PDA

Bekijk Volledige Versie : Logo ontwerpen



freddy
28/03/04, 23:17
Wie o wie is er creatief in het maken van logo's, of misschien weet iemand wel een adres waar ik dit kan laten maken?

Wat klant zoekt:

-logo voor hotel website
-komt op gevel borden
-moet binnen bestaande website passen
-moet kunnen passen binnen diverse drukwerken.


Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel, geintrseerde kunnen een pm sturen.

Bedankt.

Sebastiaan.

larsman
29/03/04, 12:42
Ik realiseer complete website concepten inclusief huistijl en dus ook logo's. Maar om welke website gaat het, om zo een idee te krijgen van de uidige huisstijl.

mijn portfolio: larx.nl (http://www.larx.nl/?portfolio)

Alexx
29/03/04, 13:25
Freddy,

Ik ben freelance designer. Ik kan voor je logo of corporate ID ontwerpen. Natuurlijk op een professionele wijze. Daarnaast doe ik ook webdesign en grafisch ontwerp, fotografie en illustraties.

Kijk alvast op mijn website www.alexxdesign.com

Alex Dodig

Alexx Design

Undo
29/03/04, 15:00
Beste Sebastiaan,
WeBBaA Multimedia maakt voor u graag een mooi logo voor uw hotel. We zijn erg creatief en bestaan uit meerdere (jonge) freelancers, we zijn van alle markten thuis en combineren oud met nieuw. We hebben al een aantal erg leuke ideeën voor uw logo. Misschien kunt u ons meer vertellen over het hotel en uw specifieke doelgroep?! Neem dan contact op met webbaa@webbaa.com. Onze website is tijdelijk offline wegens vernieuwing.
We zien u graag als toekomstig klant,
Met vriendelijke groeten,
W.Ooms [WeBBaA Multimedia]
I: www.webbaa.com
M: webbaa@webbaa.com

freddy
29/03/04, 20:29
Overweldigende hoeveelheid reacties in PM box, mijn dank daarvoor. Alle hebben een PM terug gekregen met meer uitleg en voorbeelden. Er worden niet meer aanbiedingen aangenomen.

Alvast bedankt.