PDA

Bekijk Volledige Versie : Leaseweb Ervaringen



Dennis
31/03/04, 17:25
Ik hoor nog steeds veel extreme reacties rondrom Leaseweb. Ik zou weleens willen weten wat jullie algemene indruk is. (Gebaseerd op eigen ervaring of andere ervaringen maakt niet veel uit, maar meldt het wel)

Mijn mening
Ik ben zelf positief. We hebben tot nu toe nooit meer betaald dan we in de eerste instantie voor het contract dachten te betalen. (2 dedicated servers bij Leaseweb)

The MAzTER
31/03/04, 17:50
em..

lekkere poll.. alle concurenten zullen negatief voten.

ik deel je mening ;)

Dennis
31/03/04, 18:02
Origineel geplaatst door The MAzTER
em..

lekkere poll.. alle concurenten zullen negatief voten.Het zou fijn zijn als de Admin na enkele dagen zou kunnen kijken of er ook echt mensen zijn geweest die nooit bij LSW gehost hebben en die NEG, KLANT gestemd hebben. (Valt natuurlijk wel moeilijk te achterhalen)

Rik
31/03/04, 18:19
Origineel geplaatst door DennisCitus
Het zou fijn zijn als de Admin na enkele dagen zou kunnen kijken of er ook echt mensen zijn geweest die nooit bij LSW gehost hebben en die NEG, KLANT gestemd hebben. (Valt natuurlijk wel moeilijk te achterhalen)

:huh: hoe had je dat in gedachten :D, denk dat je straks gewoon naar het gedeelte "wel klant" moet kijken.

mihosnet
31/03/04, 18:29
Origineel geplaatst door The MAzTER
em..

lekkere poll.. alle concurenten zullen negatief voten.

ik deel je mening ;)

Idem, ik snap trouwens niet hoe je een negatieve ervaring kan hebben als je geen klant bent.

cridea
31/03/04, 19:08
Bijv. als je een offerte aanvroeg waar niet of onvriendelijk op werd gereageerd.

Hier ook prima ervaringen.

Carl<n-media>
31/03/04, 19:10
Origineel geplaatst door mihosnet


Idem, ik snap trouwens niet hoe je een negatieve ervaring kan hebben als je geen klant bent.
Door ervaringen van anderen gehoord te hebben en je kunt toch een algemene indruk van een bedrijf hebben?

mihosnet
31/03/04, 19:14
Ok, aan dat van byh had ik niet gedacht, dom van mezelf..

@Carl, dat is geen ervaring, maar van horen zeggen.

er·va·ring (de ~ (v.), ~en, ~en, ~en)
1 het ervaren
2 wat men meegemaakt heeft
3 kennis, door ondervinding verkregen

Cybafish
31/03/04, 19:24
Zelf geen klant, maar ik hoor eigenlijk van alle kanten gezeik over leaseweb...

Dennis
31/03/04, 20:08
Ik hoor ook heel veel gezeik en soms heb ik ook weleens negatieve opmerkingen over Leaseweb, maar over het algemeen ben ik tevreden.

Je moet gewoon accepteren dat je voor weinig geld dingen moet doen die andere ISP's voor je doen en de upgrade-kosten zijn standaard ook erg hoog.

Maar uptime en pricing is perfect.

The MAzTER
31/03/04, 20:09
je had beter ipv een poll iedereen een van die 5 opties laten replyen gevolgt door hun ervaring.

lijkt me wat eerlijker ;)

Dennis
31/03/04, 20:32
Leaseweb
POSITIEF, KLANT 8
NEGATIEF, KLANT 8
POSITIEF, GEEN KLANT 1
NEGATIEF, GEEN KLANT 4
ANDERS 3

Het lijkt er inderdaad op dat er veel anonieme ANTI-LEASEWEB voters zijn. Maar ik vind dit toch ook duidelijk, weer wat meer informatie, ondanks dat het beinvloed is.
=> Het geeft veel informatie, hoewel dit natuurlijk niet rechtsstreeks antwoord geeft op mijn gegeven vraag.

host3000
31/03/04, 20:34
Dit zijn per definitie foute polls

De hosting bizz is een van de weinige, waarin iedereen het blijkbaar normaal vindt de ander af te kraken om klanten te krijgen. Zal wel te maken hebben met het gebrek aan volwassenheid.

Van horen zeggen is in ieder geval foute boel, want wat een muis was bij de eerste verteller, is een olifant bij de derde. Er is maar een categorie die meer oh't dan vrouwen, en dat zijn hosts.

mihosnet
31/03/04, 20:36
Origineel geplaatst door DennisCitus
Leaseweb
POSITIEF, KLANT 8
NEGATIEF, KLANT 8
POSITIEF, GEEN KLANT 1
NEGATIEF, GEEN KLANT 4
ANDERS 3

Het lijkt er inderdaad op dat er veel anonieme ANTI-LEASEWEB voters zijn. Maar ik vind dit toch ook duidelijk, weer wat meer informatie, ondanks dat het beinvloed is.

Vreemde uitspraak, het is beinvloed maar toch duidelijk?

