PDA

Bekijk Volledige Versie : dagjepretpark.nl



belookgratis
22/03/04, 09:57
Wat zou de domein dagjepretpark.nl opleveren. Het design heb ik ook al kan het alleen niet laten zien. Wel is de site een soort van template-achtig iets maar het ziet er wel netjes uit.

oiin
22/03/04, 22:59
Klinkt best goed inderdaad, en als er ook nog een toepasselijk design bijzit, alleen nog techniek, inhoud en bezoekers bij wijze van. Wel 100 Euro voor de liefhebber denk ik.


soort van template-achtig

Wat is er mis met templates? Wanneer ze goed zijn opgebouwd kan het best handig zijn toch.

Rick L.
22/03/04, 23:09
Pretpark... Daarbij denk ik al snel aan de Efteling, Six Flags, Hellendoorn etc. Ik vraag me af of er animo is om daar een site voor te maken. Zoveel zijn er ten slotte niet in Nederland, en als je iets zoekt zijn er al meer dan genoeg middelen om ze te vinden...

oiin
22/03/04, 23:13
Een startportal/overlevingsinstructie/hulp voor een dagje naar 1 van die parken in NL, is best een onderwerp waar je wat mee kan toch, heb begrepen dat er ook websites zijn achtbanen, je kan bezoekers info/hulp/discussie/plezier geven m.b.t. zo'n dagje uit.

Ter voor bereiding en nabespreking ofzo? Maar dan ben je wel serieus met zo'n dagje pretpark bezig...;-)