PDA

Bekijk Volledige Versie : Doen of niet doen deze AANBIEDING



killerbee5
25/03/04, 17:39
Wat denken jullie er van?

misschien niet de juiste plek om het te plaatsen maar wist ff niet waar ikhet anders moest zetten!

is dit wat?
kwa prijs ,dataverkeer enz?




Releases4U heeft in samenwerking met AWGO Internetdiensten een mega aanbieding voor haar leden! En ook Xarenion heeft er al gebruik van gemaakt. En nee, hij zegt nog niet welk adres hij heeft geregistreerd.

50 mb schijfruimte
1 mysql-database
5 pop3 adressen (mail)
3 subdomeinen
2,0 Gb dataverkeer
GRATIS domeinnaam
en dat voor 30 euro per jaar!

De voordelen tegenover bijvoorbeeld een Lycos-acount zijn enorm.
* 1 mysql-database. Werkt veel makkelijker dan die van Lycos.
* Geen rare adressen (ala members.lycos.nl/jouwnaam/)
* Meer dataverkeer tot je beschikking (dus niet na 2 dagen uit de lucht)
* 3 subdomeinen. Dus bijvoorbeeld: fotos.mijnsite.nl , forum.mijnsite.nl en ikzelf.mijnsite.nl
* 5 pop3-adressen. Bijvoorbeeld: jenaam@mijnpagina.nl, je_zusjes_naam@mijnpagina.nl enz.

Inschrijven tot 31 maart. Dus wees er snel bij! (dan moeten de opgestuurde formulieren terug zijn)




is dit wat?
kwa prijs ,dataverkeer enz?

Carl<n-media>
25/03/04, 17:50
Ik vind de prijs niet zo super duur. Je neemt zowel een domein als hosting af en je hebt een jaar contract. Let trouwens wel op dat je er volgend jaar niet aan vast zit. Ook heb je naar mijn mening wat weinig mail adressen. Ik denk dat wij tegen die prijzen ook wel een aanbieding kunnen doen. Maarja, dan zit je wel aan een jaar contract vast en dat willen veel mensen niet.

superior-is
25/03/04, 19:59
Persoonlijk vind ik dit pas kunnen als je meer dan 10 posts hebt gedaan. Aka, dit zie ik als een aanbieding.