PDA

Bekijk Volledige Versie : gezocht!!



thomas911
29/03/04, 22:55
hallo,

ik ben al een geruime tijd opzoek naar een site waar mensen hun domeinnaam kunnen registreren. Het gaat mij dus niet alleen om een goede domeinnaam maar ook om de praktische kant en het aantal klanten wat ik ermee kan winnen. ik zoek iemand die een bestaande site aan mij wil verkopen of voor mij kan maken (met domeincontrole ed). ik heb nog geen domeinnaam maar ik denk dat ik die snel genoeg kan kopen als we er samen zijn uitgekomen.

heeft iemand interesse om deze aan mij te verkopen of tegen een prima vergoeding voor mij te maken?

stuur maar een reactie

gr. thomas

domeinverkoop
29/03/04, 23:37
Dropstats.com
Dropstats.net

root
29/03/04, 23:37
Wil je de domein naam los van de site kopen ? met andere woorden kan men hier domeinnamen posten zodat je een keuze kan maken. Of alleen domeinnamen met volledige site ? of allebei , hmm hebbie hem.

Johan-nl
30/03/04, 00:02
www.Libertysurf.nl

Doe een bod!

bibib
30/03/04, 09:31
www.website4you.com
www.jouwserver.be
www.elitebar.com

;-)

thomas911
31/03/04, 02:02
ik zoek het liefst een complete site, als niemand een mooie heeft dan zoek ik iemand die er eentje voor me kan maken. alleen dan zoek ik dus een domeinnaam die erbij past.

Rik
31/03/04, 02:23
Origineel geplaatst door thomas911
ik zoek het liefst een complete site, als niemand een mooie heeft dan zoek ik iemand die er eentje voor me kan maken. alleen dan zoek ik dus een domeinnaam die erbij past.

Wat is nu precies de bedoeling ?

1) zoek je iemand die een site voor je wilt maken ?
2) zoek je iemand die al een site heeft en die wilt verkopen ?
3) zoek je een domeinnaam ?

Als je iets specifieker bent kunnen ze je hier vast en zeker helpen ;)
Misschien moet het verplaatst worden naar een ander forum ?

People&Business
31/03/04, 13:51
Ja je bent niet echt heel erg duidelijk.
Leg het is een beetje beter uit.

thomas911
01/04/04, 10:57
hoe duidelijk moet ik zijn!!

- het liefste heb ik een complete site!!
- als niemand mij die kan aanbieden zoek ik iemand die die eentje voor me kan maken!!
-ik heb nog geen domeinnaam!, dus als niemand een site voor me te koop heeft en ik er eentje door iemand laat maken heb ik een domeinnaam nodig!

snappie?

V. Kleijnendorst
01/04/04, 11:20
Het klinkt misschien een beetje vreemd; je wilt op een website de mogelijkheid bieden om domeinnamen te registreren?

Meestal wordt dit in combinatie met hosting / webdesign aangeboden en niet zo los.

HBCS
01/04/04, 12:58
doe een bod op www.hblom.nl
wie weet doe ik hem wel weg

thomas911
02/04/04, 00:43
ik zal natuurlijk ook hosting aanbieden op mijn eigen server, ik zoek alleen iemand voor het technische gedeelte of iemand die een website tekoop heeft!

thomas911
02/04/04, 00:46
eerlijk gezegt vind ik uw site niet echt geweldig hij is qua layout en overzichtelijkheid niet super, ik zou hiermee niet veel klanten kunnen winnen denk ik, en dat is toch de bedoeling!