PDA

Bekijk Volledige Versie : Shared / Colocated / Dedicated / Reseller Aanvragen



Mikey
20/03/04, 19:16
Shared / Colocated / Dedicated / Reseller Aanvragen

Er is een hack te verkijgen @vbb.org die normaal voor een support forum is, degene met een vraag opent de thread, dan staat er voor de thread of de thread geopent of gesloten is. Zolang de TS het goede antwoord cq oplossing nog niet heeft kan hij de thread open laten. Zodra het antwoord cq. oplossing gevonden is kan de TS zelf zijn topic sluiten. Zou deze hack ook niet zijn werk goed kunnen doen op de desbetreffende categorie ? Je ziet soms wel eens dat iemand een berg threads omhoog schopt met een aanbieding, en dat terwijl de TS misschien zijn spullen gevonden heeft die hij zocht. De hack zelf is niet moeilijk aan te passen om hem in die categorie te meten en te passen.

Tis maar een idee

Dennis
20/03/04, 19:21
Ik ben hier 100% op tegen, omdat hier bijna niemand weet wanneer ze een topic moeten sluiten.

Want dan worden er VEEL te veel topics gesloten, terwijl er nog best iets gezegd moet kunnen worden.

En als je hier mee begint, stel dan meteen in: 'Do not show closed topics'

Carl<n-media>
20/03/04, 19:23
De TS kan toch ook gewoon even melden dat hij hosting heeft gevonden? Ik denk dat het een rommeltje wordt als iedereen threads kan sluiten en openen.

Dennis
20/03/04, 19:26
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
De TS kan toch ook gewoon even melden dat hij hosting heeft gevonden? Ik denk dat het een rommeltje wordt als iedereen threads kan sluiten en openen. Had de TopicStart even wat beter gelezen, omdat deze post zo volledig loos is.
IEDEREEN => TopicStarter

Grumpy
20/03/04, 19:34
Mikey's sig is wel redelijk goed van toepassing hier:
Normal people think "if it ain't broke, don't fix it".

Bovendien houden we hier niet zo van slotjes.

Mikey
20/03/04, 19:47
Origineel geplaatst door Grumpy
Mikey's sig is wel redelijk goed van toepassing hier:
Normal people think "if it ain't broke, don't fix it".

Bovendien houden we hier niet zo van slotjes.

slotjes ok, maar de TS kan zelf aangeven op deze manier dat hij heeft gevonden wat hij zocht, scheelt weer een aantal nutteloze reply's

Mikey
20/03/04, 19:50
Origineel geplaatst door DennisCitus
Ik ben hier 100% op tegen, omdat hier bijna niemand weet wanneer ze een topic moeten sluiten.

Want dan worden er VEEL te veel topics gesloten, terwijl er nog best iets gezegd moet kunnen worden.

En als je hier mee begint, stel dan meteen in: 'Do not show closed topics'

nou het komt er voor te staan, ik zelf heb dit al; een hele lange tijd ingevoerd op een security forum. Er staat nu netjes in de Thread name

[open] How to compile blabla.c got errors at line 689

wanneer een topic gesloten is ziet het er zo uit
[closed] How to compile blabla.c got errors at line 689

je kunt er plaatjes kleuren text etc etc van maken Het hoeft niet alleen een slotje te zijn ;)

En ik denk dat TS heus wel weet dat hij z`n thread kan sluiten als hij gevonden heeft wat hij zocht.

[QWS]
21/03/04, 07:19
vind ik een goed idee eigenlijk. Zo komt er meer duidelijkheid :)