PDA

Bekijk Volledige Versie : hoe vindt je deze site??



rachid
11/04/04, 13:33
hoe vindt jullie deze website eruit ziet. In de toekomst wordt dit nog uitgebreid met informatie.

De site staat op http://www.rachweb.nl

Alle informatie/opmerkingen/reacties zijn welkom

motrox
11/04/04, 13:37
Als ik wel iets haat in een site is een popup. Als ik een nieuw schermpje wil openen, doe ik dat zelf wel.

Rik
11/04/04, 14:15
Vinft het wel een vrolijk logo, de site is alleen nog niet echt "een site"...
Men wil info zien, veel info ;)

Suc6 ermee !

Carl<n-media>
11/04/04, 14:23
Ik denk niet dat je zo veel klanten zult trekken. Maak eens een registratie systeem. Wat meer informatie op de web site, een contact formuliertje etc.

En zoals motrox al zegt, gebruik geen pop up venstertjes om je site in te laden, dit is vrij irritant.

rachid
11/04/04, 14:25
oke dus geen popup, meer info, reg en contact forumulier

Carl<n-media>
11/04/04, 15:16
Origineel geplaatst door rachid
oke dus geen popup, meer info, reg en contact forumulier
Inderdaad, en het logo gewoon even wat verkleinen en ergens anders in je site toepassen :).

Succes!

wdv
11/04/04, 16:00
Ik heb hier niet eens je site gezien, je moet er rekening houden dat men tegenwoordig popup blockers heeft.

rachid
11/04/04, 16:09
bedankt voor uw reacties. Ik ga hiermee mee aan de slag

motrox
11/04/04, 17:37
Rachid, voor het opzetten van je website, kun je ook kiezen voor een cms (content management systeem). Op deze wijze kun je gebruik maken van mogelijkheden die daarin zitten, als een contactformulier en alle informatie die je wilt plaatsen.

Goede cms zijn bijvoorbeeld PostNuke en Mambo Open Source. Vooral de laatste kan ik je aanbevelen. Er zijn veel gratis en professioneel uitziende templates te vinden. En de community op forum.mamboserver.com is erg behulpzaam.

RobbertC
11/04/04, 18:34
Welke website?