15/04/04, 09:07
Jammer dat de eigenaar bijna nooit in zulke klachten-topics reageert :)

superior-is
15/04/04, 09:10
Jaha strooizout, die hebben wij ook ooit gehad. :) Sommige mensen geven echt teveel geld uit aan faxbestanden.

Maar om even terug te komen op het onderwerp: Ezeeserver handelt correct op een klacht en zo hoort het ook (en ik had ook niks anders van ze verwacht). Let wel; ik heb niets met ezeeserver behalve dat ze ook lid zijn van webhostingtalk.nl :)

host3000
15/04/04, 09:21
Origineel geplaatst door superior-is
Jaha strooizout, die hebben wij ook ooit gehad. :) Sommige mensen geven echt teveel geld uit aan faxbestanden.

Maar om even terug te komen op het onderwerp: Ezeeserver handelt correct op een klacht en zo hoort het ook (en ik had ook niks anders van ze verwacht). Let wel; ik heb niets met ezeeserver behalve dat ze ook lid zijn van webhostingtalk.nl :)

Behalve dan dat opt-out 'not done' is (ja ik weet het, het is geen e-mail maar een fax; zelfde principe)

Santario
16/04/04, 14:51
Origineel geplaatst door electric
Ik blij dat ik geen Fax heb :X

Wij wel maar hij staat gelukkig niet op de website vermeld, alleen in correspondentie naar klanten wordt het faxnummer gecommuniceerd en via de afgeschermede omgeving welke alleen voor klanten toegankelijk is :)