PDA

Bekijk Volledige Versie : www.overnet.us



edge
03/04/04, 00:25
Eej iedereen,

Iik krijg net een emailtje met de vraag of ik het domein overnet.us wil verkopen en zo ja wat ik er voor vraag!

Overnet is een groot P2P netwerk dat samen werkt met eDonkey (net zo iets als Kazaa)

Ik heb geen idee wat ik er voor kan vragen, maar weet bijna zeker dat er hier wel iemand is die dit weet :-)

De vraag dus.. Wat is het domeinnaam overnet.us waard?

zapper8
04/04/04, 13:27
.us domeinen zijn momenteel nog heel weinig waard. Dit heeft alles te maken met het feit dat er relatief nog maar weinig verkocht zijn, we zitten momenteel nog onder de 800.000 ter vergelijking .nl domeinen zitten al over de miljoen. Domeinbrokers bieden hele goeie namen al aan rond $100, terwijl dezelfde met .com minmaal het 50 voudige doen.
Weet niet als het een groot bedrijf is met veel geld (wat de zaak altijd anders maakt), maar je mag heel blij zijn als je er momenteel zo rond de $500 uit kan slepen.

Rico
04/04/04, 21:34
hoeveel traffic heeft die domein? Als het boven de 50 per dag ligt, ben ik ook wel in staat een bod te doen.

edge
04/04/04, 22:02
Tja groot bedrijf... Het is een domein handelaar die al veel domeins heeft!

Wat betreft de hits op overnet.us.. Die zijn er niet, omdat ik (tot nu) nog geen site op dat domein heb staan (DNS naar de site is dood)

zapper8
04/04/04, 22:23
Aha, een domeinboer dan heeft je naam zeker potentie en wellicht heeft die zelfs al een opdracht tot aankopen liggen. Toch blijft de boel wat US domeinen aangaat nog steeds moeilijk in te schatten. Vraag is wel je de naam echt kwijt?