PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand ervaring met easydedicated of linkup?



nitoR
31/03/04, 14:11
Ik sta op het punt om dedicated hosting te kopen echter ik twijfel nog tussen easydedicated.com en linkup.nl. Heeft iemand hier al ervaring mee gehad? Wat is er goed/slecht aan. Is de service goed ? Bv als je server uitvalt hoe lang duurt het tot ze hem terug up brengen etc ... vertel me zoveel mogelijk!

Dank bij voorbaat,
Tom

Savvas
31/03/04, 14:25
linkup heeft een paar dedicated klanten op het forum hier zitten, die kunnen je ongetwijfeld wijzer maken.

van easydedicated ben ik nog geen klanten tegengekomen...

Vaxon Networks
31/03/04, 15:56
Linkup: Uitstekende support en hardware, de hardware is optimaal en is van hoge kwaliteit. Als er iets uitvalt zijn ze snel ter plaatste en zullen ze als eerste pririoteit de server online krijgen.

Perfecte service! Dat is ook wat bij hun voorop staat. Verder is het netwerk erg stabiel, alles is tweevoudig of zelfs drievoudig uitgevoerd. Snelle pings over de hele wereld. Geen tot minimale lag/loss.

:)

woutertwisk
31/03/04, 20:59
LINKUP: Sinds 'hervorming' van ca. 5 maanden terug uitstekende service. Heb na sponsorhosting (shared) een goede aanbieding gekregen (dedicated). Ik ben hierop ingegaan, met niet al te hooggespannen verwachtingen.

De service/support/uptime is echter sterk verbeterd. Antwoorden krijg je gewoonlijk binnen een paar uur. Problemen, die er nauwelijks meer zijn, worden snel opgelost. Mijn site heeft veel belasting, maar hun server houdt het heel goed. De site [www] blijft lekker snel draaien!

Linkup is iig een aanrader, over easydedicated is mij nog niets bekend.

Markuz
31/03/04, 21:25
Ik heb ongeveer een maand geleden een colocated test server bij linkup opgehangen, alles ging vrij vlot.
APC gegevens en statistieken kreeg ik direct.
Hang er nu ongeveer een maand nog geen downtime meegemaakt.

Heb nog geen gebruik gemaakt van de support, bak hangt er meer om het netwerk te testen.

Tot nu toe erg tevreden.

Thafusion
31/03/04, 21:31
Ik heb er een colocated server staan over het netwerk en support ben ik zeer tevreden. Aanrader.

Cybafish
31/03/04, 23:25
Wij hebben een rack bij linkup en alles draait vlot en naar behoren. Wat mij betreft een aanrader voor de serieuze ondernemer.

FSCJasper
01/04/04, 15:26
Ik zat een aantal maanden bij Linkup, en het beviel me goed. Waren de laatste tijd wat problemen met de server waar ik op zat, maar dat werd goed afgehandeld. Heb gehoort dat de dedicated servers bij Linkup erg goed zijn. De support van hun kan ik kort over zijn : perfekt. Je krijgt snel reactie terug op een vraag, en ze helpen je met veel dingen.

Met easydedicated heb ik geen ervaring.