PDA

Bekijk Volledige Versie : crediet.nl, herejezus.nl, toons.nl, stichtingaap.nl, compromised.nl, keurkoop.nl, ea



riedel
24/03/04, 19:27
Kan er iemand een gooi doen naar de individuele waarde van de onderstaande domeinen ? :-)

crediet.nl
herejezus.nl
toons.nl
stichtingaap.nl
compromised.nl
keurkoop.nl
islamiet.nl
islamietje.nl

Digitux
24/03/04, 20:04
Misschien wel zo vriendelijk op het domein stichtingaap.nl
te doneren aan de gelijknamige stichting.

ThePostman
24/03/04, 20:06
Origineel geplaatst door Digitux
Misschien wel zo vriendelijk op het domein stichtingaap.nl
te doneren aan de gelijknamige stichting.

Inderdaad...

Islamietje is € 10000 waard Hahah echt grappig.

Ik denk dat toons.nl het meeste waard is! Zo'n € 145,-

riedel
24/03/04, 20:14
Origineel geplaatst door Digitux
Misschien wel zo vriendelijk op het domein stichtingaap.nl
te doneren aan de gelijknamige stichting.

Heb ik ze destijds over gemailed, maar geen response mogen ontvangen :-)

riedel
24/03/04, 20:27
Origineel geplaatst door The Postman
[B]

Inderdaad...

Islamietje is € 10000 waard Hahah echt grappig.


Ik heb asielzoeker.nl al eens verkocht voor Fl. 1000,= aan het COA (Centraal Orgaan Opvang Asielzoekers). Mschien willen ze deze ook wel :P

Carl<n-media>
24/03/04, 20:39
Origineel geplaatst door riedel


Ik heb asielzoeker.nl al eens verkocht voor Fl. 1000,= aan het COA (Centraal Orgaan Opvang Asielzoekers). Mschien willen ze deze ook wel :P
Aardige mensen zijn er op de wereld. Je had dat domein ook wel gratis aan hun kunnen geven. Met 1000 gulden had die stichting heel wat andere mensen kunnen helpen.

riedel
24/03/04, 20:44
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Aardige mensen zijn er op de wereld. Je had dat domein ook wel gratis aan hun kunnen geven. Met 1000 gulden had die stichting heel wat andere mensen kunnen helpen.

Hadden ze wat sneller moeten zijn. Geen moreel dilemma, sorry :)

oiin
24/03/04, 21:00
Ik bied 15 Euro voor stichtingaap.nl, doneer ik die aan ze!

Waarom e-mail je ze niet nog een keer?

Vaxon Networks
24/03/04, 21:09
oiin; en dan stiekem 400 euro van stichting aap vragen? :P

riedel
24/03/04, 21:18
Origineel geplaatst door oiin
Ik bied 15 Euro voor stichtingaap.nl, doneer ik die aan ze!

Waarom e-mail je ze niet nog een keer?

Zojuist zelf gedaan.

oiin
24/03/04, 21:23
Origineel geplaatst door Wolvie
oiin; en dan stiekem 400 euro van stichting aap vragen? :P

Lijkt me Wolvie, maar ik neem aan dat je het als geintje bedoeld.

Het verbaasde me echt, nog een keer een e-mail met dat je hem wilt doneren is wel op z'n plaats wanneer er nog maar 1 keer geprobeerd is contact met ze op te nemen. Alleen registratiekosten dus is de waarde die ik aan dit domein hecht.

riedel
26/03/04, 14:53
Stichting AAP heeft dit keer wel gereageerd en ze willen het domein graag hebben. Bij deze gedoneerd ;)

Domenico
26/03/04, 16:57
Origineel geplaatst door riedel
Stichting AAP heeft dit keer wel gereageerd en ze willen het domein graag hebben. Bij deze gedoneerd ;)

Prachtig gebaar! :W:

oiin
26/03/04, 17:14
Origineel geplaatst door riedel
Stichting AAP heeft dit keer wel gereageerd en ze willen het domein graag hebben. Bij deze gedoneerd ;)


Goed werk man! Je doet de webhosting en domeinen community eer aan!

riedel
26/03/04, 20:50
Hierbij het mailtje ;)


-- begin --
Beste Dennis,

Bij AAP had niemand van je eerdere mailtje gehoord en het is ook niet bij mij als webbeheerder terechtgekomen. Ben vorig jaar wel een poos afwezig geweest, dus het zal daar wel ergens mis zijn gegaan. Onze excuses dat je nog niet eerder een reactie van ons hebt ontvangen.

Wij stellen het erg op prijs dat je www.stichtingaap.nl hebt geregistreerd en aan ons wil overdragen. Wij maken daar graag gebruik van! Misschien aardig om te weten dat in de tijd dat wij aap.nl registreerden wij ook hebben overwogen om stichtingaap.nl ook te nemen, maar destijds uiteindelijk vanwege de kosten daarvan hebben afgezien ... twee registraties wat toch wel teveel van het goede! En aap.nl voldeed ook, meenden we. Later - in tijden van gunstigere financiele situatie - niet meer aan gedacht om ook stichtingaap.nl te registreren. Fijn om te vernemen dat jij dat hebt gedaan. Zag al een prachtige chimpansee op de site staan.

Ik heb geen idee hoe de overdracht van webadressen van de ene naar de andere partij precies gaat zonder dat in het vacuum iemand anders stiekem de site kan registreren.

Ik heb aan onze provider gevraagd om dat uit te zoeken en mij dat te latenweten. Jij hoeft voorlopig niets te doen, ik neem contact met je op als er contracten moeten worden getekend. Zou je mij je adres en (mobiele) telefoonnummer misschien kunnen geven, dan kan ik eventueel ook per post of telefoon contact met je opnemen, mocht dat nodig zijn. Of sta je al als donateur in het AAP-bestand?

Nogmaals bedankt voor je aanbod, wij gaan graag op je donatie in!


Met vriendelijke groet,

Imke de Jong
Clusterhoofd Voorlichting en Publiciteit
Stichting AAP

-- eind --

domeinverkoop
27/03/04, 00:01
Klasse man,

respect!

ThePostman
27/03/04, 01:48
Inderdaad respect! Komt niet vaak voor...echt goed van je!