PDA

Bekijk Volledige Versie : == Global Registry ==



host3000
02/04/04, 12:10
Om de oprichting van Global Registry te vieren, kunt u nu onbeperkt gebruik maken van onderstaande registratieprijzen van domeinnamen:


.nl € 9,00 per jaar
.com € 9,00 per jaar
.net € 9,00 per jaar
.org € 9,00 per jaar
.us € 9,00 per jaar
.info € 9,00 per jaar
.biz € 9,00 per jaar
.name € 9,00 per jaar
.co.uk € 9,50 per jaar
.nu € 28,50 per jaar

(sommige extensies hebben een minimale registratieduur van meer dan 1 jaar)

Deze prijzen gelden bij registratie per stuk en zijn zonder abonnementskosten. Het aantal manieren om namen te kunnen registreren zal nog worden uitgebreid.

Alle prijzen zijn exclusief btw en gelden bij vooruitbetaling van 1 jaar registratie.

De website is http://www.global-registry.nl , maar daarop staat thans nog een tijdelijke pagina.

Voor het bestellen van namen, kunt u ons bereiken op:

office@global-registry.nl

Vraag ons naar prijzen voor het registreren van 10 of meer namen in één keer!

Global Registry
P.O. Box 8043
NL - 3009 AA Rotterdam

serverbilly
02/04/04, 13:01
Dit is wel een hele hype aan het worden ofniet soms?
Waarin onderscheid jij je van de rest?

host3000
02/04/04, 13:08
Dat valt wel mee, wat dit is niet nieuw voor mij. Ik registreer al langer domeinnamen voor anderen en HOST3000 was vanaf augustus 2003 al sidn deelnemer.

De ervaring werd echter, dat sommigen het niet prettig vonden als er een host als deelnemer stond, met name als zij zelf ook host zijn. Daarom liep ik al langer met het idee, de registratiediensten los te koppelen van de hostingbizz. Bij deze dus.

Ik moet eerlijk bekennen dat er nu idd wel erg veel te doen is om deze domeinnaamregistraties. Maar dat zakt wel weer weg. Dit is gewoon iets dat voor langere tijd moet werken. Het is natuurlijk leuk als Global Registry ook meegenomen wordt in de overwegingen om een registrerend bedrijf te kiezen.

Ik onderscheid mij op dit moment niet door een mooie, flitsende interface. Ik moet het voornamelijk hebben van snelle en betrouwbare registraties en eenvoudige contactmogelijkheden. Maar dat is al een tijdje zo ..........

Rik
02/04/04, 13:38
Mja... die site (page) geeft me nou niet echt het gevoel, "ja, deze bestaat nog wel over een jaar"

host3000
02/04/04, 13:48
Origineel geplaatst door Rik
Mja... die site (page) geeft me nou niet echt het gevoel, "ja, deze bestaat nog wel over een jaar"
Nou ja Rik, we zullen zien. Voorlopig zijn de registratiediensten er al bijna een jaar :) . Heb je dat gevoel bij deze (http://www.openregistrar.nl) pagina wel?

Als je mij inmiddels een beetje kent, gaat het mij niet om mijn conculega's. Laatstgenoemden zijn wel relevant voor de kans van slagen, maar dat is ook alles.

Bovendien heb ik aangegeven dat het een tijdelijke pagina is, dat zegt al genoeg.

Maar ja, zullen wij het bij zaken houden die niet in een welles/nietus discussie uitlopen?

Global Registry registreert ook buiten kantoortijden, en als de registratie niet binnen 9 uur (ontvangst tussen 08.00 en 21.00 uur op werkdagen) of 15 uur (ontvangst daarbuiten) gerealiseerd is (overmacht voorbehouden, zoals SIDN die niet bereikbaar is), krijgt de aanvrager de domeinnaam voor de duur van een jaar gratis. Dus die zekerheid kan ik bieden.

En als Global Registry er over een jaar niet meer zou zijn, heb je van mij een borrel (of iets anders als je dat niet lust) tegoed.

Vaxon Networks
02/04/04, 18:47
Hebben jullie realtime registraties? ook bij .com enzo?

Rik
02/04/04, 18:53
Origineel geplaatst door host3000

Nou ja Rik, we zullen zien. Voorlopig zijn de registratiediensten er al bijna een jaar :) . Heb je dat gevoel bij deze (http://www.openregistrar.nl) pagina wel?



Nee idd, maar dat is het hem juist, ik zoek dan liever een systeem of leverancier die al wel alles klaar heeft zeg maar, niet slecht bedoeld verder...


Als je mij inmiddels een beetje kent, gaat het mij niet om mijn conculega's. Laatstgenoemden zijn wel relevant voor de kans van slagen, maar dat is ook alles.

Bovendien heb ik aangegeven dat het een tijdelijke pagina is, dat zegt al genoeg.

Maar ja, zullen wij het bij zaken houden die niet in een welles/nietus discussie uitlopen?


