PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand ervaring met easyDedicated.com



The MAzTER
23/03/04, 15:37
ik zag net hun banner hier op wht, vraag me af of iemand ervaring met hun heeft?

ze zijn vrij goedkoop.

Pentium4 2.8 Ghz - 512 Mb - 40 Gb - 500 Gb voor 82 euro is namelijk niet echt veel

alleen jammer dat hun site een template achtige site is, geeft niet echt veel vertouwen.

Dennis
23/03/04, 15:40
Netwerk: InterXS
Inderdaad beetje erg GOEDKOOP

Mikey
23/03/04, 15:56
idd erg goedkoop, en er zit een hue fout in hun footer, order -> datacenter tour :| . Jammer genoeg begint dit ook al een beetje op us te lijken.

damned, was beetje verder aan het kijken, de link naar de AV is ook stuk. lekkere betrouwbare partij :X

easyDedicated
23/03/04, 16:08
We zijn nog druk bezig met de website maar bestellingen krijgen een hogere prioriteit. Als je daar je eigen conclusie uit wil trekken, moet je dat geheel zelf weten, de site is gisteren live gegaan vandaar.

Het concept is vrij simpel, us offers, nl prijzen. Door een aantal goede deals kunnen we dit concept neerzetten in Amsterdam.

PS: voor onze oplettende bezoeker, AMS-ix is live binnen 2 weken, momenteel dus nog niet aangesloten.

Mikey
23/03/04, 16:10
Origineel geplaatst door easyDedicated
We zijn nog druk bezig met de website maar bestellingen krijgen een hogere prioriteit. Als je daar je eigen conclusie uit wil trekken, moet je dat geheel zelf weten, de site is gisteren live gegaan vandaar.

Het concept is vrij simpel, us offers, nl prijzen. Door een aantal goede deals kunnen we dit concept neerzetten in Amsterdam.

PS: voor onze oplettende bezoeker, AMS-ix is live binnen 2 weken, momenteel dus nog niet aangesloten.

lekkere uistraling dan, als je op de link klikt bij algemene voorwaarden dat hij verwijst naar je front page....

superior-is
23/03/04, 16:20
Goedkope prijzen, goedkope uitstraling. :) Dat wordt concurrentie voor iracks.org.

easyDedicated
23/03/04, 16:23
Mensen, kom over 30 minuten even terug op onze profi site

Mikey
23/03/04, 16:32
Origineel geplaatst door superior-is
Goedkope prijzen, goedkope uitstraling. :) Dat wordt concurrentie voor iracks.org.

hehe, eerste indruk, allebei hetzelfde stukje -edited-

The MAzTER
23/03/04, 16:43
zijn contracten maand op maand?

easyDedicated
23/03/04, 19:16
Origineel geplaatst door Mikey
idd erg goedkoop, en er zit een hue fout in hun footer, order -> datacenter tour :| . Jammer genoeg begint dit ook al een beetje op us te lijken.

damned, was beetje verder aan het kijken, de link naar de AV is ook stuk. lekkere betrouwbare partij :X

Zit op je website (http://www.mijn-sleutel.net/?m=contact&r=3) en ik wil support, helaas kan ik geen support krijgen van Mijn - Sleutel aangezien de link niet werkt.

Beetje kinderachtig en simpele gedachte vind je ook niet?
Maar ter info de terms of services staat er hoor.

Koster
23/03/04, 19:26
Origineel geplaatst door easyDedicated


Zit op je website (http://www.mijn-sleutel.net/?m=contact&r=3) en ik wil support, helaas kan ik geen support krijgen van Mijn - Sleutel aangezien de link niet werkt.

Beetje kinderachtig en simpele gedachte vind je ook niet?
Maar ter info de terms of services staat er hoor. groot gelijk heb je, je had ook kunnen zeggen dat die mensen die je aan de zijkant ziet op 100000 andere sites ook al staan. De link werkt niet? Er is zelfs geen link :P

FSCJasper
23/03/04, 19:35
Ben persoonlijk ook erg benieuwt naar of easyDedicated een goed bedrijf is..zo ja kunnen ze serieuze concurrentie worden voor Iracks, want het is gewoon erg goedkoop. Heb ze een mail gestuurd met een aantal vragen, hoop spoedig antwoord te krijgen ( Ookal was het geen echt kort mailtje :)) .

Mikey
23/03/04, 19:36
Origineel geplaatst door easyDedicated


Zit op je website (http://www.mijn-sleutel.net/?m=contact&r=3) en ik wil support, helaas kan ik geen support krijgen van Mijn - Sleutel aangezien de link niet werkt.

Beetje kinderachtig en simpele gedachte vind je ook niet?
Maar ter info de terms of services staat er hoor.

oke oke oke, daar heb je gelijk in. Maar dat vind ik niet he grootste struikel blok. Aangezien er op de main page staat dat de site onder handen wordt genomen. Of heb je bewust een link gepakt waarop dat niet te zien is ? Ik geef het aan, dus vind het beetje flauw dat je dat als voorbeeld terug flamed. Ik zie nl. nergens bij jouw staan dat er nog mee bezig bent. Wel de algemene voorwaarden die (niet) erop staan.


zal het er hier maar ook even bij zetten voordat je het niet kan vinden oid. *** Op het moment wordt er nog hard aan de website gewerkt. Het kan dus voorkomen dat sommige pagina's nog niet werken. Onze excuses voor dit ongemak *** ( http://www.mijn-sleutel.net/? )

Mikey
23/03/04, 19:39
Origineel geplaatst door Koster
groot gelijk heb je, je had ook kunnen zeggen dat die mensen die je aan de zijkant ziet op 100000 andere sites ook al staan. De link werkt niet? Er is zelfs geen link :P

Zelfde voor jouw, er staat op de main site dat er nog aan gewerkt wordt. En het gaat hierbij niet om een sitecheck maar om de mening over easyDedicated. Dat ik daarbij op een site kom die vol met fouten zit en je als je besteld akkoord gaat met AV die er helemaal niet op staan. Vind ik dat de moeite waard om dat te vermelden. Wat betreft die vrouw op dat plaatje no offence stond al op de planning voor een andere.

