PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik heb iemand nodig voor een flash projectje.



scootxtreme.nl
17/03/04, 21:30
Hallo,

Ik ben de webmaster van www.scooters.nl.nu (binnenkort www.scootxtreme.nl maar dit terzijde).

Ik zoek iemand die voor mij een flash animatie/projectje kan maken.

Wat voor een flash programma het moet worden vertel ik graag via de pm/email/msn

Beloning:
Liefst gratis, ik kan geen beloning geven in de vorm van geld, tenzij het niet anders kan, wel ben ik bereid om enige tijd een banner te plaatsen voor uw bedrijf/onderneming/hobby wat dan ook. (4000-5000 vieuws per dag).

Nogmaals als u wilt weten om wat voor een projectje het gaat, gaarna via PM of email (*********@hotmail.com) contact opnemen.

mvgr. Thomas L.

Rubenvdkamp
17/03/04, 21:39
Ik vrees dat je niemand zult vinden als je enkel een bannertje aansprakelijk stelt.

scootxtreme.nl
17/03/04, 21:43
Origineel geplaatst door Rubenvdkamp
Ik vrees dat je niemand zult vinden als je enkel een bannertje aansprakelijk stelt.

half jaar lang (noem maar een dwarsstraat), 234x60pixels banner @ 5000vieuws per dag (over een half jaar zal dat meer dan verdubbeld zijn), is redelijk wat..

bovendien kan overal over gepraat worden.

remusic
07/05/04, 03:13
wat wil je in flash maken, de menu balk of iets anders

Otto
08/05/04, 21:56
Ik heb wel interesse. Stuur me een mail met wat ik moet maken. Dan zullen we zien

---srry---

Carl<n-media>
08/05/04, 22:20
Dit topic is twee maanden oud. Ik denk dat de TS al reeds iemand heeft gevonden. Dus waarom dit topic omhoog kicken?

rapperdierap
21/05/04, 12:51
ik wil het wel gratis doen in ruil voor een banner :)