PDA

Bekijk Volledige Versie : Mods af en toe dun?



Carl<n-media>
21/03/04, 19:05
Beetje misleidende titel, maar ik weet niet hoe ik het anders moet formuleren. Nee, ze zijn niet aan de lijn. Ik heb het over de online leden lijst. Af en toe zijn ze dik gedrukt en als je dan een paar keer op F5 drukt, zijn ze weer dun.

IMG: http://www.mailfreeonline.com/uploader/A890D4DF.jpg

Hoe komt dit? Ik heb het ook op een andere pc geprobeerd, maar daar heb ik hetzelfde probleem.

Edit: [IMG] tag doet het op een of andere manier ook niet :X

Domenico
21/03/04, 19:27
Ja dat is alleen bij Rik zo. LOL
Nee, ik heb dat ook al eerder gezien en ik weet echt niet waarom dat is. Ik maak me er niet erg druk om en denk dat als we eenmaal versie 3.0 hebben installed dit weer is opgelost. :)

Bedankt voor de melding!

Rik
21/03/04, 19:47
Origineel geplaatst door Domenico
Ja dat is alleen bij Rik zo. LOL
Nee, ik heb dat ook al eerder gezien en ik weet echt niet waarom dat is. Ik maak me er niet erg druk om en denk dat als we eenmaal versie 3.0 hebben installed dit weer is opgelost. :)

Bedankt voor de melding!

Gelukkig heb ik het al bij elke Mod gezien hier ;)

:D

Carl<n-media>
21/03/04, 19:50
Mods zijn volgens mij toch aan de lijn ;)
Jullie houden ons gewoon voor de gek, dat is geen bug :p.

ThePostman
21/03/04, 20:59
Ik had het ook al opgemerkt en toen de tijd een pb naar grumpy gestuurd. Hij wou me laten zien dat er niks aan de hand was door een paar straf punten te geven...haha :D (was grapje van grumpy ;))

Carl<n-media>
21/03/04, 21:11
Origineel geplaatst door The Postman
Ik had het ook al opgemerkt en toen de tijd een pb naar grumpy gestuurd. Hij wou me laten zien dat er niks aan de hand was door een paar straf punten te geven...haha :D (was grapje van grumpy ;))
Jij bent ook goed bevriend met Grumpy :D.

Maar ik denk dat deze wel op slot kan aangezien het probleem dus verholpen wordt :).

Keuningen
22/03/04, 00:34
jullie weten dus ook niet hoe het kan?

Wanneer wordt er ge-update dan ? forum gaat dan down?

*hoe slanken jullie dan zo snel af? slim fast?*