PDA

Bekijk Volledige Versie : Spam



paas
01/04/04, 22:41
Hebben jullie de laatste tijd ook meer en meer last van Spam?
Ik in ieder geval wel.

Het is zo dat ontzettend veel email-adressen in de Benelux op spam-cd's zijn verzameld. Als je benieuwd bent of je e-mailadres(sen) ook op de cd's voorkomt kunt je dat controleren op:

http://www.aktu.nl/pc-active/spam/

Ik sta er helaas tig keer op.

Digiover
01/04/04, 22:47
Origineel geplaatst door paas
Hebben jullie de laatste tijd ook meer en meer last van Spam?
Ik in ieder geval wel.

Het is bekend dat virusschrijvers tegenwoordig samenwerken met spammers, de laatste virussen installeren allemaal backdoors waardoor een geinfecteerde PC veranderd wordt in een "zombie".
De hoogste tijd om wat anders te gaan gebruiken dan crappy MS-ware...

Friend
01/04/04, 22:53
Ik word echt helemaal gek van de virussen en spamberichten.
Gelukkig heb ik op mijn PC een goede virusscanner. Helaas beschikken mijn servers nog niet over een virusscanner en een spamblocker.

Ik trek de champagne open en zuip me helemaal klem op de dag dat virussen en spam tot het deffinitieve verleden behoren.

Al snap ik niet dat de 'mensen thuis' nog steeds geen goede virusscanner hebben geinstalleerd en zomaar alle attachments openen.

Spammers moeten ze gewoon................(kortom: "pang!"))

Friend

Norman
01/04/04, 22:57
gewoon alle mensen die je email adres doorverkocht hebben afschieten en de mensen die spammen ook ...
Virus schrijvers mja ook irri ... maar dat spam word ik Zo langZamerhand goed ZIEK van :(

unex
01/04/04, 23:17
ik sta niet op die spamlijst maar krijg wel ongeveer 20 spammailtjes per dag binnen, als het niet meer is.

RonZo
01/04/04, 23:20
Als het ff kan probeer ik het faxnummer van een spammer of diens provider te achterhalen. Dan maak ik van het spammailtje incl. alle headers een html file met witte letters op een zwarte achtergrond. Dan die html file ff openen in de browser en vooral de optie achtergrond afdrukken aanvinken! Dan op afdrukken klikken en kiezen voor je interne fax, afdruk aantal 5 en hup faxen maar vanuit je compie :D
De ontvanger is dan niet blij want de cartridge is bijna leeg na 5 of tien volledig zwarte faxen :p

Hoef je maar 2 of 3 keer te herhalen en geen spam meer van die sukkel :D

paas
01/04/04, 23:24
Origineel geplaatst door RonZo
Als het ff kan probeer ik het faxnummer van een spammer of diens provider te achterhalen. Dan maak ik van het spammailtje incl. alle headers een html file met witte letters op een zwarte achtergrond. Dan die html file ff openen in de browser en vooral de optie achtergrond afdrukken aanvinken! Dan op afdrukken klikken en kiezen voor je interne fax, afdruk aantal 5 en hup faxen maar vanuit je compie :D
De ontvanger is dan niet blij want de cartridge is bijna leeg na 5 of tien volledig zwarte faxen :p

Hoef je maar 2 of 3 keer te herhalen en geen spam meer van die sukkel :D

He he, leuke tip.

ThePostman
01/04/04, 23:24
Origineel geplaatst door Friend

Ik trek de champagne open en zuip me helemaal klem op de dag dat virussen en spam tot het deffinitieve verleden behoren.


En ik doe met je mee! ;) Hm ik sta ook op spam ding iets. He bagger.

SNS
01/04/04, 23:43
Ik sta er met 1 email adres op, valt me eerlijk gezegd aardig mee. Ook al staat het maar in een schril contrast vergeleken met de spam die ik elke dag mag ontvangen.

pulsar
03/04/04, 16:44
Ik sta er gelukkig niet op.....

Kreeg wel 2 virussen binnen vandaag :(

Andrew
03/04/04, 16:48
Dit e-mailadres staat op de spam-cd's :(

Carl<n-media>
04/04/04, 00:06
N-media staat er niet op :).
Maar andere sites van n-media wel.

M-BahZ
04/04/04, 00:13
30% van mn domeinnamen staat er met 1 of meerdere email aliassen op.
Nette (lees: positieve) score nog wel.