PDA

Bekijk Volledige Versie : Speciale tekens



wdv
10/04/04, 12:24
Hoi,

Ik weet niet of ik de enige ben, maar sinds de overgang worden de speciale tekens niet meer goed afgebeeld hierzo (zoals euroteken e.d.).

Bijvoorbeeld een ? ipv een euroteken.

Johan-nl
10/04/04, 12:37
Bij mij ook.

Domenico
10/04/04, 12:38
© €

Waarschijnlijk zijn de speciale tekens niet goed overgenomen tijdens de overdracht. Er zijn inderdaad wat probleempjes zoals eerder vermeld en we zullen alles proberen om dit zsm op te lossen.

RonZo
10/04/04, 12:39
€ :D

Dennis
10/04/04, 12:39
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=49914
Zie Poll

Mikey
10/04/04, 12:43
Origineel geplaatst door Domenico
© €

Waarschijnlijk zijn de speciale tekens niet goed overgenomen tijdens de overdracht. Er zijn inderdaad wat probleempjes zoals eerder vermeld en we zullen alles proberen om dit zsm op te lossen.

Dit is ook gebeurd met een nieuwe post, dus zit niet on het overzetten.

wdv
10/04/04, 12:52
Origineel geplaatst door Domenico
Er zijn inderdaad wat probleempjes zoals eerder vermeld en we zullen alles proberen om dit zsm op te lossen.

Ik wist niet zeker of het alleen bij mij zo was, dus daarom meldde ik maar even dat het bij mij in ieder geval wel zo was :)

edit: Het zit trouwens niet alleen in de posts, maar ook bijvoorbeeld bij "Privéberichten" (ik heb het zo overgenomen, ik deed niet een poging om é te typen :)), wat bovenaan staat bij de index (hoeveel nieuwe berichten je hebt etc.)

Dus misschien geeft hij niet de goede character set door ofzo?

Domenico
10/04/04, 13:20
Dus bij de ene post wel en bij de andere niet?

wdv
10/04/04, 15:37
Origineel geplaatst door Domenico
Dus bij de ene post wel en bij de andere niet?

Het lijkt alsof de nieuwere posts wel ok zijn, maar tegelijkertijd is de poll van Mikey weer niet goed die ná de verhuizing geplaatst is, heel vaag..

Johan-nl
12/04/04, 00:35
Is dat een virus ofzo met die tekens...
Mijn PC neemt het nu ook over op andere websites en outlook :huh:

Carl<n-media>
12/04/04, 01:02
Hier af en toe problemen. Die poll werkt trouwens wel goed.