PDA

Bekijk Volledige Versie : KVK nodig?



Jaap21
04/04/04, 17:19
Heeeyz

Ik heb ff een vraagje, ik ben net nieuw hier op webhostingtalk.nl en ik heb al veel gedaan in de computerwereld mar owkeej. Mijn vraag was: Als ik een reseller pakket heb, en ik dus hosting doorverkopen heb ik dan een KVK nodig? Zijn daar ook uitzonderingen van/voor? enzovoort...

Alvast bedankt!

NextIT
04/04/04, 17:23
Origineel geplaatst door Jaap21
Heeeyz

Ik heb ff een vraagje, ik ben net nieuw hier op webhostingtalk.nl en ik heb al veel gedaan in de computerwereld mar owkeej. Mijn vraag was: Als ik een reseller pakket heb, en ik dus hosting doorverkopen heb ik dan een KVK nodig? Zijn daar ook uitzonderingen van/voor? enzovoort...

Alvast bedankt! Als jij je naar de buitenwereld presenteert als bedrijf (website, advertenties), wordt je aangemerkt als bedrijf, en heb je dus ook een KvK nodig.

Carl<n-media>
04/04/04, 17:32
Ja, je gaat handelen dus KvK.

Er zijn hier trouwens al heel wat topics over. Gebruik de search eens!

Stefan<n-media>
04/04/04, 17:39
www.kvk.nl


Wie moet zich inschrijven?
Iedere onderneming en rechtspersoon in Nederland moet zich inschrijven in het handelsregister.
Een onderneming voor het handelsregister hoeft niet altijd gelijk te zijn aan een onderneming voor de Belastingdienst. Het begrip 'onderneming' voor de Kamer van Koophandel is vaak ruimer dan wat vaak onder een bedrijf verstaan wordt.

Wie moet zich inschrijven?: Uitzonderingen
http://www.kvk.nl/artikel/artikel.asp?artikelID=44355&sectieID=5

Je valt niet binnen de uitzonderingen dus moet je, je aanmelden.

Volgens mij is deze vraag al vaker voorbij gekomen. :p

Digitux
04/04/04, 18:08
"Weet je wat jij moet doen? Even langs de kamer van koophandel"

Wordt je nu mee dood gegooit op de tv, dus misschien toch maar eens langs gaan. En voor de echte nederlanders onder ons, het is Gratis...

TMourik
05/04/04, 16:18
zoals Stefan<n-media> ook zegt, voor KvK ben je al heel snel ondernemer.

Voor de BD absoluut niet! (Met name de 1500+ uren per jaar, investeringen enz zijn daar belangrijk voor)

[QWS]
05/04/04, 16:21
Origineel geplaatst door Digitux
"Weet je wat jij moet doen? Even langs de kamer van koophandel"

Wordt je nu mee dood gegooit op de tv, dus misschien toch maar eens langs gaan. En voor de echte nederlanders onder ons, het is Gratis...

Hmm ik betaal altijd iets van 30 euro voor een gesprekje..

Digitux
05/04/04, 16:35
Origineel geplaatst door [QWS]


Hmm ik betaal altijd iets van 30 euro voor een gesprekje..

Alleen voor informatie vragen betaal je niets naar mijn weten.

Jaap21
10/04/04, 11:45
OK, Ik weet nu dat ik een KvK moet aanvragen. Maar nou is mijn vraag als 'wat'? Ik kan echt geen ****** vinden op de site van KvK dus kan iemand mij verder helpen?

Stefan<n-media>
10/04/04, 12:29
Origineel geplaatst door Jaap21
OK, Ik weet nu dat ik een KvK moet aanvragen. Maar nou is mijn vraag als 'wat'? Ik kan echt geen ****** vinden op de site van KvK dus kan iemand mij verder helpen?

Op de website ga je naar "uw regio" in het menu links, vul je postcode in. Klik een van de kantoren aan en zoek het adres op, bel ze op en maak een afspraak. :)

Rik
10/04/04, 12:30
Lees deze eens door voor de gein...

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?threadid=36758

Verder is op de site van de KvK ALLE info te vinden hoor, mocht je vragen hebben, dan horen we ze hier graag ;)

Hjalmar
19/04/04, 18:02
Alle producten en diensten die je verkoopt (legaal) heb je kvk nodig...

Natuurlijk als je niet illegaal bezig gaat :P wat me niet zo slim lijkt, is het niet echt nodig om kvk te hebben :P

NIET DOEN WEL AANVRAGEN DUS!

Groet,
Hjalmar