Dennis
23/03/04, 19:39
Origineel geplaatst door easyDedicated


Zit op je website (http://www.mijn-sleutel.net/?m=contact&r=3) en ik wil support, helaas kan ik geen support krijgen van Mijn - Sleutel aangezien de link niet werkt.

Beetje kinderachtig en simpele gedachte vind je ook niet?
Maar ter info de terms of services staat er hoor. Maar wanneer komt jouw nieuwe site online dan?

Koster
23/03/04, 19:50
Wat een bagger topic is dit, ipv het bedrijf te beoordelen wordt nu een website afgekraakt. Sowieso meteen negatieve reacties op het bedrijf zonder dat iemand ervaring had

Mikey
23/03/04, 19:53
Origineel geplaatst door Koster
Wat een bagger topic is dit, ipv het bedrijf te beoordelen wordt nu een website afgekraakt. Sowieso meteen negatieve reacties op het bedrijf zonder dat iemand ervaring had

ja maar de vergelijking die gedaan wordt richting mij kant staat daar ook compleet los van. TS vraagt of iemand ervaring heeft en wat men ervan vind. Nou ik bekijk website en zie tig gebreken. Ik zeg dus netjes wat ik ervan vind. Hierbij vraag ik niet een reactie over mijn website.

Dennis
23/03/04, 19:55
Origineel geplaatst door Kotser
Wat een bagger topic is dit, ipv het bedrijf te beoordelen wordt nu een website afgekraakt. Sowieso meteen negatieve reacties op het bedrijf zonder dat iemand ervaring had Wij hebben opmerkingen over de website van het betreffende bedrijf, omdat wij verder zelf geen ervaringen hebben.

Maar hoezo wil jij EasyDedi per se zo graag beschermen dan?

motrox
23/03/04, 19:57
Ik ben zeer geinteresseerd, maar omdat, zoals hierboven ook al vermeld, de site weinig informatie bevat, probeerde ik door de bestellings procedure te wandelen. Echter, dat loopt stuk omdat je geen betalingsmethode kunt kiezen...

Gelijk vraagjes, waarom FreeBSD 5.1 en niet 4.9 ? Hoe lang duurt oplvering van een server?

Koster
23/03/04, 20:02
Origineel geplaatst door DennisCitus
Maar hoezo wil jij EasyDedi per se zo graag beschermen dan? [/B]wil ik helemaal niet :p , maar de laatste tijd is het hier zo vijandig (economisch dipje?)

Mikey
23/03/04, 20:11
Origineel geplaatst door Koster
wil ik helemaal niet :p , maar de laatste tijd is het hier zo vijandig (economisch dipje?)

nou mijn mening was niet vijandig bedoeld. Een mening blijft een mening en zeker als eerste indruk wat minder is.

The MAzTER
23/03/04, 20:27
Origineel geplaatst door motrox
Ik ben zeer geinteresseerd, maar omdat, zoals hierboven ook al vermeld, de site weinig informatie bevat, probeerde ik door de bestellings procedure te wandelen. Echter, dat loopt stuk omdat je geen betalingsmethode kunt kiezen...

Gelijk vraagjes, waarom FreeBSD 5.1 en niet 4.9 ? Hoe lang duurt oplvering van een server?

kan binnen 2 uur, staat gewoon op de site.

Phobos
23/03/04, 20:54
EasyDedicated heb je een telefoon nummer voor ons?

Beetje profesioneel bedrijf moet telefonisch te benaderen zijn he :)

FSCJasper
23/03/04, 21:01
Domeinnaam staat volledig op de naam van InterXS trouwens.

Nog wat info:

Website Title: InterXS Hosting -> Not yet active
Server Type: Apache/1.3.29 (Unix) PHP/4.3.3 mod_auth_passthrough/1.8 mod_log_bytes/1.2 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2634 mod_ssl/2.8.16 OpenSSL/0.9.7a (Spry.com also uses Apache)
Website Status: Active
Reverse IP: Web server hosts 32 websites (reverse ip tool requires free login)
IP Address: 62.4.82.171 (ARIN & RIPE IP search)
IP Location: Netherlands - Interxs Networks

Misschien in interesse voor iemand, maar dit lijkt een beetje als een subbedrijf van InterXS als ik het zo bekijk? Vooral als je de whois van het domein gaat bekijken. Is niet voor de hand liggend dat het domein volledig op de naam van de netblock owner komt te staan..

Phobos
23/03/04, 21:02
"Denk" ook dat het gewoon InterXS is :)

Dennis
23/03/04, 21:04
Origineel geplaatst door Phobos
"Denk" ook dat het gewoon InterXS is :) Ik denk eigenlijk dan Xander wel in staat is om zelf een betere site te maken, dus hij zal het waarschijnlijk niet zijn.

Andrew
23/03/04, 21:05
whois staat op interXS en 2uur voordat server in orde is... InterXS heeft zelf een kantoor in redbus lijkt me dus logisch dat het InterXS is

Phobos
23/03/04, 21:05
Nou ik denk dat InstantXS (Xander) gewoon peering verkeer levert aan InterXS (100Mbps Openpeering).

Aangezien ze bijna naast elkaar staan in redbus :)

InstantXS = geen InterXS he ;)

Dennis
23/03/04, 21:07
InterXS.nl heeft een eigen netwerk hebben ze gezegd, dus dat zal het niet zijn :)

EasyDEDI adverteert wel op WHT.nl, dus mogelijk is het toch waar. Dat ze zo de budget-klanten willen 'dit werkwoord kan ik even niet vinden'.

