PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuw design jullie mening is cruciaal



Clearhosting
26/03/04, 01:00
Hoi iedereen,

ik heb iemand ingehuurd om een nieuwe site te laten maken voor onze site clearhosting.nl deze beste man kwam met het volgende design. Maar ik vind het te amerikaans en nog te template achtig. Bv. die man met zijn handen over elkaar. Wel weer heel cool vind ik de Erasmus brug in de header gaaf en mijn nieuwe logo ook wel.

Maar wat vinden jullie ik heb 2 dagen de tijd om wijzigingen etc. door te geven om onze deadline (en zijn deadline) te halen dus graag veel reacties asap ! Heel erg bedankt alvast voor elke mening goed of slecht

Koster
26/03/04, 01:03
Erg template achtig idd

ELTino
26/03/04, 01:26
Die grote lichtgrijze letters vind ik niet echt bij het blauw passen...

Just kidding :)

Nee, het ziet er verschrikkelijk template-achtig uit. Dat komt voornamelijk door de standaard-header en de metallic style van het menu. Ook de standaard :- dingen zijn nogal template.

De 'View all plans'-button is weer van in een andere stijl dan het menu en sluit niet aan bij de rest.

Verder zit er wel een goede balans in de pagina en 'valt hij niet om'. De gekozen kleur blauw met het oranje is een prima combinatie. Ik vraag me trouwens af hoe de rest van de pagina eruit komt te zien (voor 1024x768 en hoger)

Clearhosting
26/03/04, 01:28
Beste mensen heb wel gekozen voor de beetje metallic look doordat dit mooi te implementeren is met modernbill en cpanel die ook deze metallic loop hebben en wij deze dus zo (na aanpassen van CP en MB) kunnen laten overlopen. Uiteindelijke design wordt 100%

Volgende comments reeds gehad:
Te template (wat kan ik er aan doen ? tips)
view all plans button is inderdaad niet echt aansluitend
te kleine nav buttons bovenaan
gast moet def. weg

nog meer ?

Is het logo bijvoorbeeld goed en duidelijk genoeg ?

The MAzTER
26/03/04, 01:32
3x nix :(

gewoon puur een template

Clearhosting
26/03/04, 01:37
Waarom niet goed ? Hele design kut of denk je dat er nog verandert kan worden om het te verbeteren, NSR design ;) kom op je kan beter commentaar geven toch ;)

pwiersema
26/03/04, 02:21
Een idee zou zijn om je wat meer te focussen op de typografie. Een ding wat ik nooit begrijp bij de meeste 'vernieuwende' websites is dat ze van die te kleine lettergroottes gebruiken. Probeer wat te spelen met verschillende lettertypes/groottes. Ik zou in elk geval de main-text duidelijker naar voren laten komen... Bovendien kan je eigenlijk die hele welcome-text wel weghalen, geen mens die dat leest voor zover ik weet.
Probeer de mensen meer te laten zien wat je te bieden hebt en maak duidelijk wat er te vinden valt binnen de website.

Ik neem aan dat je je binnen de hostingmarkt wel differentieert tov je concurrenten, probeer daar de nadruk op te leggen en dit over te brengen aan/naar de klant.

Oftewel, ik heb niets concreets te melden ;)

Clearhosting
26/03/04, 02:35
Hehe your funny ! Welkomst tekst wordt verandert en idd. je hebt gelijk met de typografie. ik zal er op letten !

The MAzTER
26/03/04, 03:05
Origineel geplaatst door Clearhosting
Waarom niet goed ? Hele design kut of denk je dat er nog verandert kan worden om het te verbeteren, NSR design ;) kom op je kan beter commentaar geven toch ;)

't is gewoon een template en daardoor ***

en je wist toch waar je ons kon vinden ;)

Carl<n-media>
26/03/04, 14:14
Je kunt natuurlijk ook zelf een soort modern bill maken. En voor cPanel kun je gewoon nieuwe templates maken of downloaden.

Ik vind hem er ook best template achtig uit zien.

BlueAce
26/03/04, 14:20
Ff een paar tips ipv "ziet er uit als een template"-geblaat ;)

Verwerk je individuele kenmerken erin. Zoals het logo. Dat zou nou mooi nog eens vluchtig kunnen terugkomen in de bovenste banner. Of aan de rechterkant op die servers als embleem bijvoorbeeld. Voor de rest zou je in de banner ook kunnen zetten "clear and reliable" hosting, heb je weer iets dat uniek is :) Gewoon spelen met het "helder" principe zeg maar.

