PDA

Bekijk Volledige Versie : Site check



Luuc
07/04/04, 19:14
Hallo,

Gelieve deze site:
http://www.linxhosting.nl/newlinx te beoordelen :)

Het moet professioneel maar toch ook speels ogen, de inhoud is nog niets. Gewoon "copy & past"

Dit is gewoon een html versie, heb nog niets gedaan aan css en scripting. Hij is trouwens het beste te bekijken in IE.

Indien mogelijk opbouwende kritiek en/of nuttige opmerkingen.
Alvast bedankt people ;)

Met vriendelijke groeten,
Luuc

Undo
07/04/04, 20:17
Hier en daar een beetje slordig maar vind hem wel mooi, weer ns iets nieuws. Kan er niet meer over zeggen! ;) Best bruikbaar design.

Dennis
07/04/04, 20:19
Het is vrij aardig, maar die align='left' vind ik niet zo mooi uitgewerkt. Zeker omdat er hier zo'n groot stuk wit is op 1024-768.

Luuc
07/04/04, 20:38
Origineel geplaatst door DennisCitus
Het is vrij aardig, maar die align='left' vind ik niet zo mooi uitgewerkt. Zeker omdat er hier zo'n groot stuk wit is op 1024-768. Inderdaad, ik heb trouwens ook schermresolutie 1024 x 768 en vind het best grappig staan.

Savvas
08/04/04, 07:55
Ik vind de header wel netjes gedaan, echter het menu erboven vind ik nou niet bepaald het juiste lettertype bevatten, bovendien zie ik de kwaliteit heel slecht (kan ook aan me videokaart van me laptop liggen hoor, dies nogal brak ;))

Verder zou ik nog iets leuks proberen te doen met het middenstuk, afgezien van de header bovenaan, is de rest wat html en tekst, wellicht dat je met plaatjes het wat opvrolijkt.

Just my 2 cents :D

[QWS]
08/04/04, 08:03
14 Maart - Beatrix is zwanger geraakt van Maxima, de pakketten zijn daarom goedkoper geworden.


:D

maar wat betreft het design vind ik het zeker mooi, het enige wat ik zou veranderen is het lettertype dat je vrijwel overal gebruikt. (bovenaan in het menu vind ik het lettertype ook niet zo mooi)

Master Martijn
19/04/04, 21:20
Op het eerste gezicht oogt de site redelijk professioneel, het logo ziet er ook wel mooi zakelijk uit. Als ik naar de prijzen kijk zijn jullie wel redelijk prijzig trouwens :P Als de site af is zal ik opnieuw mijn mening erover vellen. Mvg. Master Martijn

talkie
20/04/04, 09:52
Vrij goed. Lekker duidelijk met de menubar bovenaan.

Icoontjes zijn gevaarlijk, soms word het niet begrepen. Dat icoontje dat naar de email gaat kan verwarring opleveren.

De stock foto met je logo erin is vaag. Wat heeft een roltrap het met linuxhosting te maken? Ook is ie relatief groot en het logo is niet goed leesbaar omdat de foto het nogal druk maakt.

Rik
20/04/04, 10:16
Ik zou alleen niet met deze zin beginnen op je website:

Heeft u ook zo`n hekel aan die slome buitenlandse servers, slecht bereikbare support en lange wachttijden tot uw webruimte gereed is gemaakt?

Heeft verkeerd effect denk ik ;)
Je begint namelijk meteen met iets "negatiefs"

TMourik
20/04/04, 10:55
Dedicated server aanbieding

- Celeron 2,4 ghz
- 1056 DDR
- 800 GB opslag
- 450 GB dataverkeer
€ 600 / eenmalig
€ 780 / maandelijks
is dat met of zonder gouden kast? :D

Leuke site, alleen align left vind ik persoonlijk niet echt mooi.

Anestheologist
20/04/04, 17:37
Niet slecht maar ik zeker en vast alles centreren ;)