PDA

Bekijk Volledige Versie : Project te koop.



excistor
17/03/04, 15:15
Beste mensen,

Ik heb een leuk project gestart (http://www.studentenvertellen.nl), maar heb niet echt veel tijd en belang om hier mee verder te gaan.

Mijn interesse gaat meer uit naar het ontwikkelen van een dergelijk project.

Dus ik wil dit project verkopen aan de hoogste bieder voor een redelijk bedrag!

Er is een uitgebreid administratie panel, waar je de ervaringen kunt wijzigen/keuren en ook kun je scholen en plaatsen toevoegen.
Alle scholen en plaatsen in Nederland zijn al in de database gevoegd evenals een paar reacties!

De database structuur is ook optimaal in elkaar gezet en de php code is ook lekker geprogged, dus voor een persoon die niet eens kennis heeft van php/mysql/html is dit een leuk project als hij een beetje reclame kan maken en zo een goedlopende site er voor te maken.

Ik wil het eigenlijk in 1x verkopen, dwz:
domeinnaam
2 gig dataverkeer (in totaal is er nu 75 mb dataverkeer verbruikt)
50 mb ruimte (er wordt 1,4 mb gebruikt)
10 subdomeins
in nederland

het is bij safe2surf ondergebracht

Denk er wel aan, het is een UNIEK project.

Bied maar! :)

excistor
17/03/04, 16:00
een vraag:
is hier animo voor en zoja, reageer ook alsjeblieft hoeveel geld ik hiervoor zou kunnen vangen (redelijkheid)?

EwR
17/03/04, 16:58
Ik vind het idee leuk. De vormgeving en uitwerking laten wel te wensen over. Hier zou een redesign op zijn plaats zijn. Je vraagt wat een redelijke prijs is? Als je volgens mij hier enige honderden euro's voor kan krijgen mag je knijpen met je handen.

Keuningen
18/03/04, 19:41
Waar zouden mogelijke inkomsten uitgehaald kunnen worden?
Wat zijn de contracten die je moet overnemen en wat krijg je daarvoor plus wat het kost.
Overname is C2B of B2B?

excistor
19/03/04, 01:51
Origineel geplaatst door Keuningen
Waar zouden mogelijke inkomsten uitgehaald kunnen worden?
Wat zijn de contracten die je moet overnemen en wat krijg je daarvoor plus wat het kost.
Overname is C2B of B2B?
Inkomsten, misschien uit advertenties van scholen als het goed loopt?

Contracten? nah ik heb een jaar lang hosting betaald, het kost 44 euro per jaar ;)

Het project zelf weet ik nog niet, gooi een bod mijn kanten op :)

The MAzTER
19/03/04, 03:19
leuk project, zou wel intresse hebben, helaas ligt het nu open en bloot op straat.

stel dat ik het nu van je zou overnemen is er een kans dat iemand het hele idee namaakt en direct gaat adverteren e.d.

dus qua waarden geen idee.

pm me maar wat je ervoor hebben moet, dan zal ik het in overweging nemen.

(reden waarom mij dit wel aanstaat is omdat ik ooit ook de verkeerde school gekozen heb ;) )

peterf
24/03/04, 17:47
Zeer goed id! Kun je info geven over bezoekersaantallen?

lyn
25/03/04, 12:40
Ik ben wel geinteresseerd in het overnemen van deze site. Heb je voor mij meer informatie? Dit kan je sturen naar mijn emailadres: robert@linkyournews.com.

Graag daarin vermelden: vraagprijs, bezoekersaantallen en wat de kosten zijn als jij het in onze lay-out zet aangezien wij geen verstand hebben van PHP e.d.