Dominic
23/03/04, 21:18
Ja InterXS heeft idd een kantoor @ redbus en Leon croeze is er bijna altijd dus denk ook dat easydedicated gewoon InterXS is... Maar dat is toch niet verboden?

verder...zeg ik niets over deze ehm...zakenman :s

Phobos
23/03/04, 21:21
Maar je mag in nederland toch niet adverteren zonder officiele handelsnaam? Of heb ik het nu mis...?

Dominic
23/03/04, 21:26
Origineel geplaatst door Phobos
Maar je mag in nederland toch niet adverteren zonder officiele handelsnaam? Of heb ik het nu mis...?

KvK is wel handig ja, als je actief klanten wil gaan werven :F

Vaxon Networks
23/03/04, 21:34
zullen ze dan wel btw afdragen? Moet wel namelijk als je in nederland handelt

FSCJasper
23/03/04, 21:40
Als je bestelt staat er wel bij dat ze btw verrekenen ja, komt ook in totaalprijs te staan..

Dominic
23/03/04, 21:47
Origineel geplaatst door FSCJasper
Als je bestelt staat er wel bij dat ze btw verrekenen ja, komt ook in totaalprijs te staan..

heb je iets bestelt dan?

Andrew
23/03/04, 21:48
Origineel geplaatst door Dominic


heb je iets bestelt dan?

Hij heeft 10 servers gekocht ;)

Dominic
23/03/04, 21:49
Origineel geplaatst door Andrew


Hij heeft 10 servers gekocht ;)

Arme jasper dan toch :)

Thafusion
23/03/04, 21:58
http://www.easydedicated.com/dc.php zijn fotos van proserve
http://www.proserve.nl/tour/
All photo's are (c) ProServe B.V. and may not be used without our permission.

ThePostman
23/03/04, 22:27
Origineel geplaatst door The MAzTER
zijn contracten maand op maand?

Wil ik ook graag weten...

Mikey
23/03/04, 22:29
Origineel geplaatst door Thafusion
http://www.easydedicated.com/dc.php zijn fotos van proserve
http://www.proserve.nl/tour/
All photo's are (c) ProServe B.V. and may not be used without our permission.

OMG en dan flame over die vrouw die ik gebruikt heb....., dit is ook meteen de laatste reply want ik ben niet meer in staat om ze serieus te nemen :x

The MAzTER
23/03/04, 22:31
contract is per 3 maanden (kreeg dat per pm)

Cybafish
23/03/04, 22:32
Hmm misschien dat ik eens een servertje ga bestellen en lekker transit ga doen..

Phobos
23/03/04, 22:33
Origineel geplaatst door Mikey


OMG en dan flame over die vrouw die ik gebruikt heb....., dit is ook meteen de laatste reply want ik ben niet meer in staat om ze serieus te nemen :x

Mikey, ik snap niet wat je bedoelt.. leg uit..

ThePostman
23/03/04, 22:34
Origineel geplaatst door The MAzTER
contract is per 3 maanden (kreeg dat per pm)

Oke bedankt. :)

Savvas
23/03/04, 22:46
ben benieuwd wanneer de heer Croeze reageert, hij is actief ;)

easyDedicated
23/03/04, 22:49
Origineel geplaatst door motrox
Ik ben zeer geinteresseerd, maar omdat, zoals hierboven ook al vermeld, de site weinig informatie bevat, probeerde ik door de bestellings procedure te wandelen. Echter, dat loopt stuk omdat je geen betalingsmethode kunt kiezen...

Gelijk vraagjes, waarom FreeBSD 5.1 en niet 4.9 ? Hoe lang duurt oplvering van een server?

Oplevering van server ligt aan de actuele voorraad, maar ligt tussen de 2 uur en 2 dagen

FreeBSD 5.1 hebben we goede ervaringen mee
Je kan ook kiezen voor Redhat

easyDedicated
23/03/04, 22:52
easyDedicated is een concept van interxs (netwerk) + alliantie van een tweetal amerikaanse partners.

InterXS staat dus naast netwerk leverancier totaal los van easyDedicated.com

instantxs levert tijdelijk peering aangezien onze ams-ix binnen 2 weken actief is.

easyDedicated
23/03/04, 22:55
jammer dat mensen zo vijandelijk reageren
als mensen info willen hebben kunnen ze een email sturen
topic kan dicht lijkt me

Mikey
23/03/04, 22:57
Origineel geplaatst door Phobos


Mikey, ik snap niet wat je bedoelt.. leg uit..

als je nou alle posts eens een keer doorleest.... (:X

motrox
23/03/04, 22:58
Origineel geplaatst door easyDedicated


FreeBSD 5.1 hebben we goede ervaringen mee
Je kan ook kiezen voor Redhat

FreeBSD 5.1 wordt niet aanbevolen voor production servers, 4.9 is ook mogelijk?

Dominic
23/03/04, 22:58
Al eens van de edit knop gehoord of wil je posts aantallen incasseren :P

als je nou eens de reacties doorleest en er zinnig op reageert.
of durf je niet :F

easyDedicated
23/03/04, 23:01
Op welke vraag wil je graag een antwoord hebben?

Cybafish
23/03/04, 23:03
Origineel geplaatst door easyDedicated
jammer dat mensen zo vijandelijk reageren
als mensen info willen hebben kunnen ze een email sturen
topic kan dicht lijkt me

Dat komt omdat de boel aan alle kanten rammelt. EasyDedicated staat niet geregistreerd bij de KvK, off-the-charts prijzen en een gammele website.

Die dingen kloppen gewoon niet. Wanneer je zulke prijzen wilt hanteren dan zul je groot moeten zijn. Wanneer je groot bent dan sta je ingeschreven bij de KvK en besteed je wat geld aan je website, maar hier zit gewoon een luchtje aan.

easyDedicated
23/03/04, 23:06
easyDedicated.com staat wel ingeschreven bij de kamer van koophandel, tijdelijk op het kvk nummer van InterXS om de naam veilig te stellen.

