PDA

Bekijk Volledige Versie : plesk 100 licentie



Albert
29/03/04, 18:24
Beste ...

Wij hebben hier een plesk 7 100 licentie. Deze heeft recht op upgrades tot (en met) November 2004.

Start prijs: € 185.-
Exclusief btw.

Bieden met € 12.-

Uiteraard krijgt u er een factuur bij.


N.a.v. wat wijs advies. Veiling loopt 5 dagen (max).
One buy fly: € 264.- (direct kopen)


Gr.
Albert

azera.nl

HostingworX
29/03/04, 18:26
Je bedoelt natuurlijk November 2004.

Friend
29/03/04, 18:35
Laat ik dan de hele 185 euri beiden!

OVERIGENS: tot wanneer loopt deze 'veiling'? Misschien dat dit soort info wel handig is te vermelden anders weten we het over 3 jaar nog niet wie de gelukkige winnaar is:)

Bel je me als ik gewonnen heb?

Friend

BTW: ik neem aan dat je de PLESK licentie verkoopt en daarvan een factuur opstelf incl. de befaamde BTW...

Phretorian
01/04/04, 13:46
Origineel geplaatst door Albert
Beste ...

Wij hebben hier een plesk 7 100 licentie. Deze heeft recht op upgrades tot (en met) November 2004.

Start prijs: € 185.-
Exclusief btw.

Bieden met € 12.-

Uiteraard krijgt u er een factuur bij.


N.a.v. wat wijs advies. Veiling loopt 5 dagen (max).
One buy fly: € 264.- (direct kopen)


Gr.
Albert

azera.nl

Eeehm ik wil m ook wel ... alleen je weet dat een licentie niet overdraagbaar is? En het licentie gekoppeld is aan de email adres van Azera.NL (of iig zijn email).

Dus upgrades belanden in zijn inbox. Das niet handig. Als je ervoor zorgt dat plesk de licentie ook op mijn naam doet doe ik wel n bod.

Albert
02/04/04, 19:17
Het overzetten van de licentie doet plesk nogal moeilijk over. Ik heb hem via een reseller.. Dus de updates/upgrades komen toch niet direct in je e-mail box. Maar mij lijkt het geen probleem om ze door te sturen?

Eventueel kan ik "jou" e-mail opgeven bij de reseller zodat het niet in-in-direct gaat...