PDA

Bekijk Volledige Versie : MBIT vermeldingen



KDISS
07/04/04, 15:07
Hallo iedereen,

Ik heb deze topic gestart om te kijken wat jullie van de vermeldingen
van MBIT's vinden. Vaak lees ik in POST dat er niet vermeld staat of
het hier om AVG (average) of 95% gaat.

Ik denk dat wij voor "toekomstige" bezoekers hier duidelijkheid voor
moeten scheppen. Bijvoorbeeld alle MBIT prijzen die op het forum
staan zijn standaard 95%. Indien anders het geval is dat de aanbieders
dit kenbaar moeten maken....

Dit schept denk ik een hoop duidelijkheid. Ik zou graag weten wat
jullie van dit voorstel vinden?

Digitux
07/04/04, 15:27
Wat dan ook wel handig is om te vermelden of het gaat om 5Mbit up EN down.. of dat er bv 10Mbit aangeboden wordt als 5Mbit up en 5Mbit down

xserve
07/04/04, 15:41
Ik vind het een heel goed voorstel.

EgoH
07/04/04, 16:28
Is inderdaad handig om erbij te zetten.

Echter misleidender vindt ik nog wel om op een 1000gb/maand request te reageren met 3mbit 95%.

Sorry hoor maar je kan 95% niet vergelijken met 320gb, zoals je met average kan.

Dennis
07/04/04, 16:30
Origineel geplaatst door Digitux
Wat dan ook wel handig is om te vermelden of het gaat om 5Mbit up EN down.. of dat er bv 10Mbit aangeboden wordt als 5Mbit up en 5Mbit down Dit is toch bijna altijd het totaal?

En in 95% van de aanbiedingen waarin mbits staan, wordt traffic gemeten via de 95%-regeling... Verder is de AVERAGE-regeling interessanter, dus zou de TS dat best kunnen vermelden.

KDISS
07/04/04, 18:42
Origineel geplaatst door DennisCitus
Dit is toch bijna altijd het totaal?


Dat ben ik inderdaad met je eens. Over het algemeen mag
je inderdaad aannemen dat het inderdaad het totaal is.

NextIT
07/04/04, 20:03
Eigenlijk kun je er vanuit gaan dat als er niks bij wordt vermeld, dat het dan om een 95% regeling gaat. Als het 'Average' zou zijn, dan zet de adverteerder dat er echt wel bij, aangezien dat voor de potentieƫle koper meestal interessanter is.

KDISS
08/04/04, 13:38
Mag ik aannemen naar aanleiding van diverse berichten dat het
wenselijk is dat er een nieuwe regel komt over MBIT. Dat standaard
vermeldingen van MBIT op 95% precentiel basis is? Misschien dat
Domenico met de moderators dit onderling kunnen overleggen
of deze regel in het algemeen regelement opgenomen kan worden.

InstantXs
08/04/04, 14:26
HOeft geen regel over te komen, daar het toch wel aannemelijk is dat het 95% is, behalve wanneer anders gemeld

superior-is
08/04/04, 14:45
Ben het ook eens met InstantXS. De 95 percentiel regeling is der mate marktconform aan het worden, dat we dat ook wel mogen aannemen.

Dennis
08/04/04, 14:52
Origineel geplaatst door superior-is
Ben het ook eens met InstantXS. De 95 percentiel regeling is der mate marktconform aan het worden, dat we dat ook wel mogen aannemen. Jij bent nu dus de 6e die het zegt :p

KDISS
26/04/04, 01:52
Ik denk dat het toch slim is om dit toch te vermelden in regels. Netzoals dat we mogen aannemen dat er geen SPAM in het forum verstuurd mag worden en toch gebeurd het. Ik hoop dat de moderators deze topic in hun volgende vergadering kunnen meenemen. Deze kan nu op slot :D

InstantXs
26/04/04, 10:53
Ik vind het echt onzin om over zulke dingen regels te maken. Zo kun je wel voor ALLES regels verzinnen.
Ga er nou maar gewoon van uit dat het 95% is. aangezien het ALTIJD gemeld wordt wanneer het avarage is (avarage is namelijk aantrekkelijker voor de klant)

Mikey
02/05/04, 13:21
Wat is het nou de moeite om er 95% of average achter je bandbreedte te zetten ?? , ben je dan bewust bezig een potentiele klant die niet zo heel veel verstand ervan heeft te neppen ?