Wij zijn zelf erg tevreden met de website, de layout athans.

Phobos
23/03/04, 23:06
En jij bent Leon Croeze?

easyDedicated
23/03/04, 23:08
nee je hebt het genoegen met Mike Out

RobbertC
23/03/04, 23:08
Origineel geplaatst door easyDedicated
jammer dat mensen zo vijandelijk reageren
als mensen info willen hebben kunnen ze een email sturen
topic kan dicht lijkt me Hier kan best over gediscussieërd worden. Hoewel het wel iets minder vijandelijk kan van sommige lieden.

Mikey
23/03/04, 23:08
Origineel geplaatst door easyDedicated
easyDedicated is een concept van interxs (netwerk) + alliantie van een tweetal amerikaanse partners.



con·cept (het ~, ~en)
1 ontwerp, voorlopige formulering van een wet, een brief enz. => kladje, praatstuk
2 wijsgerig begrip

Mocht je hetgeen een concept noemen, vind het meer de rest een strop omdoen oogkleppen op en doorlopen. Maargoed. En is het niet verstandig eerst je website met AV en alles op orde te maken ?

Phobos
23/03/04, 23:09
Sorry RobertC..

Mike Out kan ik je even bellen?

Savvas
23/03/04, 23:10
Origineel geplaatst door easyDedicated
easyDedicated.com staat wel ingeschreven bij de kamer van koophandel, tijdelijk op het kvk nummer van InterXS om de naam veilig te stellen.

Wij zijn zelf erg tevreden met de website, de layout athans.

als de naam ingeschreven staat zou het KvK handelsregister een lookup geven daarvan....

@RobbertC

Ik vind het anders nog vrij netjes gaan, de Remon topics zijn altijd wat scherper. Als we dit niveau kunnen handhaven kunnen we een discussie voeren en voor de verandering ook nog eens antwoorden krijgen zonder slotjes ervoor ;)

Cybafish
23/03/04, 23:11
Origineel geplaatst door easyDedicated
easyDedicated.com staat wel ingeschreven bij de kamer van koophandel, tijdelijk op het kvk nummer van InterXS om de naam veilig te stellen.

Wij zijn zelf erg tevreden met de website, de layout athans.

Ik heb gezocht in het Nederlandse handelsregister en daar komt de handelsnaam easydedicated niet in voor. Wellicht dat je reffereert naar een buitenlands handelsregister, maar de naam easydedicated is in Nederland i.i.g. niet veiliggesteld.

Verder nog veel succes met je concept..

RobbertC
23/03/04, 23:13
Origineel geplaatst door NetRouting
@RobbertC

Ik vind het anders nog vrij netjes gaan, de Remon topics zijn altijd wat scherper. Als we dit niveau kunnen handhaven kunnen we een discussie voeren en voor de verandering ook nog eens antwoorden krijgen zonder slotjes ervoor ;) Er komt ook geen slotje hoor ;)

Zo'n topic kan alleen erg snel de verkeerde kant opgaan, zoals we weten het uit het verleden. Dan is voorkomen beter dan genezen :)

Mikey
23/03/04, 23:16
maar goed.... Er is inmiddels na heel wat gerommel verder nog steeds weinig echte info boven tafel gekomen. Ik hoop gewoon dat easydedicated zijn site in orde maakt en dan zien of horen en ontvangen we vanzelf wel hoe het is.

Pantsy
23/03/04, 23:23
Misschien handig: bedrijf is in oprichting? Dan kunnen meeste replies in dit topic meteen de vuilnisbak in. KVK online database is niet altijd 1-2-3 up-to-date, handelsnaam hoeft niet persé tevoorschijn te komen in het database.

Jullie lijken net een stel ouwe wijven :)

The MAzTER
23/03/04, 23:25
ok, stel dat easyDedicated van InterXS is, wat is er dan mis met InterXS?

ik heb namelijk misschien wel intresse om het te proberen e.d.
3 maanden is nog wel te doen om te proberen etc.

Mikey
23/03/04, 23:26
Origineel geplaatst door TrancePitt
Misschien handig: bedrijf is in oprichting? Dan kunnen meeste replies in dit topic meteen de vuilnisbak in. KVK online database is niet altijd 1-2-3 up-to-date, handelsnaam hoeft niet persé tevoorschijn te komen in het database.

Jullie lijken net een stel ouwe wijven :)

nou nou, bij mij was de inschrijving gelijk op inet, en dag misschien 2 de rest van de info. Maar de handelsnaam was direct zichtbaar

Nudi
23/03/04, 23:26
Origineel geplaatst door Mikey
Ik hoop gewoon dat easydedicated zijn site in orde maakt en dan zien of horen en ontvangen we vanzelf wel hoe het is.

ben ik het helemaal mee eens,
de site is wellicht vroegtijdig gepubliceert zonder dat de volledig versie te zien was. Dat wordt vast allemaal nog gefixed.

En wat is er mis met die website afgezien van een aantal bugs en spelfouten vind ik hem prima.


Geduld doet wonderen. Dus we worden wel op de hoogte gehouden

Pantsy
23/03/04, 23:30
Origineel geplaatst door Mikey


nou nou, bij mij was de inschrijving gelijk op inet, en dag misschien 2 de rest van de info. Maar de handelsnaam was direct zichtbaar

Kijk dat is mooi jongen! Maar het kan ook allemaal anders lopen, misschien wel per post aangevraagd is net verwerkt etc... etc... Maar goed ben hier niet om daarover te discusseren met jou :)

Savvas
23/03/04, 23:31
Origineel geplaatst door Nudi


Geduld doet wonderen. Dus we worden wel op de hoogte gehouden

- een website die niet in orde is, zelfs zonder algemene bedrijfsinformatie.
- handelsnaam is niet terug te vinden op de KvK.
- duidelijke antwoorden krijgen we niet van de ts.