Dat zeker...

Global Registry registreert ook buiten kantoortijden, en als de registratie niet binnen 9 uur (ontvangst tussen 08.00 en 21.00 uur op werkdagen) of 15 uur (ontvangst daarbuiten) gerealiseerd is (overmacht voorbehouden, zoals SIDN die niet bereikbaar is), krijgt de aanvrager de domeinnaam voor de duur van een jaar gratis. Dus die zekerheid kan ik bieden.


Dat is een hele mooie garantie inderdaad :D

En als Global Registry er over een jaar niet meer zou zijn, heb je van mij een borrel (of iets anders als je dat niet lust) tegoed.

Hahahahaha... is goed, staat in de agenda :
"2 april 2005" --> ff checken of Global Registry nog draaid :D.....

host3000
02/04/04, 18:53
Als je met realtime bedoelt, dat je zelf op een interface de aanvraag kan invoeren en dat deze dan rechtstreeks de database van de registrar ingaat? Dat niet.

Zowel .nl als andere extensies worden door ons via een webinterface ingevoerd. Deze is dan wel direct aan de registrar doorgegeven en is de registratie een feit. Voor ons is de registratie dus wel real time

Een dergelijke webinterface voor klanten is wel de bedoeling, maar daar heb je nu niets aan ;)

keessmit1970
02/04/04, 22:14
Als ik een controle uitvoer mbt wie achter Global Registry zit dan vind ik het volgende:

Adresgegevens op website (is identiek aan host3000.com & internet-holland.nl)
Posbus 8043
3009AA ROTTERDAM
Telefoon: +31 10 4559163
Fax: +31 10 4559128

Bezoekadres via sidn:
Registrant C.J.R. Sammelius
's-Gravenweg 807
3065 SC ROTTERDAM
Administratief contact C.J.R. Sammelius
+31 (0)10-4559311

En dit is interessant:
Juridisch Bureau Sammelius (sammelius.nl)
Lichtenauerlaan 102
3062ME Rotterdam
Tel: 010-2045930
fax: 010-4559128

Faxnummer van global-registry.nl en Juridisch Bureau Sammelius zijn identiek.

Het is wel uniek een hostingbedrijf en juridisch bureau ineen vinden jullie niet?

Carl<n-media>
02/04/04, 22:16
Ik denk niet dat de TS zo blij is als je zijn persoonsgegevens hier post. Tenslotte komt dit wel allemaal in zoekmachines ed. te staan. Verder vind ik het niet vreemd dat een persoon twee bedrijven kan hebben.

host3000
02/04/04, 22:30
Allereerst is het nogal laf om zelf anoniem te posten en vervolgens van iemand anders gegevens te posten.
Ten tweede hoef je helemaal niet uit te zoeken wie er achter zit, wat dat was allang bekend. Je hebt over de persoon erachter dan ook geen nieuwe info gepost. Je werkt zeker bij 'de concurrent'.
Ten derde is er niets vreemds aan een ondernemer die meer dan één bedrijf heeft.

Kortom, wat zit je nu te zeuren.

Back to business

FSCJasper
02/04/04, 22:58
Een aantal vragen:

- Uit hoeveel personen bestaat Global Registry?
- Hoe snel worden verhuizingen/nameserver changes geregeld?
- Facturen op einde van de maand?
- Minimaal aantal domeinnamen per jaar?
- Algemene voorwaarden ergens te zien?

Alvast bedankt voor je antwoorden :)

RonZo
02/04/04, 23:11
Origineel geplaatst door keessmit1970
Het is wel uniek een hostingbedrijf en juridisch bureau ineen vinden jullie niet?
Homtiediepom.....
Op deze pc zit ik o.a. hosting te bedrijven en op een pc naast me zit mijn vrouw juridische adviezen in elkaar te schroeven....
Ik bedoel maar :D

ThePostman
02/04/04, 23:24
Origineel geplaatst door RonZo

Homtiediepom.....
Op deze pc zit ik o.a. hosting te bedrijven en op een pc naast me zit mijn vrouw juridische adviezen in elkaar te schroeven....
Ik bedoel maar :D

Precies, als of het iets uit maakt dat ik in een datacenter woon, me broer directeur is van KPN, me zus directeurieze van microsoft en me hond de mascotte van WNF :D

host3000
03/04/04, 00:07
- Uit hoeveel personen bestaat Global Registry?
Eén
- Hoe snel worden verhuizingen/nameserver changes geregeld?
Even snel als de andere handelingen. In de praktijk zal dat (overdag) binnen enkele uren zijn. Maar zie ook de maximale duur waarover ik eerder schreef
- Facturen op einde van de maand?
Ja, facturering per email, één keer per maand. Betaling per overschrijving met een betalingstermijn van twee weken
- Minimaal aantal domeinnamen per jaar?
Geen
- Algemene voorwaarden ergens te zien?
Sorry, nog niet. Daar wordt nog aan gewerkt