PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen Dell silver en gold support



Domenico
16/03/04, 14:38
Zijn hier mensen die ervaring hebben met silver en/of gold support van Dell?

Wij vragen ons namelijk af of dit bij aanschaf van Dell servers de moeite waard is of juist niet.

Mog
16/03/04, 17:24
Wij nemen altijd bronze af, je kunt beter wat spare servers nemen inplaats van dell gold of silver support imho.

Domenico
17/03/04, 20:12
Misschien dat we een paar Dell servers willen aanschaffen en silver of bronze scheelt wel in de prijs inderdaad. Wat wij willen weten is wat er terecht komt van de beloofde 4 uur respons tijd.

Mog
18/03/04, 13:33
Daar heb ik zelf eerlijk gezegd geen ervaring mee, wij restoren altijd een backup op een spare server, gezien dit sneller is dan dell kan komen of wat dell kan doen.
Dus die komen bij ons gewoon altijd de dag erna boel fixen.
Als je de 4 uur response support hebt neem ik aan dat je ook krijgt waar je voor betaalt, dell is wel een betrouwbaar bedrijf.

Ties
18/03/04, 14:08
Origineel geplaatst door Mog
...dell is wel een betrouwbaar bedrijf.
Misschien niet helemaal relevant maar laatst bij radar of een dergelijk programma, bleek dat ze 2e hands beeldschermen de deur uitdeden als nieuw.. Dus zo betrouwbaar.. ;)

Mog
18/03/04, 21:05
Origineel geplaatst door Ties

Misschien niet helemaal relevant maar laatst bij radar of een dergelijk programma, bleek dat ze 2e hands beeldschermen de deur uitdeden als nieuw.. Dus zo betrouwbaar.. ;)

We hebben het hier ook niet over beeldschermen.
Overigens heb ik zelf 2 dell tft beeldschermen,
welke beide nieuw en snel arriveerden.
Daarnaast weet ik dat bv bij philips ook goede rma's in grote verkooppartijen komen.


Ze hebben meer voorraad als de meeste pc boertjes en komen alles de volgende dag vervangen wat stuk is.
Dit zie ik weinig anderen doen, meestal moet je het zelf ook nog brengen of opsturen.