PDA

Bekijk Volledige Versie : prijs.info



mommahost
07/04/04, 11:57
Ben benieuwd wat PRIJS.INFO waard is.

Friend
07/04/04, 14:08
Prijs.info, en dan kom je HIER vragen wat de naam waard is ..... :)

motrox
07/04/04, 14:17
Is het ook te koop?

mommahost
07/04/04, 14:31
Ha Friend... Ja goeie, maar de prijs info moet toch ergens vandaan komen. Hij is te koop, maar alleen tegen de juiste prijs... en dat is nu juist de vraag...

UbErZ
07/04/04, 17:09
.info doet het in nerderland nog erg slecht. Maar dit zal zeker gaan aantrekken met een paar jaar. Over een jaar of wat zal het domein best wel wat waard zijn.

Als het nou om price.info ging was het een heel ander verhaal. Dan had het nu al een waarde van een paar honderd dollar.

Dennis
07/04/04, 17:35
€75 zou ik mee beginnen... maar mijn inschatting is vrij beperkt. Misschien kan Rico een betere maken?

mommahost
07/04/04, 17:52
Voor € 75 neem kom ik m'n bed niet uit.... ik vraag me echt af hoe deskundig de mensen hier zijn... of zijn jullie er op uit om zelf goedkoop domeintjes op te pikken?.... heb pas geleden nog een domein verhandeld voor € 14.000.... ik ben hier wel weer klaar mee.

Koster
07/04/04, 17:57
Origineel geplaatst door mommahost
Voor € 75 neem kom ik m'n bed niet uit.... ik vraag me echt af hoe deskundig de mensen hier zijn... of zijn jullie er op uit om zelf goedkoop domeintjes op te pikken?.... heb pas geleden nog een domein verhandeld voor € 14.000.... ik ben hier wel weer klaar mee. ga het dan ergens anders verhandelen ipv hier op te scheppen over je 14k domeintje

Dennis
07/04/04, 18:03
Origineel geplaatst door mommahost
Voor € 75 neem kom ik m'n bed niet uit.... ik vraag me echt af hoe deskundig de mensen hier zijn... of zijn jullie er op uit om zelf goedkoop domeintjes op te pikken?.... heb pas geleden nog een domein verhandeld voor € 14.000.... ik ben hier wel weer klaar mee. HAHAHAHA! Je gaat hier echt uitgelachen worden hoor. De waarde van dit domein is meer... want uh... jullie willen mijn domein en niet te vergeten heb ik ooit een domein verkocht voor 14.000!

Waarom zou prijs.info veel waard zijn? Is het commercieel zo aantrekkelijk dan? Hoogstens kun je er een onafhankelijk prijzen-website op zetten waar prijzen worden vergeleken. Verder wordt er voor Nederlandse domeinen met een .info ZELDEN meer dan 1.000 neergelegd, laat staan 14.000 :)

Domenico
07/04/04, 18:18
Ik herinner me voetbal.nl nog. 1 miljoen!

Dennis
07/04/04, 18:21
Origineel geplaatst door Domenico
Ik herinner me voetbal.nl nog. 1 miljoen! Inderdaad. Maar dat is dan ook weer een Nederlandse dot-nl domein en deze is gewoon supergoed commercieel te exploiteren. Zo'n naam vergeet je ook nooit.

motrox
07/04/04, 18:23
Origineel geplaatst door mommahost
Voor € 75 neem kom ik m'n bed niet uit.... ik vraag me echt af hoe deskundig de mensen hier zijn... of zijn jullie er op uit om zelf goedkoop domeintjes op te pikken?.... heb pas geleden nog een domein verhandeld voor € 14.000.... ik ben hier wel weer klaar mee.

Je vond het anders wel nodig speciaal voor het aanbieden van dit domein een account aan te maken op dit forum....

En ik kom wel mijn bed uit voor EUR 75...

Dennis
07/04/04, 18:35
Origineel geplaatst door motrox
Je vond het anders wel nodig speciaal voor het aanbieden van dit domein een account aan te maken op dit forum....

En ik kom wel mijn bed uit voor EUR 75... Ik voor E20 ook nog wel :)

Maar waarom denk je dat het domein zoveel waard is?

Domenico
07/04/04, 19:10
Kom op jongens, dat er hier mensen zijn die het niet begrijpen wil nog niet zeggen dat het niet klopt. Dit domein kan wel zeker veel waard zijn en anders moeten jullie maar eens kijken op de speciale domeinforums die er zijn. Je zal echt versteld staan hoe er nog in domeinnen wordt gehandeld.

Ik heb laatst zelfs nog een bod van $7000 dollar afgeslagen op een domein in mijn bezit omdat ik het domein gewoon niet kwijt wil. Het domein wordt gebruikt voor een leuke tekst dit tot grote ergenis van een fortune500 bedrijf. :)

Advocaten hebben ook niet geholpen en ik vind het gewoon leuk om zo'n groot bedrijf als dit lekker te stangen.

En nee, ik ga niet zeggen over welk domein het gaat maar ik wilde alleen maar duidelijk maken dat de handel in domeinen nog steeds heel erg groot is dus lees jezelf even in en stel anders gerichte vragen ipv zomaar iets te roepen.

root
08/04/04, 12:17
Prijs.info above $500

1) Info extensie, je krijgt info over de prijs.
2 ) Zeer goed brandable en zeker waard om te developpen.
3 ) Kort

Mooie naam. Goede inverstering.