Geduld doet vaak wonderen maar heb het gevoel dat je er nu lang op zal moeten wachten....

easyDedicated
23/03/04, 23:34
ik weet van een aantal collega's dat ze meerdere namen hebben welke niet eens zichtbaar zijn in het online register

hoe dan ook de website is inderdaad vrij vroeg "open" gegaan, we kregen meer reacties en bestellingen dan we hadden verwacht en dat ging voor. Mensen kunnen morgen de website verwachten in haar complete versie.

Mikey
23/03/04, 23:42
Origineel geplaatst door easyDedicated
ik weet van een aantal collega's dat ze meerdere namen hebben welke niet eens zichtbaar zijn in het online register

hoe dan ook de website is inderdaad vrij vroeg "open" gegaan, we kregen meer reacties en bestellingen dan we hadden verwacht en dat ging voor. Mensen kunnen morgen de website verwachten in haar complete versie.

dan wachten we netjes af. In ieder geval succes dan maar.

easyDedicated
23/03/04, 23:49
Bedankt, indien er vragen zijn beantwoorden we deze graag

Clearhosting
24/03/04, 01:11
Top, was ook wel geintereseerd maar dan kijk ik de "easydedicated" kat tot morgen maar even uit de boom. Groeten en succes ermee!

Nudi
24/03/04, 09:22
kijk zo kan het ook

Vaxon Networks
24/03/04, 10:29
nog steedst geen kvk

motrox
24/03/04, 10:38
Origineel geplaatst door Wolvie
nog steedst geen kvk

FF kijken, zelf ben jij niet te vinden via de kvk, je hebt een telefoonnummer via fixs (kost iemand die jou opbelt 0,80 per minuut). Iemand afzeiken en zelf de boel niet op orde hebben?

Vaxon Networks
24/03/04, 11:07
Origineel geplaatst door motrox


FF kijken, zelf ben jij niet te vinden via de kvk, je hebt een telefoonnummer via fixs (kost iemand die jou opbelt 0,80 per minuut). Iemand afzeiken en zelf de boel niet op orde hebben?

dan ben je echt beetje scheef...

easyDedicated
24/03/04, 11:56
dit voegt geen waarde toe aan de oorspronkelijke discussie lijkt me.

Overigens wordt binnenkort naast Cpanel ook Direct Admin als control panel aangeboden.

Cybafish
24/03/04, 13:17
Origineel geplaatst door motrox


FF kijken, zelf ben jij niet te vinden via de kvk, je hebt een telefoonnummer via fixs (kost iemand die jou opbelt 0,80 per minuut). Iemand afzeiken en zelf de boel niet op orde hebben?

FF kijken, jij reageert volkomen offtopic, je hebt niet eens een bedrijfsnaam vermeld, je hebt 6 posts, waarschuwingslevel 2 in nog geen maand tijd...blablabla

;) Laten we gewoon ontopic gaan en dit gezeur achter ons laten. Als easydedicated zijn/haar zaakjes niet op orde heeft dan zullen ze daar snel genoeg hinder van ondervinden. Let it be.

Mikey
24/03/04, 13:45
Origineel geplaatst door Cybafish


FF kijken, jij reageert volkomen offtopic, je hebt niet eens een bedrijfsnaam vermeld, je hebt 6 posts, waarschuwingslevel 2 in nog geen maand tijd...blablabla

;) Laten we gewoon ontopic gaan en dit gezeur achter ons laten. Als easydedicated zijn/haar zaakjes niet op orde heeft dan zullen ze daar snel genoeg hinder van ondervinden. Let it be.

easydedicated heeft toe gezegt dat ze hun site inderdaad in orde maken. Ik denk dat de discussie beter kunnen laten zoals het is en afwachten hoe het verder gaat.

edit, ze hebben hun best gedaan op de website. Ik zelf zie datgene wat ik miste nu wel op de site. ga zo daar :)

motrox
24/03/04, 14:41
Origineel geplaatst door Cybafish


FF kijken, jij reageert volkomen offtopic, je hebt niet eens een bedrijfsnaam vermeld, je hebt 6 posts, waarschuwingslevel 2 in nog geen maand tijd...blablabla


Voor alle duidelijkheid heb ik hier niemand aangevallen, ik reageer zelf op iemand die hier off topic reageert, en zelf de boel niet op orde heeft.
En is een bedrijfsnaam noodzakelijk om hier te mogen posten?
Of ben je toevallig geraakt door mijn opmerking over fixs nummers die je zelf ook adverteert op je site?

Phobos
24/03/04, 14:44
Motrox, je begint persoonlijk te worden.
Als je iets wilt posten post dan iets dat te maken heeft met easydedicated en NIET met Futureflex en/of Vaxon Networks.

ONTOPIC

FSCJasper
24/03/04, 16:03
Mooi, zie dat het topic veel reacties heeft ontvangen. Heb momenteel nog geen mail terug van eD.com , maar gisteravond was voor een uur ongeveer de dns niet beschikbaar, dus zou mogelijk kunnen zijn dat net in dat uur een mail terug is verzonden ;) .

Trouwens, ik heb geen servers besteld maar als je vordert in het bestelscript kom je uit bij de kostenpagina en daar moet je aangeven waar je woont, en daarmee berekenen ze je btw dat je moet betalen.

easyDedicated
24/03/04, 16:21
door dns problemen zijn alle emails niet goed aangekomen
we hebben inmiddels een nieuwe email server geinstalleerd.

