PDA

Bekijk Volledige Versie : Sensson



SNS
30/03/04, 00:26
Tja, aangezien er aardig wat site checks zijn ben ik bang dat onze site er ook aan moet geloven.

http://www.sensson.net/

Wees kritisch, alles waarvan je bijvoorbeeld denkt, nee dat vind ik niet mooi, zeg het. Misschien veranderen we het wel :)

V. Kleijnendorst
30/03/04, 00:58
http://www.sensson.net/content/view/5/30/

dataverkeer per dag?

[QWS]
30/03/04, 07:41
ik vind het een erg leuk en fris design, eigenlijk niets op aan te merken qwa design. wat betreft content zitten er af en toe wat rare dingen in zoals prijzen soms dollar en soms euro e.d.

Maar erg leuk design!

ThePostman
30/03/04, 08:59
Het mooie website. Zoals QWS ook al zegt, lekker fris. Ziet er erg goed uit!

Pinocchi
30/03/04, 09:01
In plaats van 'about us' zou ik er 'over ons' of iets dergelijks van maken. Je site is tenslotte nederlands gericht en niet engels. Geldt overigens voor meer menu items.

Daarnaast staat er bij 'video naar dvd' nog een fout bij het onderdeel 'Een voorbeeld'. Daar staat namelijk 'Uw heeft' en dat lijkt me toch niet helemaal het juiste nederlands.

Succes ermee, design vind ik er fris uit zien, helder en duidelijk.

Alexx
30/03/04, 09:54
je zou nog <BODY color..> kunnen toevoegen.
verder leuke site...

iFast
30/03/04, 10:29
Hallo,

Erg leuk design ik zal even mijn kritiek er op los laten:

- Het logo ziet er amateuristisch uit
- De 1 pixel lijn onder de content moet doorlopen en niet stoppen (auto-stretch)
- Ik zou de menu knoppen Home Producten en About (dit veranderen in Over ons) veranderen en het in wat hogere kwaliteit maken want ik vind dit niet erg verfrissend.
- Ook zou je misschien wat onder zoeken functie kunnen doen wat dat is zo leeg. De zoekfunctie ziet er verder echt goed uit!

Verder kan ik alleen maar zeggen ga zo door!

SNS
30/03/04, 10:50
Bedankt voor de tips! De menu items verander ik misschien later wel, maar op het moment is dat niet zo erg.

De rest van de foutjes heb ik gewijzigd, op de <body color..> na want daar zie ik dus het nut compleet niet van in.

Het logo; tja, misschien heel simpel, maar amateuristisch?
De 1 pixel lijn stopt inderdaad, ik weet nog niet wat het is, nog geen tijd gehad om er naar te kijken.
Over de menu knoppen; slechte kwaliteit? Je bedoeld dat de letters geen scherpe randen hebben of dat het gewoon slechte kwaliteit is? Dit valt volgens mij namelijk best wel mee.
Je hebt gelijk over de leegte onder de zoekfunctie, daar komt nog het laatste nieuws of iets in die richting.

Bedankt voor de reacties!

Hypoliet
30/03/04, 17:00
In de informatie over het netwerk heb ik 2 dezelfde dt-fouten gevonden wat het wel nogal amateuristisch doet overkomen.
gebeurd -> gebeurt

SNS
30/03/04, 17:06
Veranderd. Misschien dat ik iemand in moet huren die de teksten aanpast, aangezien er vast meer fouten op de site zitten.

Anestheologist
30/03/04, 17:42
Toffe site, aangenaam om op te zoeken enzo.
Beetje trage load (kan ook aan mij liggen).

sux6 verder

SNS
30/03/04, 18:03
Dat ligt een beetje aan het systeem wat erachter draait plus het feit dat de server in US staat helpt natuurlijk niet echt mee aan de snelheid ;)

Undo
30/03/04, 18:34
ik vind het persoonlijk een "geniaal" design. De kleurcombinatie is echt super, het logo is orgineel, de opmaak van de tekst met plaatjes enzovoorts is erg goed. Verder oogt de site voor buitenstaanders verzorgd en professioneel, het geeft naar mening een klant ook een gevoel van warmte en het is voor mensen erg uitnodigend, lekker open... Dat vinden bepaalde klanten denk ik erg fijn, iig fijner dan een strak design met grijze tinten (zoals bijv. webhostingtalk.nl zelf).
Over het totaal genomen kan ik geen minpunten vinden, geslaagd werk dus.
Cijfer: 9+

SNS
01/04/04, 00:28
Wederom bedankt voor de reacties! De trage load is opgelost.
Meer reacties zijn nog steeds welkom!

SNS
11/04/04, 20:19
En up! Er zijn vast nog genoeg kritisch ingestelde mensen die wat te klagen hebben over onze site :)