PDA

Bekijk Volledige Versie : Secure Internet Services



Maurice
17/03/04, 22:25
Hoi,

Ik zie dat www.secure-is.nl ineens niet meer goed werkt, ook als ik inlog op mijn FTP zie ik dat alle door mij geuploade bestanden weg zijn. Ikw eet dat iemand van dit bedrijf hier op het forum zit en omdat ik dacht dat de mail misschien niet zou werken (wel al een mail verstuurt overigens) plaats ik hier ook even een berichtje. Dus...wat is er aan de hand en wordt het snel weer opgelost??

Groeten, Maurice

Anestheologist
18/03/04, 00:32
Verplaatsen naar storingen ?

MaVeR Larry
22/03/04, 15:44
Origineel geplaatst door Maurice
Hoi,Ik zie dat www.secure-is.nl ineens niet meer goed werkt, ook als ik inlog op mijn FTP zie ik dat alle door mij geuploade bestanden weg zijn. Ikw eet dat iemand van dit bedrijf hier op het forum zit en omdat ik dacht dat de mail misschien niet zou werken (wel al een mail verstuurt overigens) plaats ik hier ook even een berichtje. Dus...wat is er aan de hand en wordt het snel weer opgelost??
Groeten, Maurice

Geachte heer,

Zoals 18-03-04 op onze website aangekondigd, zijn wij aan het verhuizen naar een nieuwe server. Onze eigen hoster (hostingworx) blijft ernstig in gebreken en wij vinden dat onze klanten hier geen hinder van mogen ondervinden. Om die reden zijn we druk bezig met overhuizen naar een nieuwe host. Het wachten is nog even op de DNS wijziging en dan is alles rond. Hopende op uw begrip en voor meer info kunt u ons contacteren op MSN: support@secure-is.nl

Met vriendelijke groet,
Secure Internet Services

Apeldoorn

HostingworX
22/03/04, 16:03
Ernstig in gebreke ? Je huurt een dedicated server die UNMANAGED is, en vraagt continu of wij al je problemen kunnen oplossen. Dat is niet de bedoeling. Je betaalt 55 euro per maand voor een dikke server, en belt me zondagavond op, dat je mail het niet doet. Lijkt mij dat je dat zelf moet oplossen, aangezien we geen servicecontract hebben getekend.

Mijn advies aan jou : probeer je eens te verdiepen in de techniek en software voordat je probeert een hostingbedrijfje te beginnen, of neem gewoon een service contract.

En reken maar dat je gewoon zal moeten doorbetalen.

MaVeR Larry
22/03/04, 16:26
Origineel geplaatst door HostingworX
Ernstig in gebreke ? Je huurt een dedicated server die UNMANAGED is, en vraagt continu of wij al je problemen kunnen oplossen. Dat is niet de bedoeling. Je betaalt 55 euro per maand voor een dikke server, en belt me zondagavond op, dat je mail het niet doet. Lijkt mij dat je dat zelf moet oplossen, aangezien we geen servicecontract hebben getekend.

Mijn advies aan jou : probeer je eens te verdiepen in de techniek en software voordat je probeert een hostingbedrijfje te beginnen, of neem gewoon een service contract.

En reken maar dat je gewoon zal moeten doorbetalen.

Ik huur nu al ruim twee maanden de dedicated server. Helaas was ik zo eigewijs. Op het moment dat ik een contract afsloot werd ik al gewaarschuwd door een oud klant van jullie (ook hier op het forum). De server heeft vanaf de eerste week al niet gewerkt zoals het zou moeten. Jullie deden alleen al bijna twee weken over het oplossen van een dns probleem. Vooralsnog moet ik nog steeds wekelijks handmatig een allow tranfer regeltje in de named.conf zetten omdat de control panel op een of andere duistere reden de boel overschrijft. Jullie kwamen niet eens zelf op het idee van dat regeltje maar dat moest een collega van mij jullie vertellen. Vervolgens is het zo dat nu bijna 2 weken het probleem er is van de PhpMyAdmin. Die werkt al bijna twee weken niet. Ik heb altijd eerst geprobeerd je te mailen over bepaalde problemen die te voorschijn komen maar kreeg meestal of helemaal geen antwoord of pas na 5 a 6 dagen. Jullie hebben een storingsnummer. Waar jullie 9 van de 10 keer niet opnemen. De problemen bleken altijd nog problemen te zijn die vanaf het begin door een belabberde installatie kwamen. Dit is een greep uit de problemen. Wie heeft het nou over het niet betalen van de rekening? Dat doe ik echt wel hoor. Ik ben zelf meester in de rechten dus weet wel dat ik geen kant uit kan nu. Vandaar dat ik maar verhuis naar een ander. Maar deze post is er niet voor om onze geschillen publiekelijk te stellen.

<b> Dus deze post mag van mij dicht!! </b>

Ps: wil je nog even naar mijn PhpMyAdmin probleem kijken? Want dat is na bijna 3 weken nu nog steeds niet opgelost en heeft vanaf het begin nog niet gewerkt.

Met vriendelijke groet,
MaVeR

RonZo
22/03/04, 16:28
Auw :X
Dat komt hard aan.
Ja wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten maar ik zou dat niet zo gedaan hebben.

superior-is
22/03/04, 16:48
Dat lijkt me een kwestie van Secure-IS en HostingworX onderling.