PDA

Bekijk Volledige Versie : Openregistrar



MaVeR Larry
31/03/04, 18:17
Beste Lezers,

Zijn hier meerdere mensen die gebruik maken van de diensten van Openregistrar?

Ik zit met de volgende problemen sinds afgelopen vrijdag:

- krijg al een aantal dagen geen reacties meer op mailtjes;
- COM Domein aanvragen via email worden niet doorgevoerd;
- nameserver wijzigingen (via email aangevraagd) worden niet beantwoord of bevestigd?

Zijn er meerdere mensen die het zelfde probleem hebben?

Met vriendelijke groet,
MaVeR Larry

Dennis
31/03/04, 18:20
Beste MaVeR,

Wij hebben ook klachten over trage reacties, waar geen verbetering in lijkt te zitten. Ook niet is het ooit bekend, maar slechts soms worden er redenen gegeven, maar nooit inclusief excuses.

RonZo
31/03/04, 18:25
Er is een stukje verderop nog een topic over hoor... Volgens mij kun je het beter daar houden dan telkens en nieuwe te openen...

MaVeR Larry
31/03/04, 18:32
Ik ben verder echt heel tevreden over Openregistrar. Vind het een goede dienst die ze leveren. Alleen een tijdje geen mail van ze krijgen valt me gewoon op. Mischien weer een storing in de mail zoals in het verleden eerder is voorgekomen?

Vr gr,
MaVeR

Dennis
31/03/04, 18:34
Lijkt me sterk. Dat zou absoluut op moeten vallen.

Carl<n-media>
31/03/04, 20:07
Zie ook: http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=49369&perpage=15 :)

yourforum
01/04/04, 15:44
Origineel geplaatst door MaVeR Larry
Beste Lezers,

Zijn hier meerdere mensen die gebruik maken van de diensten van Openregistrar?

Ik zit met de volgende problemen sinds afgelopen vrijdag:

- krijg al een aantal dagen geen reacties meer op mailtjes;
- COM Domein aanvragen via email worden niet doorgevoerd;
- nameserver wijzigingen (via email aangevraagd) worden niet beantwoord of bevestigd?

Zijn er meerdere mensen die het zelfde probleem hebben?

Met vriendelijke groet,
MaVeR Larry

Is dat de reden waarom ook mijn .com domeinnaam nu al een week niet meer werkt? Alle mail die ik trouwens naar jullie stuur wordt heel netjes gebounced??

Dennis
01/04/04, 15:51
http://www.domain-registry.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?uitgebreid=CHECKED&domein=openregistrar.nl&zoek.x=0&zoek.y=0

Technisch contact
Admin Openregistrar
+31 (0)302387716 ==> FAX
domains@openregistrar.nl

Maar hij is eventueel ook te bereiken via:
030-2340657
Lombert, A G M
Kruisstraat 8 3581GK Utrecht
(Hoewel ik toch echt dacht dat ik een 06-nummer belde)

Norman
01/04/04, 15:57
mja ik heb et ook ... heb een domein die met spoed moest worden geregistreerd.... had maandag gemailed en papieren gefaxed nog steeds niks gebeurd ... nog aantal andere mails gestuurd ... ook niks...
Toen dinsdag gebeld ... hij Zou me die middag mailen en regelen, nog niks ontvangen en niks gebeurd ....

Dit is verder niet om te flame'n ... maar je moet niet je Zaken er vanaf laten hangen.

Norman
01/04/04, 15:59
iemand al ervaring met NL Registry ?

NextIT
01/04/04, 16:05
Origineel geplaatst door Norman
iemand al ervaring met NL Registry ? Dat vroeg ik me eigenlijk ook al af. Ik open wel even een nieuw topic hiervoor.

Edit: Topic geopend. Zie: http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=49527

Norman
01/04/04, 16:21
*snip* lamaar