PDA

Bekijk Volledige Versie : EVERSITE: high quality hosting layout te koop



James
31/03/04, 04:59
Hoi,

De layout kan je bekijken op:
http://www.eversite.com/layouts/eversite_hostingsite.jpg

Wat ontvang je technisch:

- HTML w3c validated homepage
- CSS w3c validated styelsheet
- PSD file
- 2 uur gratis werkuren om eventuele wijzigingen door te voeren

Over de layout:

- Bevat aangekochte gelicenseerde images van (www.photos.com)
- Site werd ontwikkeld met oog op gebruiksvriendelijkheid
- High quality website
- Professioneel ontwerp (je komt gegarandeerd goed over, en dat wekt vertrouwen en dus klanten)

Prijs: 450€

Even voor de duidelijkheid: dit is een uniek ontwerp door mij (eversite.com) ontworpen en komt dus niet van één of andere templatesite.

Je kan me contacteren via de chat op m'n site of via msn: boy_van_brugge@hotmail.com

Groetjes,

SeppaR
31/03/04, 09:03
Als je voor zo een "template" achtige site 450€ gaat vragen, heb je het goed mis!

Rik-edit: Geouwehoer :mad:, One point...

Savvas
31/03/04, 09:51
Origineel geplaatst door SeppaR
Als je voor zo een "template" achtige site 450€ gaat vragen, heb je het goed mis!

En nu ben ik het zat:)

Het feit dat templates voor een mooie prijs over de bank gaan omdat ze populair zijn betekent dus dat ze wel degelijk van kwaliteit zijn. Een wat jij noemt "template achtige" layout is deze prijs zeker waard en misschien nog wel meer. Neem eens contact op met een designbureau en vraag wat zij je zullen rekenen!

James
31/03/04, 15:13
Ja, ik snap die commentaar ook niet... stel jij vraagt mij een professionele site te maken (hoe kan ik dan 'niet' uitkomen op een 'template achtige' layout?)

Denk je nu echt dat zo'n site op een uurke gemaakt is, hier zit al 15 uur werk in hoor.

James
31/03/04, 15:24
Origineel geplaatst door NetRouting


Neem eens contact op met een designbureau en vraag wat zij je zullen rekenen!

Klopt, ik heb hier prijzen liggen van bedrijven die een vergelijkbare kwaliteit bieden:

Thanks for your inquiry regarding creation of a template for your website. Here are some choices for you to consider: We can create a front page template of original design in HTML for $1,200. Design work is accomplished in under a week. Inside page templates that relate to the front page design are $250 for each template.

We can add an embedded flash loop for $ 250.

...

Savvas
31/03/04, 15:45
Origineel geplaatst door James


Thanks for your inquiry regarding creation of a template for your website. Here are some choices for you to consider: We can create a front page template of original design in HTML for $1,200. Design work is accomplished in under a week. Inside page templates that relate to the front page design are $250 for each template.

We can add an embedded flash loop for $ 250.

...

Precies...

I rest my case :)

FSCJasper
31/03/04, 18:04
Prachtige layout :) Omdat het lijkt op een template ( wat nog meevalt ook nog ) , kan je alleen maar als compliment aanrekenen. Als je deze site kunt maken ben je goed bezig! Veel succes met de verkoop :)

SNS
01/04/04, 00:40
Ziet inderdaad wel mooi, alleen beetje druk. Succes met de verkoop :)

James
01/04/04, 21:25
Bedankt voor de opmerkingen... :-)

Ook even voor de duildelijkheid, de layout zal niet meermalig verkocht worden, je bent zelf volledig eigenaar na aankoop.

Weet iemand nog andere plaatsen waar ik de layout kan aanbieden?