PDA

Bekijk Volledige Versie : Flexis Design



Flexis Design
24/03/04, 21:21
Hallo allemaal,

Wat vinden jullie van de nieuwe lay-out van Flexisdesign.nl [www.flexisdesign.nl]
De teksten zijn nog niet helemaal goed..
Zie je een foutje corigeer me even. :)

Met Vriendelijke Groeten,
Flexis Design

Ps. we zoeken nog een goedkope flash designer // php/MysQL scripter!!

Edit Flexis Design: 24/03 => Reacties?

Rubenvdkamp
24/03/04, 21:49
Ik vind deze layout eerlijk gezegd niet van zeer hoge kwaliteit. In feite zijn het een paar tabellen met een graphics menu. Ook zie ik een onscherpe pijl die in de header staat. Een website moet er op en top uitzien, dus ook goeie kwaliteits graphics. Ik zie de pixels zitten! De header is ook niet alles, eigenlijk is het enkel een leuk lettertype.

Ze zeggen dat het uiterlijk van je website een visitekaartje vormt, ik zou bij iemand anders op visite gaan. Kortom; je hebt nog veel te doen.


// Edit //

Neem contact met me op als je nog steeds naar een webdesigner opzoek bent.

Flexis Design
24/03/04, 21:52
Ok,

you're right de site is nog niet helemaal TOP klaar.
Moet nog paar dingetjes veranderen :P..
Bedankt voor de tips

oiin
24/03/04, 23:21
Eigenlijk helemaal niet zo slecht, makkelijk klikken/navigeren en rustige mooie kleuren.

Helaas vallen de verschillende kleuren van de letters wat weg' in het design, wat donkerder misschien?

Flexis Design
25/03/04, 14:07
[i]
Helaas vallen de verschillende kleuren van de letters wat weg' in het design, wat donkerder misschien? [/B]
Ik zal het aanpassen :)

Mvg,
Flexis Design

jaspur
25/03/04, 14:53
Kinder8ige Roll-over of wtf..:s

Flexis Design
25/03/04, 15:04
Ik denk toch dat flexisdesign.nl mooier is als pure-design.nl

jaspur
25/03/04, 20:21
Origineel geplaatst door Flexis Design
Ik denk toch dat flexisdesign.nl mooier is als pure-design.nl

die zit OTJE:P

Spiritwebhostin
25/03/04, 20:24
om eerlijk te zijn vindt ik deze design niet echt mooi, het oude (groen/witte design) sprak mij meer aan en zag er beter uit imo

ThePostman
26/03/04, 13:58
Origineel geplaatst door Flexis Design
Ik denk toch dat flexisdesign.nl mooier is als pure-design.nl

''...flexisdesign.nl mooier is als pure-design.nl."

Sorry kon het niet laten

;) ''...flexisdesign.nl mooier is dan pure-design.nl."

Maar site ziet er wel leuk uit, alleen zie er standaard photoshop shapes in verschijnen. En rollover is teveel aanwezig. Erg simpel design.

Savvas
26/03/04, 23:18
Ik denk dat dit design best nog ergens op zou kunnen uitlopen als je de kleur grijs wat professioneler verwerkt met eventueel nog een andere kleur erdoorheen.

Een andere header zou ook geen kwaad kunnen :)

Carl<n-media>
27/03/04, 00:28
Je gebruikt bovenaan de pagina een 'ronde' pijl en bij het menu vierkante blokjes als pijl. Ik zou steeds dezelfde stijl gebruiken omdat, het niet echt bij elkaar past.

En 'contact' heb je met een kleine letter geschreven; de rest van het menu niet.

Yoram
28/03/04, 00:20
Ik vind het er op zich wel goed uitzien alleen een paar kleine opmerkingen.

Als ik op hosting klik dan zit ik te kijken waar zijn de prijzen en als ik dan goed kijk zie ik staan HIER de link naar de prijzen valt erg weg tegen de achtergrond kleur.
Bij diensten heb ik eigenlijk de zelfde opmerking iets donkere kleuren gebruiken voor de link kan niet veel kwaad.

Ik weet niet als je al over een KVK papieren beschikt maar dat kan ik nergens vinden op de website, ik denk dat het wel handig is deze erop te zetten, misschien heb ik wel verkeerd gekeken.

Ik moet zeggen dat die er voor de rest goed uitziet.

Flexis Design
28/03/04, 10:22
Bedankt,

De kvk papieren zijn er bijna ;)

Mvg,
Otto

br66
28/03/04, 16:58
Ik vind het ook geen superdesign, misschien kan je om te beginnen wat andere plaatjes gebruiken als je die dan toch wilt gebruiken. Deze zijn van slechte kwaliteit, vaag, slecht van kleur. Van een design site (Je bedrijf heet tenslotte Flexis Design) zou ik meer verwachten. En idd dat pijltje is lelijk.... Ik zou wat meer tijd investeren in iig een mooie grafische header. Ook is de tekstkleur op eenzelfde tint achtergrond slecht leesbaar, het leest niet prettig.

Wat betreft je PS: ik heb contact gehad met Iwan over Flashdesign en mijn diensten aangeboden. Mocht je nog steeds geïnteresseerd zijn PM of mail me dan even.

Flexis Design
28/03/04, 17:02
ok,

Nieuwe lay-out in aankomst

jaspur
29/03/04, 16:13
Origineel geplaatst door Flexis Design
ok,

Nieuwe lay-out in aankomst

ik heb hem al gezien! hij wordt echt mooi!!

Alexx
30/03/04, 00:04
meer contrast gebruiken bij font/background.
en die pijl daar in de rechter hoek.. geen link, en wijs nergens naar toe.