Zouden de mensen die nog wachten op antwoord, hun aanvraag nogmaals willen indienen?

excuses voor het ongemak

FSCJasper
24/03/04, 16:26
Lol, ik bedoelde een probleem van de DNs aan onze kant, maar goed..vragen zijn zo verstuurd :)

easyDedicated
24/03/04, 22:54
kamer van koophandel heeft ook haar werk gedaan:

https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/ZS/ZSWWW01@?TYPE=HNPL&TAAL=NL++&AANT=0&MZKN=easyDedicated&WPLT=&HIST=N

Keuningen
25/03/04, 00:57
Hoe is het mogelijk om voor zo'n bedrag dataverkeer aan te bieden?
2000 GB per maand voor 110 euro.

Met alle respect, maar dan klopt er ergens toch iets niet?

Mog
25/03/04, 01:10
dat kan ook bijna niet..
das gewoon een 4mbit ruim genomen.
ik ken niemand waar je 4mbit voor 110 euro krijgt.
En zeker niet op deze manier (let op ik heb hier niet eens de 95% regel in acht genomen).
Mijn gok hier is gewoon dat transit kosten onderschat worden en dat men verwacht dat ze 80/90% via peering kunnen laten lopen.
Hier wordt in ieder geval de spijker misgeslagen, dit kan simpelweg maar heel krap uit als je al geluk hebt.

Misschien als je een gigabit gecombineerd afneemt zijn dit pas mbitprijzen waar je met de meesten over praat.

easyDedicated
25/03/04, 09:07
gelukkig is dat ons probleem en zullen klanten daar geen hinder van ondervinden.

on-topic please

Keuningen
25/03/04, 10:44
Origineel geplaatst door easyDedicated
gelukkig is dat ons probleem en zullen klanten daar geen hinder van ondervinden.

on-topic please

Ik vind jouw reactie niet echt "onderbouwd".

Kijk als voorbeeld:
een BWM m3 kost overal 80.000
en nou bied iemand anders hem aan voor 50.000
dan wordt je toch zelf ook een beetje wantrouwig?
*vooral als je de marges kent*

easyDedicated
25/03/04, 10:55
Op onze website staat meer informatie, een quote:

Due to intense marketing and excellent connections to retailers and other companys we can offer dedicated servers at extreme low-pricing without lack of speed or quality.

Beyonder
25/03/04, 13:28
Met veel interesse heb ik de hele thread gelezen. Allereerst: het moet zijn companies en niet companys.

Anyway, wat het probleem is met dit concept is, dat het gebaseerd is op:

1. Client verbruikt GEEN 500 GB dataverkeer

of

2. We willen graag wat geld verliezen, want we hebben voldoende.

500 GB limiet trekt over het algemeen heavy users die het gaan gebruiken. Dan is inderdaad de gok, hoeveel transit en hoeveel peering.

De AMS-IX lijn gaat over twee weken live word vermeld, maar dan moet je nog wel even alle peerings regelen, dat duurt pakweg 4 maanden.

Zelfs al zou een client 1/5 van het verkeer over peering gaan gebruiken, dan nog zijn de kosten in het beginstadium relatief hoog.

800 euro/maand connectie 100 mbit
Eventueel VLAN huur om deze connectie te transporteren naar je colo ruimte, zeg 200 euro/maand
Huur van ruimte voor je AMS-IX router

Al met al ruim 1000 euro per maand voor 100 mbit.
De betere transit deals zitten tegenwoordig rond de 50 euro/mbit

500 GB
100 GB Over AMS-IX kost pakweg 4 euro.
400 GB transit (95%) is pakweg 2 mbit/s ofwel minimaal 100 euro/maand

Dan moet men nog rekenen de afschrijving van de server, laten we zeggen dat je deze servers voor 300 euro kunt kopen, wat realistisch is ;)

Dan ruimte, laten we zeggen 2U voor dit soort server ofwel 15 euro per maand.

DAN hebben we alleen nog de kosten van de technische faciliteiten berekend.

Overige kosten:

Porto kosten
Telefoonlijnen
Huur boekhouder
Aankoop netwerkapparatuur
Stroom voor je PC @ home (ik ga uit van een home office, anders ook nog huur kantoor)
Verzekeringen, bankkosten, KVK inschrijvingskosten
Huur Domeinnaam
ETC ETC

En dan moet er nog geld verdiend worden? :)

Overigens is een dergelijke strategie wellicht slecht voor je klanten, gezien ze niet 100% zeker kunnen zijn van de continuiteit. Klanten raad ik dan ook aan om:

- Contract tot huurkoop van de server af te sluiten, indien netwerkleverancier in gebreke blijft voor het leveren van de service dan vervalt het eigendomsrecht van de server geheel aan client

of

- Bewijs van voldoende vermogen in het bedrijf

Anyway dit zijn just my 0,02 cents, ik wens jullie veel suc6 in dit avontuur en hoop dat alles goed zal verlopen.
Goodluck!

superior-is
25/03/04, 13:50
Origineel geplaatst door Beyonder

Anyway, wat het probleem is met dit concept is, dat het gebaseerd is op:

1. Client verbruikt GEEN 500 GB dataverkeer

of

2. We willen graag wat geld verliezen, want we hebben voldoende.


Ik zou niet eens opkijken van de combinatie van beiden. Het rekenvoorbeeld van Beyonder heb ik zelf ook gemaakt en ik moet zeggen dat ii het zelfs nog heel scherp heeft berekend. In het begin zal het zelfs nog duurder uitvallen, tenzij je een goeie babbel hebt.

Trouwens het rekenvoorbeeld gaat uit dat er helemaal niets mis gaat. Mochten er problemen ontstaan, dan ben ik benieuwd hoe dat gefinancieerd moet gaan worden.

Ach, wellicht ben ik met een paar anderen op dit forum wel gewoon strontjaloers, maar ik kan het niet helpen om sceptisch te zijn.

Mog
25/03/04, 14:31
Als je verstand van zaken hebt weet je gewoon dat dit niet kan, zoals beyonder ook al voorrekent en ik daarvoor enigzinds al aangaf wat een een mbit (echte mbit) per 4 mbit kost.
Als ik zo eens uitreken zou ik misschien wel tot 40 euro kunnen gaan per mbit, als je misschien een paar 100mbit afneemt that is, dan nog is dat een super bodem prijs.

