PDA

Bekijk Volledige Versie : Scheduled maintenance on the 22th of March



Savvas
22/03/04, 16:08
Dear sir/madam,

We would like to inform you of some scheduled maintenance for the 22th and 23th of March.

We will be upgrading all our DirectAdmin webservers to FreeBSD as operating system, which is redhat now. The reason is the reliability and security of FreeBSD that convinced us.

Another reason is the DNS server which isn't properly working anymore since the latest release of DirectAdmin, several servers of ours seem to be having problems with this.

The expected downtime is approximately one hour and a half. We expect a smooth transition.

For any questions regarding this matter please contact support at support@ep-networks.nl.

Kind regards,

The EnterPrise Networks team

Dennis
22/03/04, 16:11
Moest dit per se in het Engels? Het is 'maintenance'
Ik dacht trouwens dat jij zo anti-FreeBSD was, maar daar spreek ik je nog wel over op MSN.

RobbertC
22/03/04, 16:13
Typo in titel verbeterd.

Savvas
22/03/04, 16:15
Origineel geplaatst door RobbertC
Typo in titel verbeterd.

Dankjewel Robbert.

Dit is slechts een notificatie, geef de mods ook volmacht om het topic te sluiten voordat er nog meer van dit soort onzinnige reacties voortbloeien.

Dennis
22/03/04, 16:19
Onzinnige reacties? We helpen alleen maar even...

Maar hoezo deze ommekeer?

Savvas
22/03/04, 16:27
Wat jij hierboven post getuigt niet echt van professionaliteit moet ik zeggen. Wat ik in mijn vrije tijd met jou bespreek hoeft de wereld niet te weten.

De keuze voor FreeBSD is kundig genomen, daar hoef ik verder geen commentaar op te krijgen, laat staan op een forum.

Dennis
22/03/04, 16:28
Is goed hoor, maar dat neemt niet weg dat je me ineens hoeft te negeren op MSN?

Carl<n-media>
22/03/04, 16:41
Origineel geplaatst door RobbertC
Typo in titel verbeterd.
Ik zou je tekst ook nog even (laten) door lezen. Het is grammaticaal een beetje scheef. Maar ok, zolang de mensen het begrijpen :).

RobbertC
22/03/04, 16:45
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Ik zou je tekst ook nog even (laten) door lezen. Het is grammaticaal een beetje scheef. Maar ok, zolang de mensen het begrijpen :). Dat is geen taak voor de mods :)

Topic gesloten.