PDA

Bekijk Volledige Versie : SiteCheck [ DataCenterPics.com ]



Desmond
17/03/04, 07:35
Sinds een tijdje zijn we met een nieuw projectje bezig, http://www.datacenterpics.com (www.serverpics.com).

Het is moeilijk om dit te checken zeg maar het is een standaard script. Maar toch wil ik graag een aantal meningen horen over deze site.

Ik moet wel zeggen, de stats liegen er niet om, in 1 week tijd zitten we op een stabiele 1000 visits per dag, dus het slaat wel aan blijkbaar ;)

We krijgen al enorme bergen foto's toegemailed van mensen, mochten er toch nog meer mensen zijn, dan kunnen die deze ook altijd mailen :) (addpics@datacenterpics.com)

Groeten,

Desmond

[Ow ja, in de topic 'datacenter' staan ook hosters en IX's maar ik moet nog een betere naam verzinnen :P)

[QWS]
17/03/04, 07:42
Design is een beetje standaard , ik zou lichtere kleuren nemen zoals wit en licht grijs. het idee daarentegen vind ik erg leuk! :)

Desmond
17/03/04, 07:49
Er zitten standaard skins bij, maar sommige zijn echt erg lelijk ;)
Ik zal zelf eens gaan fotosoepen om een leuke skin te maken met lichte kleuren ... vind ik persoonlijk ook mooier. Ik denk in de kleuren van onze site servershop.nl

Koster
17/03/04, 09:47
En dezmond.org mag je dan meteen ook effe restylen :p (vooral als je klanten vanaf dat domein mailt)

muisje
17/03/04, 10:08
Beetje offtopic maar in veel datacentrums mogen geen foto's gemaakt worden.. Dus houdt er rekening mee dat je klachten kan krijgen en dat je foto's moet verwijderen.

ProServe
17/03/04, 10:19
Veel fotos geleend van http://hardware.localhost.nl?

freddy
17/03/04, 10:45
Erg leuk om naar te kijken Desmond.

mdf
17/03/04, 12:55
Leuke site; alleen inderdaad iets lichtere kleuren. Verder is het idee gewoon top :)

Desmond
17/03/04, 23:25
Zo dat zijn veel replies :) Bij het begin beginnen maar.

1: Klopt, dezmond.org is niet erg netjes, normaal mail ik er ook niet mee, foutje geweest.
2: In datacenters mogen geen pics gemaakt worden, klopt, zodra iemand zegt: Die moeten eraf, gaan ze er direct af
3: Foto's geleend van hardware.localhost.nl, klopt, uiteraard in goed overleg met de eigenaar van die site, die ons idee enorm leuk vond trouwens. 30% komt bij hem vandaan, van al mijn content.
4: De kleuren gaan zeker lichter worden, wanneer er tijd is, maak ik zelf een leuke mooie skin ;)

Thx voor de adviezen e.d.

Creativehosting
18/03/04, 12:54
Dit design is een standaard ding in coppermine... Misschien zou een design met foto's bewerkt van netwerk etc... Leuke site :)

Desmond
18/03/04, 18:09
Ok er staat nu een lichtere (zachte) skin op, nog niet door mij gemaakt, die komt nog ... persoonlijk vind ik deze beter ogen dan die zwarte met donkerblauw ;)

Dennis
18/03/04, 18:15
De inhoud is zeer mooi :)
Zou ook fijn zijn als hier ook mensen foto's van hun eigen rack/servers zouden kunnen posten in een categorie WHT.nl met subcategorien.

Verder vind ik de layout niet zo mooi.

ThePostman
18/03/04, 18:42
Mooi site, ik had de vorige versie ook gezien maar ik wou even wachten met posten totdat je een andere skin had. Deze is veel mooier dan de vorige. Is dit systeem trouwens een standaard script?

Desmond
18/03/04, 20:21
De inhoud is zeer mooi
Zou ook fijn zijn als hier ook mensen foto's van hun eigen rack/servers zouden kunnen posten in een categorie WHT.nl met subcategorien.


Als je je bij ons registreerd, kun je ook je eigen foto's erop zetten.
Wij zullen deze naar de frontpage zetten, inclusief link naar je website.

het upload kan ook naar
ftp://upload.servershop.nl
user: upload
pass: thanks
port: 21

of mailen naar mypics@datacenterpics.com

De stats van de site liegen er niet om:
14-03-2004 Hits: 4579 Visits: 12
15-03-2004 Hits: 12545 Visits: 29
16-03-2004 Hits: 157458 Visits: 635
17-03-2004 Hits: 667351 Visits: 1921
18-03-2004 Hits: 807494 Visits: 2362

Het enige nadeel is dat het enorm verkeer trekt, 100 - 150 GB per maand, maar ja wat maakt het uit, we verhalen het op de zaak :)

En deze skin is niet een standaard skin maar gemaakt door iemand die zich ThaMagical noemt, binnenkort halen we er ook nog een portal bij, en dan misschien ook een banner systeempje, er zijn al best veel mensen die een banner willen. Maar ons doel is zeker niet om winst te maken met deze site, tis puur hobby. Misschien een kleine bijdrage voor de banners om het verkeer een beetje te dekken.

Op dit moment hebben we nog een plaatje of 500 - 600 die we moeten uitzoeken en plaatsen op de frontpage, heb je je pics gemailed, rustig aan, we zijn er mee bezig ;)

Greets

Desmond