Of is dit soms een kwestie van we hebben het over en het moet op easydedicated ?
ik vind dit vrij dubieus, geef ten tijde het gebruikte as nummer eens door.

easyDedicated
25/03/04, 14:33
speculeren mag altijd :)

easyDedicated
26/03/04, 11:10
DirectAdmin is met ingang van vandaag ook mogelijk als control panel.
Alle Celeron, AMD2200+ en Pentium4 servers zijn op voorraad.

Thafusion
26/03/04, 15:20
Prijzen van DA ?

ThePostman
26/03/04, 15:45
Origineel geplaatst door easyDedicated
DirectAdmin is met ingang van vandaag ook mogelijk als control panel.
Alle Celeron, AMD2200+ en Pentium4 servers zijn op voorraad.

ED Als over +/- 2 maanden deze prijzen nog zijn heb je een klant erbij :)

Ik heb het hele topic doorgelezen en heb gemerkt dat er teveel gezeken werd over de KvK terwijl een dag later ED een kvk had. ED Heeft zelf zijn website niet te beschikking gesteld. Iemand vroeg om een ervaring en geen commentaar wat betreft de kvk en de prijzen van ED. Ieder is weer sjaggie omdat er weer een concurrent erbij is die tegen bodem prijzen aanbied. Zielig hoor!

The MAzTER
26/03/04, 15:51
is het mogelijk om later over te stappen van een p4 2.8 met 512mb / 500gb traffic naar 1gb ram / 1000gb traffic?

gaat directadmin trouwens ook rh supporten zoals cpanel dat doet? (updates e.d.)

heb namelijk geen control panel nodig, maar wel linux ipv freebds.

Misschien handig als jullie debian ofzo er bij aanbieden aangezien rh support vervalt

easyDedicated
26/03/04, 16:47
je kan altijd banbreedte bijkopen of hardware upgrade doen, voor prijzen kan je klikken op order now, voordat je daadwerkelijk de bestelling doet zie je een overzicht

DA kost 20 euro per maand

euro-access
26/03/04, 16:58
Ach luitjes het is het zelfde wat onze grote vriende van Leaseweb doen

Die bieden namelijk aan

1/2 Rack + 10Mbit voor Euro 299 per maand

vaak krijg je ook nog een cisco switch en APC bij.
Je gaat je af vragen hoe kan dit??

Simpel. Je bied garanties aan van ping 120ms in europa en 180ms usa
Je doet de traffic flink overboeken en oversellen.
stel je zit op de 120ms dan knal je er een mbitje bij

Daarnaast zijn er ook nog gasten (hier noem ik geen namen van)
die 10mbit aanbieden als 5mbit up en 5mbit down
dus eigenlijk gewoon 5mbit full duplex

Koster
26/03/04, 17:05
Origineel geplaatst door euro-access
Ach luitjes het is het zelfde wat onze grote vriende van Leaseweb doen

Die bieden namelijk aan

1/2 Rack + 10Mbit voor Euro 299 per maand
je bedoelt 1/2 rack + 1 mbit?

Blurp
26/03/04, 17:06
Origineel geplaatst door euro-access
Ach luitjes het is het zelfde wat onze grote vriende van Leaseweb doen

Die bieden namelijk aan

1/2 Rack + 10Mbit voor Euro 299 per maand

vaak krijg je ook nog een cisco switch en APC bij.
Je gaat je af vragen hoe kan dit??

Simpel. Je bied garanties aan van ping 120ms in europa en 180ms usa
Je doet de traffic flink overboeken en oversellen.
stel je zit op de 120ms dan knal je er een mbitje bij


Dat snap ik niet, leg eens uit



Daarnaast zijn er ook nog gasten (hier noem ik geen namen van)
die 10mbit aanbieden als 5mbit up en 5mbit down
dus eigenlijk gewoon 5mbit full duplex [/B]

Ben wel benieuwd.

Vaxon Networks
26/03/04, 17:44
Ik heb vernomen dat 2fast daarmee werkt.

-Onder voorbehoud.

Phobos
26/03/04, 18:04
Origineel geplaatst door Wolvie
Ik heb vernomen dat 2fast daarmee werkt.

-Onder voorbehoud.

Heb ik ook "gehoord":

Leaseweb verkoopt inderdaad 100mbit voor 35,- euro per mbit met een ping garantie van 120ms in europa.

Hahaha fantastisch!!

Hoe hogere ping hoe beter zullen we dan maar zeggen :)

Phobos
26/03/04, 18:09
Origineel geplaatst door Beyonder
Met veel interesse heb ik de hele thread gelezen. Allereerst: het moet zijn companies en niet companys.

Anyway, wat het probleem is met dit concept is, dat het gebaseerd is op:

1. Client verbruikt GEEN 500 GB dataverkeer

of

2. We willen graag wat geld verliezen, want we hebben voldoende.

500 GB limiet trekt over het algemeen heavy users die het gaan gebruiken. Dan is inderdaad de gok, hoeveel transit en hoeveel peering.

De AMS-IX lijn gaat over twee weken live word vermeld, maar dan moet je nog wel even alle peerings regelen, dat duurt pakweg 4 maanden.

Zelfs al zou een client 1/5 van het verkeer over peering gaan gebruiken, dan nog zijn de kosten in het beginstadium relatief hoog.