Anestheologist
26/03/04, 14:55
Of het nu een template is of niet, ik vind het wel een mooie site
- site is overzichtelijk
- Kleurencombinatie is zeer goed
- Depends natuurlijk wat je ervoor moet betalen
- Ik zou er niet mee inzitten om em te nemen

gl en sux6

ThePostman
26/03/04, 14:55
Als hij zelf gemaakt is vind ik hem echt super. Echt mooi, maar zoals eerder vermeld lijkt het wel wat op een template, dat zou erg zonde zijn. Maar hij heeft misschien wat trekjes van een template, toch zie ik er wel bepaalde aspecten in verschijnen die bijna zelf gemaakt moeten zijn.

De kenmerken van een templaten is altijd een balk met alle diensten erin. Bij deze layout is dat ook wel, maar deze heeft dan nog een ander menu. Hetgeen wat me opviel. Hebben jullie trouwens bewust ervoor gekozen hem in het engels te maken?

Clearhosting
26/03/04, 17:08
Kan het volgende melden hij is zelf gemaakt maar ja door een amerikaan die voornamelijk stes maakt voor de amerikaanse markt hij wil de header ook flash dingen maken etc. maar weet niet of dat wel ten goede komt van de site watd enken jullie ?

Rubenvdkamp
26/03/04, 18:43
Ik zou het gewoon gebruiken. Ik vind het mooi genoeg, lekker strak. Het maakt mij echt geen donder uit of het nou op een template lijkt of niet.

Clearhosting
26/03/04, 21:18
Update verbeterd of niet ? Logo's toegevoegd aan muis en servers (niet heel duidelijk maar wel voldoende voor mij) die gare gast met zijn armen gekruist weggehaald erasmus brug wat prominenter.

superior-is
26/03/04, 22:24
Vind 'm persoonlijk een stuk beter. Vind de wolken in de header wel iets minder gelukt. Ik zou ook vragen om de header iets 'roder' te maken qua oranje (net als de muis). Maar misschien is het de laptop die zorgt voor een raar kleurcontrast op het moment.

dirk staes
26/03/04, 23:01
Ja die was oorspronlijk voor ons bedrijf, maar wou hem niet aangezien hij te template achtig overkomt.

mocht je het nog niet weten, deze designer heeft ook de cpanel site en skin gemaakt.

Mvg,

Savvas
27/03/04, 00:22
Ik vind het fantastisch, heb er geen ander woord voor :)

Maar ja ik ben ook echt een fan van dit soort designs...

Ik vond die man met zijn armen over elkaar toch wel iets hebben hoor, het gaf de layout een beetje meer style vind ik persoonlijk..

www
27/03/04, 00:28
ziet er strak uit, een paar dingen vallen op:

ik neem aan dat Cleargaming, Clearservers en Cleardesign sub-brands zijn van Clearhosting? Als dat zo is zou ik ze een wat prominentere plaats geven / anders stylen dan de menu-knoppen.

wees zuinig met gebruik van engelse kreten (Fast and Reliable, Have a Question), je doelgroep is voornamelijk NL neem ik aan?


hij wil de header ook flash dingen maken etc. maar weet niet of dat wel ten goede komt van de site watd enken jullie ? bij twijfel, niet doen. Als het jou al niets lijkt, wat moeten je klanten dan wel niet denken.. :)

in de background zie ik www.clearhosting.com staan, klopt dat/dit wel?

Clearhosting
27/03/04, 04:25
Hier de final design:
Alle teksten worden nog herzien etc. al het engels wordt nederlands natuurlijk. Ik ben erg tevreden.

Over de subbrands is inderdaad een puntje even kijken wat ik daarmee ga doen.

Luuc
27/03/04, 13:32
Ik vind het een erg mooi layout, niets op aan te merken. Het menu ('home' 'over ons' etc.) is een beetje templateachtig voor de rest vind ik het erg mooi! Zou het zeker gebruiken!

Die buttons bovenop sitemap/login/contact is positief veranderd!! (Y)

FSCJasper
28/03/04, 00:20
Superieur :)

Erg mooi, kan geen negatief commentaar geven.

br66
28/03/04, 18:04
Ja, ik vind dit design ook super, als ie zelf gemaakt is.... Het lijkt op een template maar die zijn vaak toch ook erg mooi? Zolang je maar niet ergens op het net exact dezelfde site tegenkomt ;)

Jelmer V
28/03/04, 21:19
Ik vind het een zeer mooi en overzichtelijk design. De kleuren spreken mij erg aan. Wel ben ik het er met de meeste over eens dat het de uitstraling van een template een beetje heeft. Ook ben ik niet echt een fan van plaatjes van 'nep amerikaanse zakenmensen' in de website verwerkt. Hiermee bedoel ik van die modellen die speciaal voor websites zulke foto's laten maken om het er professioneler uit te laten zien. Voor de rest is hij top!

Jelmer Visser