PDA

Bekijk Volledige Versie : check briefpapier



The MAzTER
02/04/04, 14:19
Tja.. wist niet waar ik het anders neer moest zetten (lounche?) maar vond het hier het best gepast.

Wat vinden jullie van ons nieuwe briefpapier

let op, kleine schaap op grote schaap (links) hebben we geslacht. Staat dus niet meer op het ontwerp (vond dat zelf een beetje te druk)

maar denk dat die 2 kleine rechts onder ook weg mogen.

iedergeval, commentaar graag.

voor enveloppen had ik het volgende idee (als het gaat passen)

venster links - 3x vouwen
grote schaap links onder
NSR Network rechts boven

edit: verkeerde geupload

[QWS]
02/04/04, 14:30
Met die schapen is inderdaad niet mooi, maar zonder die schapen blijft er weinig meer over. dan zal het misschien leuk zijn om een simpel logo bovenaan de pagina te plaatsen. Zonder die schapen is het in ieder geval mooier , en wat er dan over blijft vind ik er persoonlijk erg proffesioneel uitzien.

Koster
02/04/04, 14:31
Grappig :D

The MAzTER
02/04/04, 14:44
Dat schaap is ons logo ;)

hier onder kan je zien hoe het er met tekst uitziet (eerdere versie)

ihost
02/04/04, 14:44
M'n vriendin zou zeggen: "wat een lief briefpapier!!"
Ik zeg, goh wel origineel :)

NextIT
02/04/04, 14:56
Is het schaap links onderin niet een beetje aan de grote kant? Er blijft nu zo weinig plek over voor tekst :D

Verder ziet het er heel orgineel uit hoor!

The MAzTER
02/04/04, 14:58
die op het eerste papier is daarom ook kleiner ;)

denk dat die kleine schaapjes gewoon weg moet laten, dus eigenlijk 2e plaatje, wat een eerdere ontwerp is maar dan dat grote schaap iets kleiner

Friend
02/04/04, 15:17
Ziet er geinig uit.
Heb je dit zelf bedacht, of heb je het ontwerpen uitbesteed?
Mag ik vragen wat je met schapen hebt (of wil je daar liever niet over praten.....)?

The MAzTER
02/04/04, 15:25
wil ik niet over praten, via pm kan je vragen wat NSR betekent ;)

ontwerp is intern gemaakt (logo door cartoonist de rest door een designer)

Schaap
02/04/04, 15:45
Ik voel mij persoonlijk aangesproken door dit briefpapier :)

Ik vind dat het er echt beestig leuk uitziet.

Wel moet dat schaap links onder kleiner, zoals op de orginele brief.

[QWS]
02/04/04, 16:07
ben ik de enige die de schapen minder vind? ik vind het echt niet mooi met die schapen. wel orgineel natuurlijk maar om nu te zeggen van zoiets wil ik ook.. nee.

maar ja als iedereen het leuk vind, zou ik het gewoon zo houden :)

Koster
02/04/04, 16:17
Origineel geplaatst door [QWS]
ben ik de enige die de schapen minder vind? ik vind het echt niet mooi met die schapen. wel orgineel natuurlijk maar om nu te zeggen van zoiets wil ik ook.. nee.

maar ja als iedereen het leuk vind, zou ik het gewoon zo houden :) ligt eraan hoe je je profileert. Wil je KPN-imago uitstralen of een Vodafone Live gevoel (can you dig it?)?

ThePostman
02/04/04, 16:17
Ik vind het een beetje kinderlijk. Eerder een leuk brief papier voor een kleuter speelzaal ofzo. Maja ene kant ziet het er wel grappig uit.

[QWS]
02/04/04, 16:44
Origineel geplaatst door Koster
ligt eraan hoe je je profileert. Wil je KPN-imago uitstralen of een Vodafone Live gevoel (can you dig it?)?

Ja zit wat in inderdaad. Ik zou zelf voor het KPN imago gaan..

Carl<n-media>
02/04/04, 16:53
Ik vind het grappig maar als een bedrijf een offerte aanvraagd zou ik niet zo een stuk papier met schapen versturen. Bovendien vraag ik me af wat het wel niet gaat kosten met al die kleuren en plaatjes.

