PDA

Bekijk Volledige Versie : [Sitecheck]Gaming4life.nl



Gaming4life
13/04/04, 23:11
Hallo mensen.
Ik ben benieuwd wat jullie van onze nieuwe site vinden.

URL:
http://www.gaming4life.nl

wdv
13/04/04, 23:21
Ziet er goed uit, alleen de lettertjes in het menu zijn een beetje klein.

Grumpy
13/04/04, 23:27
Site ziet er mooi uit.

Ik heb niet alles goed bekeken ofzo maar een aantal dingen vielen mij op:
- Flashmenu. Het volume van het klikgeluid als je klikt is veels te hoog.
- de FAQ leest niet prettig door de vetgedrukte tekst. Draai het om, maak de vraag vet en het antwoord normaal. Dat leest een stuk prettiger.
- "ER ZIT GEEN DATALIMIET OP ONZE PUBS, DIT IS UNIEK!" Dit is juist ver van uniek. De meeste gameserverproviders hanteren geen datalimiet maar precies net als jullie een vage FUP.
-er zijn heel wat spelfouten te vinden.

owja.. ik weet dan wel niet veel over hardware, maar bestaan er wel 60gb scsi harde schijven? 36 GB en 72 GB laten bij mij wel een belletje rinkelen, maar 60 niet.

V. Kleijnendorst
13/04/04, 23:57
Om te zorgen dat je pagina's opgenomen worden in zoekmachines is het misschien handig om onderaan kleine tekstlinks neer te zetten en/of een sitemap.

De aanbieding met afbeelding als achtergrond kan misschien beter ook een blauwe cel kleur krijgen. De tekst is dan al leesbaar terwijl de afbeelding inlaadt (langzamere verbindingen.)

In Firefox komt je aanbieding niet helemaal uit en verdwijnt het laaste stuk tekst achter het plaatje.

Mooie site!



Niet naar de source gekeken. Had niet verwacht dat dit zonder tables gemaakt was. De div zou dan dus de achtergrondkleur moeten krijgen.

Respect voor het designen van deze site met css! (paar hele kleine dingetjes zorgen ervoor dat de site niet valideerd. Maar je bent nog bezig denk ik)

Schaap
14/04/04, 11:52
Mooie site.

Overlees wel nog even de tekst en verbeter indien nodig.

Wel 1 kleine opmerking, vermijd constructies zoals dit:


Neem contact met ons op
(Geen sponsor requests!):


De volledige zin is Nederlands, maar dan kwak je er een engels woord tussen. Vervang requests liever door "aanvragen"

Maar missen is menselijk. De laatste tijd kan je geen zin meer lezen zonder een Engels woord in.

Gaming4life
14/04/04, 16:54
Origineel geplaatst door Grumpy
Site ziet er mooi uit.

Ik heb niet alles goed bekeken ofzo maar een aantal dingen vielen mij op:
- Flashmenu. Het volume van het klikgeluid als je klikt is veels te hoog.
- de FAQ leest niet prettig door de vetgedrukte tekst. Draai het om, maak de vraag vet en het antwoord normaal. Dat leest een stuk prettiger.
- "ER ZIT GEEN DATALIMIET OP ONZE PUBS, DIT IS UNIEK!" Dit is juist ver van uniek. De meeste gameserverproviders hanteren geen datalimiet maar precies net als jullie een vage FUP.
-er zijn heel wat spelfouten te vinden.

owja.. ik weet dan wel niet veel over hardware, maar bestaan er wel 60gb scsi harde schijven? 36 GB en 72 GB laten bij mij wel een belletje rinkelen, maar 60 niet.

Eerst even reageren op het datalimiet, dit is ook bij ons geen FUP, zoals bij elke server wel is:P
Die scsi schijven zijn idd 36, deze zijn verkeerd door de webdesigner ingevuld

Koster
14/04/04, 17:07
Ik hanteer een FUP en moet zeggen dat het afkraken van een FUP door andere partijen toch altijd triest is.
"FUP is oplichting"
"FUP is vaag, je krijgt altijd rekeningen achteraf"
blablabla

Ik hanteer een FUP en stuur geen rekening achteraf, wil je 100% van je server gebruiken, dan mag dat. Wat niet mag is mods of aanpassingen installeren die zorgen voor meer dan het dubbele aan dataverkeer van de originele installatie.
Dus mét FUP heb je geen rekening achteraf, zonder wel (ja, ik zie de gamehosts altijd komen met datalimiet van 30 GB of 50 GB). Sure, dat betekend gewoon dat je achteraf zonder zeuren makkelijk een factuurtje mag en kan sturen.
Ik zie dat Grumpy zo negatief is over FUP, verklaar je nader?
Hij heeft wel gelijk dat het verre van uniek is wat jullie doen, onze publics zijn FUP en mogen 100% van de tijd volledig vol zitten :)

Grumpy
14/04/04, 17:30
Origineel geplaatst door Gaming4life
Eerst even reageren op het datalimiet, dit is ook bij ons geen FUP, zoals bij elke server wel is:P

Hmmm... ik heb even beter gekeken. In de voorwaarden staat dat de public servers GEEN limiet hebben. Fijn, en de private servers (die jullie nog niet aanbieden) hebben een FUP. Raar om dat te vermelden als je het niet aan biedt.
"Alle webhostingpakketten bij Grumpy komen met gloednieuwe BMW M3's. Alleen Grumpy biedt geen webhostingpakketten aan.;)"

En Koster, ik zit hier geen FUP af te kraken of iets dergelijks. Daarvoor er is al maanden een ander topic. Deze topic gaat over de website van gaming4life en gaming4life-only. Ik wil verder niets horen over of je nou FUP goed vindt of niet, of hoe jouw gameserverbedrijfje om gaat met je FUP-policy. Dat is gewoon OFF-TOPIC.

Maar goed.

Koster
14/04/04, 17:39
Als jij dat off-topic noemt noem ik "De meeste gameserverproviders hanteren geen datalimiet maar precies net als jullie een vage FUP. " een flame naar mij en andere gamehosters :)

Vandaar mijn bijdrage aan dit topic :D

Rik
14/04/04, 18:46
Origineel geplaatst door Koster
Ik hanteer een FUP en moet zeggen dat het afkraken van een FUP door andere partijen toch altijd triest is.
"FUP is oplichting"
"FUP is vaag, je krijgt altijd rekeningen achteraf"
blablabla

Ik hanteer een FUP en stuur geen rekening achteraf, wil je 100% van je server gebruiken, dan mag dat. Wat niet mag is mods of aanpassingen installeren die zorgen voor meer dan het dubbele aan dataverkeer van de originele installatie.
Dus mét FUP heb je geen rekening achteraf, zonder wel (ja, ik zie de gamehosts altijd komen met datalimiet van 30 GB of 50 GB). Sure, dat betekend gewoon dat je achteraf zonder zeuren makkelijk een factuurtje mag en kan sturen.
Ik zie dat Grumpy zo negatief is over FUP, verklaar je nader?
Hij heeft wel gelijk dat het verre van uniek is wat jullie doen, onze publics zijn FUP en mogen 100% van de tijd volledig vol zitten :)

:huh: natuurlijk MOGEN ze 24/7 gebruikt worden en vol zitten... logisch.

Bij een FUP is het zo dat als er bv 2 op de server zijn die het dubbele verbruiken, jij daar fijn aan mee mag betalen....

/edit: we gaan wel ERG off topic, BACK to the site ;)