PDA

Bekijk Volledige Versie : Photoshopper gezocht



Glatze
07/04/04, 19:47
Beste allemaal

Samen met een vriend heb ik een webdesignbedrijf waarbij ook een drietal programmeurs op freelancebasis meewerken. Wat we eigenlijk missen is iemand die onze grafische tekortkomingen kan opvangen. Op dit moment laat ik designs maken door een kennis in Engeland, maar ik vind dat het veel beter kan. Bovendien heeft die persoon geen breedband, dus communicatie is erg lastig. We zijn dus op zoek naar iemand die goed grafisch is onderlegd, maar niet schrikbarend duur is. Die dus tegen betaling designs kan maken voor ons, maar ook af en toe wat nuttige hand- en spandiensten kan verrichten voor eigen projecten waar niet 1-2-3 een vergoeding tegenover staat.

Ik hoop dat ik hier iemand kan vinden. Reageren kan via e-mail of pb.

groeten

Sander

Rubenvdkamp
07/04/04, 20:30
Ik neem even contact met je op.

ThePostman
07/04/04, 20:37
Om wat voor een bedrag gaat het ongeveer per ontwerp? En hoeveel projecten gemiddeld per maand?

+oMAz_
07/04/04, 20:54
hi sander!
ik ken wel iets van het betere (al dan niet snelsnel) kunst- en vliegwerk in photoshop (Mac).
en bovendien altijd geïnteresseerd in allerhande opdrachten. voor de sport.
hoe kan ik je contacteren?
cheers/+oMÁz_

Glatze
07/04/04, 20:59
Hoi,

Dank voor de snelle reacties. De laatste 3 maanden hebben we ongeveer 5 opdrachten gedaan. Het werk dat hje ermee kwijt bent zal ongeveer een middag zijn, met eventuele kleine aanpassingen erna als het voor de opdrachtgever niet geheel naar wens is.
De verdiensten liggen voor hele simpele klussen (framepjes met wat kleuren, logo erin knallen) op 50 euro tot 100 euro voor de wat uitgebreidere ontwerpen.
Het gaat hier echt om basic dingen voor jullie. In de toekomst zie ik zeker grotere dingen gebeuren met meer verdiensten, maar vooralsnog is dit wat we veel binnenkrijgen. Zelf zijn we beter in coderen, dus laten dit liever aan iemand anders over.

xserve
07/04/04, 23:27
Beste Glatze,

Ook ik kan erg goed overweg met de gehele Adobe Creative Suite, waaronder Photoshop en GoLive. Ik zal je morgen even een pb sturen met wat meer informatie.

ThePostman
07/04/04, 23:44
Glatze voor 50 euro even snel een website in elkaar zitten is niet moeilijk ;) Wil ik je graag bij helpen, indien interesse, stuur maar even een pb. Dan krijg je ook mijn portfolio te zien.

Johant
08/04/04, 01:07
Heb je een pb gestuurd

JOEYD
08/04/04, 01:44
PB verzonden

Alexx
08/04/04, 11:19
DOMENICO EDIT: Voor een snelle ban, vooral zo doorgaan!

Agent-E
08/04/04, 13:51
Hallo,
Ik heb zeer veel ervaring met Photoshop +10 jaar.
Oorspronkelijk grafisch geschoold en tegenwoordig volwaardig web designer en developer.

Als zelfstandige aan het werk, en altijd op zoek naar nieuwe klussen.
Neem aub contact met mij op, ik help je graag verder...

P.S. Bij mij wil het PM gebeuren maar niet werken op deze site, vandaar deze post..

vr grt
Lars Johansson

wenda
08/04/04, 18:49
Ik wil graag af en toe wel iets photoshoppen. Ik wil zelfs de 'kleinere' klusjes wel gratis doen. Bij de grotere ontwerpen is een kleine vergoeding oke. Misschien een keer 'proefdraaien' met elkaar om te kijken of we aan elkaars wensen voldoen?

Glatze
08/04/04, 22:15
Mensen,

Bedankt voor alle reacties, zitten een aantal interessante partijen tussen. Met die zal ik contact opnemen.

gr
Sander

PS Wenda, hoe kan ik je bereiken?

wenda
09/04/04, 16:57
Dag sander! Aangezien het niet lukt om ook maar iets te wijzigen of doen op deze pagina(ik weet niet wat er aan de hand is) mag je mij wel mailen op meer_weten@hotmail.com en dan geef ik je daar mijn 'echte'emailadres.

gr. wenda