PDA

Bekijk Volledige Versie : Check website



Luuc
29/03/04, 21:09
Beste mensen,

Wat vind u van http://www.linxhosting.nl/newlh/ ?

Graag duidelijk en indien mogelijk opbouwende mening :)
Let nog niet op de inhoud want dat is ter opvulling.

Of moet ik mijn huidige website houden?!
http://www.linxhosting.nl

Mvg,
Luuc

Dennis
29/03/04, 21:19
Ik zeg zeker niet direct dat het lelijk is. Het heeft zelfs wel iets, maar dit is absoluut niet professioneel. Deze style buttons vind ik onprofessioneel aandoen. De kleurencombinaties zijn zwak en de header staat niet mooi ten opzichte van de rest.

[QWS]
29/03/04, 21:27
Ik vind het nieuwe ook zeker niet lelijk , het kan alleen nog wel wat aanpassingen gebruiken maar het is een goed begin. Het mooiste is dat het template idee ervanaf is.

Dus ik heb "ja" gestemt.

wdv
29/03/04, 21:48
Ik zou het nog ff checken in Mozilla, daar rendert ie nml niet helemaal goed.

timmeh
30/03/04, 00:37
Firefox molt de hele layout idd.... Heb geen IE meer om verder commentaar te geven. De knopjes zien er in ieder geval leuk uit. Veel meer zie ik ook niet ;)

Alexx
30/03/04, 00:57
Ik zou huidige houden. en ook nog <body color...> toevoegen.
ik heb namelijk geen wit ingesteld als achtergrond kleur in windows.
font is beetje klein (bij 1152-864 res.). kijk ook naar css, bij LARGE text valt layout uit elkaar.

Luuc
30/03/04, 18:01
Origineel geplaatst door Alexx
Ik zou huidige houden. en ook nog <body color...> toevoegen.
ik heb namelijk geen wit ingesteld als achtergrond kleur in windows.
font is beetje klein (bij 1152-864 res.). kijk ook naar css, bij LARGE text valt layout uit elkaar. Is gewoon een preview zonder css, php e.d. Gewoon een html pagina ;) Bedankt voor de reacties :)

Edit: De layout is vernieuwd, nieuwe opbouw en ander menu. Laat je niet meeslepen wat anderen hebben gezegt a.u.b.

NextIT
30/03/04, 18:14
Ik vind de site eerlijk gezegd nogal onoverzichtelijk. Als ik je op de index pagina komt weet je echt niet waar je moet kijken. Hele lappen tekst met hele kleine lettertjes, dat moet je gewoon niet doen. Hoe het kort en simpel, dat is mijn advies.

Rik
31/03/04, 02:34
Het is een enorme berg tekst die niet direct nuttig is aan het begin, je moet de bezoekers in een koopproces gaan betrekken.
Het eerste punt is dan het trekken van aandacht, nu gaan je ogen als een idioot over heel de site en er is eigenlijk niets dat meteen opvalt...
Zelfs het middenstuk en/of de buttons en/of het nieuws niet...
Komt met name door teveel teksten.

Ik zou hem ook niet gaan gebruiken in deze opzet.

Luuc
31/03/04, 11:40
Schop ;)

Nu is het totaal veranderd met iets dezelfde opzet maar met andere images e.d.

Heb geen zin op nog een topic te starten dus gelieve in dit topic opnieuw te checken, dank U!

Het is nog niet aangepast voor Mozilla, in Internet Explorer staat ook een paar foutjes (cellen sluiten soms niet aan)

People&Business
31/03/04, 13:53
Ik vind het niet zo super...
Maar toch heeft het een bepaalde aantrekkingskracht om elke pagina even te bekijken.

NextIT
31/03/04, 14:14
Origineel geplaatst door Linx
Schop ;)

Nu is het totaal veranderd met iets dezelfde opzet maar met andere images e.d.

Heb geen zin op nog een topic te starten dus gelieve in dit topic opnieuw te checken, dank U!

Het is nog niet aangepast voor Mozilla, in Internet Explorer staat ook een paar foutjes (cellen sluiten soms niet aan)

In principe zie ik niet zoveel verandering, mijn commentaar blijft hetzelfde :-)

Luuc
31/03/04, 20:19
Origineel geplaatst door NextIT


In principe zie ik niet zoveel verandering, mijn commentaar blijft hetzelfde :-) Ik vind het persoonlijk ook niet zó wat je zegt 'hmm.. das een mooie layout'. Ik probeer een andere style te ontwikkelen, maar ik hou voorlopig nog maar ff m`n huidige layout. M`n huidige layout moet ik nog geschikt voor Mozilla maken..

Alexx
31/03/04, 21:48
linx, je heb te veel text. en contrast zwart/wit is ook te heftig.
en ik moet eerlijk zijn - ik zie daar er geen design.

Luuc
01/04/04, 17:32
Origineel geplaatst door Alexx
linx, je heb te veel text. en contrast zwart/wit is ook te heftig.
en ik moet eerlijk zijn - ik zie daar er geen design. lol inderdaad. Ben al bezig met een nieuw design wat ook design genoemd mag worden. Deze layout heb ik in een korte tijd in elkaar geflanst..

Bedankt voor jullie reacties, er hoeft niet meer gereageert te worden. :)

superior-is
28/04/04, 21:26
follow up >>> http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=50748