PDA

Bekijk Volledige Versie : textfield.com



zapper8
05/04/04, 19:24
Poosje geleden aangeschaft, nog nooit eerder iemand voor me geregistreerd. Tot nu toe goed voor zo'n 20 bezoekers per dag terwijl hij nergens op het web is doorgelinkt. Iemand een idee wat ie waard kan zijn? textfield is een bekende webterm, de term text field levert in google bijna 10 miljoen resultaten op.

Friend
05/04/04, 21:40
Lijkt mij een kansloze naam, wat voor inhoud kun je nou op dit domein kwijt.

Dat Google al 10 mil. resultaten geeft kan ook in het nadeel werken van de naam, mensen die dus op textfield zoeken kunenn dus al op 9.999.999 andere websites iets vinden over 'textfield'.

Geef je huidige baan voorlopig maar niet op :)

Friend

zapper8
05/04/04, 22:48
Okay, had em in de eerste plaats voor de naam gekozen. Wat ik wel bizar vind is dat hij nooit eerder geclaimd is terwijl de org en net al jarenlang worden ontwikkeld. Op net zit een japans javaprogrammers log en onder de org een of ander hip amerikaans tijdschrift. Wellicht ktijg ik daar mijn verkeer van.

Friend
05/04/04, 23:05
Origineel geplaatst door zapper8
Okay, had em in de eerste plaats voor de naam gekozen. Wat ik wel bizar vind is dat hij nooit eerder geclaimd is terwijl de org en net al jarenlang worden ontwikkeld. Op net zit een japans javaprogrammers log en onder de org een of ander hip amerikaans tijdschrift. Wellicht ktijg ik daar mijn verkeer van.

Waag er eens een telefoontje of mailtje aan om te zien of die lui van dat hippe yankee tijdschrift wat knaaken apart hebben gelegd om jou op vakantie te sturen inruil voor het domeintje.

Anders zul je toch zelf een weblog moeten starten..... :)
(PS: spreek je russisch? Daar hebben ze nog geen weblogs over textfields (volgens goochel dan))

Hasta en succes

Friend