The MAzTER
02/04/04, 16:59
het zijn maar 2 kleuren ;)

logo komt ook op onze site, mensen kunnen het daar dan al zien, hebben ze er iets tegen, zoeken ze maar een ander.

't is misschien wat kindelijk, maar ik zou het grappig vinden als je zo een factuur krijg. En misschien krijg je het effect van 'Goh.. moet je deze offerte/factuur eens zien.. bla bla bla'

RobbertC
02/04/04, 17:05
Het is wel gedurfd met al die gelikte briefpapieren en gelikte 13-in-een-dozijn logo's, en dat is al een compliment waard wat mij betreft.

[QWS]
02/04/04, 17:15
Origineel geplaatst door RobbertC
Het is wel gedurfd met al die gelikte briefpapieren en gelikte 13-in-een-dozijn logo's, en dat is al een compliment waard wat mij betreft.

zeker, maar of het ook oplevert waarvoor het bedoelt is, dus dat mensen intresse krijgen in je producten dat vraag ik me af. Persoonlijk heb ik een van de dertien uit een dozijn, dit is heel erg gewaagd. Houd ons op de hoogte van de reacties van klanten als je het wilt gaan gebruiken. ik ben erg benieuwd.

RonZo
02/04/04, 17:52
Ziet er inderdaad heeeeel apart uit!
Zal ook wel mooi staan op bedrukte CD's :X
;)
:D

Anestheologist
02/04/04, 20:27
Mocht ik zo een brief in mijn bus krijgen:

- zou em enorm grappig vinden
- is eens iets anders dan dat enorme zakelijke altijd
- tip verklein dat schaap onderaan links ;)

Tof werkje ;)

almar
02/04/04, 22:40
Shoarma ;)

Sorry kon het niet laten... Ik denk niet dat ik klant bij jou zou worden. Ik zou minstens twee keer per week vaker in de shoarma-tent zitten dan nu het geval is...

MrGlass
08/04/04, 19:44
Buiten het briefpapier (die ik wel goed vind trouwens)... Is het schaapje ook erg goed te gebruiken in advertenties... Neem maar eens een voorbeeld aan Wallie Wallie... Die heeft ook geen zak te maken met dat hele internet betaal gedoe... Maar het werkt wel erg goed!

Een hele goede zet!

Booster
10/04/04, 00:48
De inhoud van de brief mag best wat breder imho. Mogelijk heb je dan ook onder wat meer ruimte (is nu een beetje krap). Afbreken van woorden zou ik proberen te voorkomen.

Leuk gedaan, kan prima door voor briefpapier.

Rik
10/04/04, 02:51
Origineel geplaatst door MrGlass
Buiten het briefpapier (die ik wel goed vind trouwens)... Is het schaapje ook erg goed te gebruiken in advertenties... Neem maar eens een voorbeeld aan Wallie Wallie... Die heeft ook geen zak te maken met dat hele internet betaal gedoe... Maar het werkt wel erg goed!

Een hele goede zet!

Ahum, wallie wallie loopt voor geen meter ;)... maar ik snap je redenering....

ThePostman
10/04/04, 02:55
Origineel geplaatst door Rik


Ahum, wallie wallie loopt voor geen meter ;)... maar ik snap je redenering....

Whaha, wallie wallie is echt grappig! :D Leuke post Rik :)

(Je bent weer lekker aan het posten op deze late avond of niet)

Offtopic: Ik ga slapen! Welterusten! :D

jacqieline
20/04/04, 04:59
Aaargh! Ik vind dit echt GEWELDIG briefpapier, ik ben niet zo'n type vrouw wat van schattig en bloemtjes houdt. Maar dit heeft toch zeker een fantastische herkenbaarheid. Origineel en goed getekend.
Leuk en gedurft, alleen vraag ik me af of de drukker niet wat extra zwarte inkt gaat rekenen. Misschien geeft het wel de indruk van een hosting voor beginnende webmasters, maar toch.... Leuke feel good sfeer als je de factuur uit de enveloppe haalt.