ThePostman
31/03/04, 21:12
Ik stemde voor POSITIEF, GEEN KLANT omdat de servers van citus snel zijn. Haha nee is allemaal oke toch?

Dominic
31/03/04, 21:40
Ik denk dat degene die negatieve ervaringen hebben dit niet posten.
Mensen die de Algemene Voorwaarden van leaseweb hebben gelezen :)



13.8 KLANT zal nalaten zich publiekelijk negatief over LEASEWEB uit te laten indien er een geschil is ontstaan tussen KLANT en LEASEWEB. Voor elke dag dat KLANT in overtreding is, verbeurt hij ten gunste van LEASEWEB een dadelijk opeisbare boete van €100,00 voor iedere overtreding of voor iedere dag, dat de overtreding voortduurt, zulks naar keuze van LEASEWEB.


Ik zit ook bij leaseweb en ben verre van tevreden over de manier waarop zij zaken doen, en over enkele technische zaken waar ze nog steeds weigeren antwoord op te geven of iets aan te doen.
Maar daar laat ik me verder niet over uit.

Mikey
31/03/04, 21:44
Wat mij het meest opvalt is dat je duidelijk 2 groepen hebt. Ene groep is erg positief andere klaagt bij zeer en been. Ik zelf heb zeker niet te klagen, kan alleen het geklaag van andere horen.

Ik denk dat TS betere de poll op kunnen delen ook nog op datacenter.

PimEffting
31/03/04, 23:04
Goede ervaringen met Leaseweb, ze doen gewoon wat ze moeten doen tegen een zeer redelijke prijs.
De e-mailtjes zijn soms wat nors en kortaf, maar wel lekker to-the-point en zeer snel.

NextIT
31/03/04, 23:19
Origineel geplaatst door Dominic
Ik denk dat degene die negatieve ervaringen hebben dit niet posten.
Mensen die de Algemene Voorwaarden van leaseweb hebben gelezen :)

Daar heb ik denk overheen gelezen :) Ik vraag mij af in hoeverre dit door een rechter wordt aangenomen. Volgens mij gaat dit tegen elke nederlandse wetgeving in op het gebied van vrije meningsuiting, en dat weegt zwaarder als wat er in de voorwaarden staan.

Maar ik heb iedergeval niets te klagen over leaseweb! :D

cridea
31/03/04, 23:44
Je moet het zo zien:

Bij andere bedrijven heb je maar 1 keus: service

Bij Leaseweb kies je zelf: geen service of wel service. Tja, als je alleen maar naar getallen/prijzen kijkt en de allerskraalste SLA neemt, waar overigens zeer duidelijk instaat wat je kan verwachten en wat niet, dan moet je ook niet zeuren als je voor bepaalde dingen moet betalen.

Of je kiest voor zekerheid en een vast tarief SLA per maand, of je neemt zelf het risico en moet zelf af en toe een paar uurtjes mankracht van ze betalen. Dat is nou ondernemen.

Negatieve geluiden komen vermoed ik alleen van de mensen die denken he leaseweb lekker goedkoop en geen kleine lettertjes lezen.

Mikey
01/04/04, 09:19
Origineel geplaatst door Unexplained
Goede ervaringen met Leaseweb, ze doen gewoon wat ze moeten doen tegen een zeer redelijke prijs.
De e-mailtjes zijn soms wat nors en kortaf, maar wel lekker to-the-point en zeer snel.

idd, vooral snel en meestal krijg je sávonds ook nog antwoord. Vraag me af wat die gasten eten om de hele dag te kunnen supporten, ruwe motor olie oid. :D

Pittster
01/04/04, 09:35
Beetje fout zo een poll,

Mijn ervaringen zijn gewoon goed. Ik vind alleen dat dit soort polls geen juist beeld geven. Mensen geven het zelf al aan, ze hebben dingen gehoort en niet zelf ervaren dus zal het wel zo zijn?

Slotje?

Savvas
01/04/04, 09:45
Origineel geplaatst door Pittster
Beetje fout zo een poll,

Mijn ervaringen zijn gewoon goed. Ik vind alleen dat dit soort polls geen juist beeld geven. Mensen geven het zelf al aan, ze hebben dingen gehoort en niet zelf ervaren dus zal het wel zo zijn?

Slotje?


de meeste die hier hebben gereageerd hebben wel degelijk ervaring met de provider.

Ik doe er zelf geen uiting over want ik ben met je eens dat dit soort dingen niet correct zijn..

electric
01/04/04, 11:08
ik ben klant geweest bij leaseweb. ( locatie redbus )
in de tijd dat ik er stond was het netwerk daar om van te huilen. enorm traag en hoge pings. Verre van stabiel dus. ( hoe het nu is weet ik niet, maar hoor van iemand die er nog wel staat dat het nogsteeds enorm slecht is)
Verder vind ik zo ie zo de algemene instelling en bedrijfsvoering niet bepaald geweldig. Ze hanteren enorm lage prijzen en zijn totaal onflexibel. Leaseweb was voor mij 1 keer en nooit meer.

Voor zo ver mijn ervaring :)