PDA

Bekijk Volledige Versie : Websspace.com



Dennis
21/03/04, 15:10
Ik zie dat websspace.com de laatste weken flink bezig is met aanbiedingen en korting geven een WHT-members.

Ik zou weleens weten wie hier op in is gegaan en wat jullie tot nu toe vinden?

FSCJasper
21/03/04, 18:37
Niemand ervaringen? Zou het ook wel graag willen weten namelijk....

Carl<n-media>
21/03/04, 19:01
Ik zou zeggen doe een name server search en stuur een mailtje naar hun klanten :p
Joking ;)

Maar ik denk dat hun service wel in orde is anders zouden hun klanten hier wel klagen.

Domenico
21/03/04, 19:53
Wat is eigenlijk de gedachte achter deze vraag?

Andrew
21/03/04, 20:01
Hij wil zelf misschien klant worden :D

peterf
24/03/04, 16:44
Als je een e-mail stuurt naar hun krijg je wellicht een of meerdere klantnamen. Daar doen de meesten niet zo moeilijk over.

Ries
25/03/04, 21:43
Ik ben recent klant geworden van Websspace en mijn ervaring is bijzonder positief. Op problemen die ik ondervond of vragen die ik had is zéér snel geantwoord (bijna allen binnen 5-10 min). Een vriendelijke en goede service.

De site was direct na betaling (via het prettige PayPal) opgezet en kon ik meteen al beginnen met de zaak te configureren. De registratie van het domein was supersnel geregeld. BINNEN 24 uur was hij bekend op het net. Mijn ervaring was tot op heden alleen gericht op het gebruik van Sphera en Plesk maar mijn eerste ervaring met cPanel is (al is het even wennen) ook zeer positief!

En niet onbelangrijk: de prijs mag er zijn! Ik heb geen andere aanbieder zo laag gevonden met zo'n totaal pakket (Frontpage extenties, MySQL, etc.).

Kortom: Zeer positief!

Ries.

sleeps
25/03/04, 22:49
Geen website geconfigureerd op dit adres. krijg ik als ik hun website bezoek :?

Calimer0
25/03/04, 23:09
sleeps hij werkt nu wel

Jos2
25/05/04, 20:46
Ik ben zelf klant van websspace
Het bevalt me echt werkelijk prima!
Ze hebben een enorm goede support (binnen een uurtje wel een mailtje terug, ook savonds en in het weekend) en ze zijn spotgoedkoop.
Zeker aan te raden!

Henky!
25/05/04, 22:22
Wel servers in USA en 10 mbts connection

amygdela
25/05/04, 23:08
Maar dat Paypal, moet je daar nou een credit card voor hebben?

Henky!
26/05/04, 00:19
Origineel geplaatst door amygdela
Maar dat Paypal, moet je daar nou een credit card voor hebben?

Yep!

Creditcard is noodzakelijk.

amygdela
26/05/04, 00:21
jammer, dan ga ik ergens anders kijken.. heb wel wat op het oog..

Evilarlos
26/05/04, 02:48
Waarom denkt iedereen dat je voor paypal een credit card nodig hebt? Je hoeft er geen te hebben hoor! Tot een bepaald niveau kan je prima zonder werken. Doe ik al ruim 3 jaar lang!

BTW ik heb nog nooit iets slechts gehoord over websspace.com dus idd zal het wel een goed bedrijfje zijn. Ze hebben iig mooie prijzen.

Websspace
26/05/04, 04:18
Wij aanvaarden overigens geen Paypal meer als betaalmiddel.

Alleen nog kredietkaart (via Paysystems) en bankoverschrijving (zowel een Nederlandse als een Belgische rekening).

Whyti
26/05/04, 21:59
Origineel geplaatst door Evilarlos
Waarom denkt iedereen dat je voor paypal een credit card nodig hebt? Je hoeft er geen te hebben hoor! Tot een bepaald niveau kan je prima zonder werken. Doe ik al ruim 3 jaar lang!

BTW ik heb nog nooit iets slechts gehoord over websspace.com dus idd zal het wel een goed bedrijfje zijn. Ze hebben iig mooie prijzen.

Daar zeg je me wat.. een maand of 3 a 4 geleden waren ze nog geen bedrijf or.. Das beetje een nadeel.. Weet niet hoe t er nu mee staat?

Websspace
27/05/04, 09:32
Origineel geplaatst door Whyti


Daar zeg je me wat.. een maand of 3 a 4 geleden waren ze nog geen bedrijf or.. Das beetje een nadeel.. Weet niet hoe t er nu mee staat?

4 maand geleden waren wij nog geen bedrijf idd, maar dat was omdat Websspace toen nog niet bestond ;)

Van bij onze start staan wij geregistreerd als onderneming.

donradja
03/06/04, 19:15
ik lees niks slechts over websspace.com, wie weet doeik zaken met ze.
wat denken jullie?

Dennis
03/06/04, 19:20
Tjah, zoek eens wat klanten van ze. Ze bieden alleen hosting in VS. Indien dit aansluit op wat je nodig hebt, dan denk ik dat het wel een betrouwbare partij is.

Websspace
03/06/04, 19:58
Persoonlijke ervaringen zijn ook hier te vinden:
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1626

dwof
03/06/04, 22:49
Ik ben net met websspace in zee gegaan. Ik ben zeer tevreden. Heb de hosting pas sinds deze maand, dus over betrouwnbaarheid kan ik nog niet veel zeeggen, maar ze zijn in ieder geval erg behulpzaam en bereikbaar voor support via mail, irc chat kanaal dat continue bemand is, msn, etc. Is dus wel erg prettig. Suc6 er mee.
Groeten,

Dolf.

Ash Dreelinck
10/07/04, 05:11
Websspace heeft intussen een upgrade uitgevoerd naar 100 Mbit lijnen, dit louter ff ter informatie.

FSCJasper
10/07/04, 12:00
Even een opmerking voor Websspace. Als je wilt bestellen kost het Small Resellerpakket €149,- per jaar..en bij het tonen van de pakketten kost die €99,- .

AlexanderOnline
10/07/04, 16:58
Wij van OPen Host hebben het resell pakket XXL sinds 2 maanden.
We zijn met Large begonnen en steeds verder geupgrade. Misschien binnekort een eigen dedi Bevalt prima. Soms wat hoge serverload, enig nadeel. Verder kun je voor vragen via mail/IRC terecht. Aardige medewerkers.
Aanrader!

Alexander Peters, Open Host

zone
12/07/04, 15:24
Ik heb ook wel interesse in Websspace, maar zag ook ineens die flinke verhoging van €50. Gisteren gevraagd waarom zo'n hoge verhoging ineens, nog niets vernomen...
Ik vind het wel een erg grote sprong, leuk voor de huidige klanten, je kan toch aardig schikken als je dit ziet, niet?
(op andere vragen redelijk snel en correct antwoord gekregen!)

Websspace
12/07/04, 18:28
Hallo

Er verandert inderdaad het een en ander bij ons. Ten eerste zijn wij net verhuisd naar België. Ander land, andere regels. Met de bijkomende verplichtingen moesten de prijzen wel omhoog.

Daarnaast is om de prijsverhoging te rechtvaardigen, het toegestane dataverkeer bij elk pakket ook verhoogd. Drie keer zoveel, dan nog wel :-)

Daarmee horen wij nog altijd bij de goedkoopste professionele webhosting-aanbieders in de Benelux... Met dat in het achterhoofd valt die kleine prijswijziging best mee, toch? ;-)

Met vriendelijke groeten,

Jan De Volder
Websspace