PDA

Bekijk Volledige Versie : Rintones



domeinverkoop
25/03/04, 17:22
Voiceringtones.net
Voiceringtone.net

FREEringbacktones.net
FREEringbacktone.net
FREE doet het uitstekend in de zoekmachines dus HITS,

Video-ringtones.COM

Nieuwe snuffies! Sterke extensies.

Waardes?

[QWS]
25/03/04, 19:30
ik vind er geen een echt bijzonder. ik denk allemaal rond de 50 euro per stuk.. en die .com misschien 100 euro.

Carl<n-media>
25/03/04, 19:38
FREEringbacktones.net
FREEringbacktone.net
Ik denk dat je die weg kunt doen voor de regfee.
De rest schat ik wel wat duurder. Maar je zult er denk ik niet veel voor vangen tenzij ze traffic hebben.

Rudi
25/03/04, 20:24
Beste domeinverkoop,

Mogelijk ben ik geinteresseerd in een van deze domeinnamen. Kun je aangeven of er, en zo ja hoeveel, bezoekers op deze domeinnamen komen op dit moment.

Alvast bedankt.

domeinverkoop
25/03/04, 20:30
Het zijn allemaal nieuwe dingen in telefoonland, www.ringtonia.com voor mee info.
Ik heb ze alleen voor de verkoop. En nog niet geparkeerd voor de traffic. Op de Amerikaanse forums vinden ze die FREE domeinnamen mooi aangezien Free+ in Azie de nieuwste grote rage Ringbacktones zeer hoog eindigen in de zoekmachines. Zelfde geld voor de voiceringtones, dit is ook een nieuwe rage in ontwikeling.

Tnx people,

Rudi
25/03/04, 20:36
Ik zou graag een domein met veel traffic koppelen aan onze bestaande ringtonesite, om hiermee direct inkomsten te genereren. Indien er geen traffic is, heb ik geen interesse. Sorry.

root
26/03/04, 01:53
Origineel geplaatst door [QWS]
ik vind er geen een echt bijzonder. ik denk allemaal rond de 50 euro per stuk.. en die .com misschien 100 euro.

Het is niet omdat het een .com is dat de waarde omhoog gaat. Hyphen of streepje haalt de waarde juist naar beneden.

domeinverkoop
26/03/04, 12:49
Ja maar die is ook voor End-user geregd. .Com is zeer moeilik aan te komen wat in de toekomst perspectief zou kunnen hebben.

domeinverkoop
30/03/04, 22:53
Toegevoegd:

All phones will be out of the "simple' Ringtones and all get installed with mp3, for the special mp3 ringtones.
Real music as a ringtone especially developed for an telephone.
I have the names:

MP3Ringtone.NET
MP3Ringtones.Info
MP3Ringtones.Org
MP3Ringtones.Biz
MP3Ringtones.De (Germany)

What is the value of the package people?
Give me your opinion please