PDA

Bekijk Volledige Versie : Isphost.nl



rjames
11/04/04, 00:39
Hallo,

Kan iemand mij vertellen waarom de server van isphost.nl al bijna twee dagen plat is? En dat ik niemand van dat bedrijf kan bereiken en zij mij kennelijk ook niet?

Bedankt,

RJ.

Carl<n-media>
11/04/04, 00:43
Heb je ze al gebeld? Of op een ander e-mail adres gemaild?

+31 (0)464377351
info@hostics.com

Nieuwlaat
11/04/04, 00:51
Ze zijn reseller bij ep-networks en die gingen dit weekend verhuizen van provider, blijkbaar is er iets niet goed gegaan met de dns settings en zal de boel dus pas maandag weer online komen. Ik denk dat je voor een verklaring het beste contact op kan nemen met Ep-Networks ook al heb ik geen idee hoe je die kunt bereiken aangezien hun eigen site ook offline is.

®on
11/04/04, 08:31
Origineel geplaatst door rjames
En dat ik niemand van dat bedrijf kan bereiken en zij mij kennelijk ook niet?
FSCJasper (http://www.webhostingtalk.nl/member.php?s=&action=getinfo&userid=764) is eigenaar van het bedrijf, stuur hem eens een PB zou ik zeggen.

[QWS]
11/04/04, 08:49
Origineel geplaatst door Nieuwlaat
Ze zijn reseller bij ep-networks en die gingen dit weekend verhuizen van provider, blijkbaar is er iets niet goed gegaan met de dns settings en zal de boel dus pas maandag weer online komen. Ik denk dat je voor een verklaring het beste contact op kan nemen met Ep-Networks ook al heb ik geen idee hoe je die kunt bereiken aangezien hun eigen site ook offline is.

Zoiets had ik ook gehoord ja. Maar misschien word maandag wel dinsdag i.v.m. Pasen.

Dennis
11/04/04, 10:33
Origineel geplaatst door Nieuwlaat
Ze zijn reseller bij ep-networks en die gingen dit weekend verhuizen van provider, blijkbaar is er iets niet goed gegaan met de dns settings en zal de boel dus pas maandag weer online komen. Ik denk dat je voor een verklaring het beste contact op kan nemen met Ep-Networks ook al heb ik geen idee hoe je die kunt bereiken aangezien hun eigen site ook offline is. Dit vind ik eigenlijk wel lullig... had dit niet even geintroduceerd kunnen worden? Bijvoorbeeld hier of op hun eigen website. (die's dus inmiddels down)

Markuz
11/04/04, 10:51
mja ik krijg zo'n welcome pagina van apache. Denk dat savvas zijn ips niet heeft aangepast in de httpd configs van zijn gebruikers.

FSCJasper
11/04/04, 11:42
Beste heer James,

Wij hebben u een mailing gestuurd met informatie en uw nieuwe url(in verband met de verhuizing is er een nieuw ip-adres). Als u nog verdere vragen heeft kunt u met ons contact opnemen. Onze excuses voor het ongemak.

Savvas
11/04/04, 12:33
Origineel geplaatst door DennisCitus
Dit vind ik eigenlijk wel lullig... had dit niet even geintroduceerd kunnen worden? Bijvoorbeeld hier of op hun eigen website. (die's dus inmiddels down)

Alle gebruikers zijn ruimschoots van tevoren genotificeerd hierover.

Verder geef ik geen commentaar over uitingen of opmerkingen in dit topic, clienten met vragen kunnen contact met ons opnemen op support@ep-networks.nl of wachten op de officiele verklaring van onze kant.