800 euro/maand connectie 100 mbit
Eventueel VLAN huur om deze connectie te transporteren naar je colo ruimte, zeg 200 euro/maand
Huur van ruimte voor je AMS-IX router

Al met al ruim 1000 euro per maand voor 100 mbit.
De betere transit deals zitten tegenwoordig rond de 50 euro/mbit

500 GB
100 GB Over AMS-IX kost pakweg 4 euro.
400 GB transit (95%) is pakweg 2 mbit/s ofwel minimaal 100 euro/maand

Dan moet men nog rekenen de afschrijving van de server, laten we zeggen dat je deze servers voor 300 euro kunt kopen, wat realistisch is ;)

Dan ruimte, laten we zeggen 2U voor dit soort server ofwel 15 euro per maand.

DAN hebben we alleen nog de kosten van de technische faciliteiten berekend.

Overige kosten:

Porto kosten
Telefoonlijnen
Huur boekhouder
Aankoop netwerkapparatuur
Stroom voor je PC @ home (ik ga uit van een home office, anders ook nog huur kantoor)
Verzekeringen, bankkosten, KVK inschrijvingskosten
Huur Domeinnaam
ETC ETC

En dan moet er nog geld verdiend worden? :)

Overigens is een dergelijke strategie wellicht slecht voor je klanten, gezien ze niet 100% zeker kunnen zijn van de continuiteit. Klanten raad ik dan ook aan om:

- Contract tot huurkoop van de server af te sluiten, indien netwerkleverancier in gebreke blijft voor het leveren van de service dan vervalt het eigendomsrecht van de server geheel aan client

of

- Bewijs van voldoende vermogen in het bedrijf

Anyway dit zijn just my 0,02 cents, ik wens jullie veel suc6 in dit avontuur en hoop dat alles goed zal verlopen.
Goodluck!

Je vergeet het aanschaffen van racks en de setupkosten van het datacenter (Redbus) ;)

The MAzTER
26/03/04, 18:24
Origineel geplaatst door Phobos


Heb ik ook "gehoord":

Leaseweb verkoopt inderdaad 100mbit voor 35,- euro per mbit met een ping garantie van 120ms in europa.

Hahaha fantastisch!!

Hoe hogere ping hoe beter zullen we dan maar zeggen :)

dit staat gewoon in het leaseweb traffic topic en heeft niets met deze topic te maken.

leaseweb bied gewoon 3 verschildende traffic pakketen aan. Het goedkoopste is overigens <140ms. Maar daar kies je dan toch zelf voor? Moet je maar maar standard of premium afnemen.
Premium <60ms, Standard <80ms, Volume <140ms.

Wil nog niet zeggen dat je ping 140ms is. Maar betekent gewoon dat je niet mag klagen als het 110 is. Wel mag je klagen als je standatd heb en je ping is 110ms.

Lijkt me gewoon redelijk en je kiest er zelf voor.

Phobos
26/03/04, 18:42
Dat zal best, maar laten we leon zijn topic niet verzieken en gewoon netjes onze ervaringen / meningen over easydedicated geven.

(Ik ben overigens ook offtopic gegaan.)

Blurp
26/03/04, 18:46
het is niet mijn topic :)

Phobos
26/03/04, 18:52
Voel je je aangesproken dan? ;)

Blurp
26/03/04, 19:00
je noemt mijn naam, vandaar.
Misschien is een apart gedeelte op het forum handig waar we voortaan off-topic kunnen doorpraten.

Phobos
26/03/04, 19:05
Lijkt me een verstandig idee "leon", leuke reactie overigens.. aangezien er nog een paar duizend Leon's in Nderland zitten en tientallen op dit forum ;)

Maargoed Ontopic.

Domenico
26/03/04, 20:50
Ok, vanaf nu iedereen ONTOPIC graag of ik sluit de thread en strooi met wat puntjes.

euro-access
26/03/04, 22:25
ik heb contracten en offertes gezien van lw

rack space + 10mbit voor Euro 299,-

100mbit Euro 2500

Terwijl Interoute Euro 6500 vraagt voor 100mbit FE
en zoveel transit heeft LW helemaal niet om een prijs van < 25 per mbit te krijgen. (UIT BETROUWBARE BRON)

In de voorwaarde staat garantie 120ms in europa

Stel je doet overboeking 1:4 of zo dan word ALLES traag.
als een klant klaagt dat het de 120ms gehaalt word knal je bij de uplink een paar mbitjes bij zodat het iets sneller word.
waardoor de 120ms niet gehaald word maar zeg 100ms

tis 1 + 1 optellen.

euro-access
26/03/04, 22:29
oei zat te lezen op pagina 6 en daar een reactie opgeplaats
was nog niet bij pagina 8

staf punten nu?

ik denk als je topic wilt sluiten en drijgt met straf punten dit ook moet doen. nu heb ik dus per ongeluk gepost terwijl ik nog niet eens bij de laatste posting was

lol

Savvas
26/03/04, 22:56
ach ja kan gebeuren. Ik denk dat er betreft easyDedicated in dit topic niks nuttigs meer valt te melden...

Wie nog serieus ervaringen wilt hebben opent wel een nieuw topic lijkt me (mesthoop is dit topic geworden ;)).

Keuningen
27/03/04, 03:32
Ik ga niet moeilijk doen, ik heb een servertje besteld om is te testen. Zogauw ik bevindingen heb zal ik die publiceren. Iedereen die ook die bak wil testen kan van mij een account op dat ding krijgen.

Ik hoor het wel.

ThePostman
27/03/04, 15:10
Origineel geplaatst door Keuningen
Ik ga niet moeilijk doen, ik heb een servertje besteld om is te testen. Zogauw ik bevindingen heb zal ik die publiceren. Iedereen die ook die bak wil testen kan van mij een account op dat ding krijgen.

Ik hoor het wel.

Hey keuningen, goed initiatief. Ik ben ook van plan om te gaan huren...maar testen van te voren zou cool zijn. Ik spreek wel wat af met je op het andere forum...

Domenico
27/03/04, 15:19
Thread closed om verschillende redenen.
We zullen zien of dit businessmodel gaat werken maar ik wens ze in ieder geval veel succes.