PDA

Bekijk Volledige Versie : jullie mening



Rico
16/03/04, 08:13
Wat voor prijs kaartje zouden jullie hangen aan softworld.com - velen results en alle TLDs taken

Alvast bedankt

[QWS]
16/03/04, 08:19
zeer mooi domeinnaam. Ik denk toch aan zeker 250 euro aangezien het een mooie .com is.

oiin
16/03/04, 11:28
Voor een software gerelateerde website/bedrijf/product zeker wel meer dan 100 Euro!

Kai Reijnen
16/03/04, 12:08
Idd een hele mooie, en omdat het .com is kan de prijs aardig oplopen.

Zou eens bedrijven gaan aanschrijven in de vs..

root
16/03/04, 12:44
250 euro mischien bij end-user, maar dat is altijd wat een gek er voor geeft. Doe een appraisal op onderstaande link, weet je gelijk meer. Bij resellers ga je niet meer als rond de $30 vangen.

http://www.namepros.com/forumdisplay.php?s=&forumid=3

Rico
16/03/04, 17:54
Origineel geplaatst door ensimguru
250 euro mischien bij end-user, maar dat is altijd wat een gek er voor geeft. Doe een appraisal op onderstaande link, weet je gelijk meer. Bij resellers ga je niet meer als rond de $30 vangen.

http://www.namepros.com/forumdisplay.php?s=&forumid=3

Op dat forum zitten alleen kinders ensim - Als ik verkoop dan ga ik niet de reseller markt op - retail buyers zitten meer op dnforum en domainstate.
Maar dit word een keepertje, als WLS komt word deze een hoop waard, VEEL meer als die 250 euro die hier verteld werd, als je eens kijkt op google naar softworld zie je dat alle extensions weg zijn en het allemaal verschillende bedrijven zijn, ze geilen allemaal op de .com - Ik hou hem lekker tot ik ge-emailed word - dan kan je goede prijzen vangen.

En die domain apraissal ding is kut, die geegft voor domains die voor duizenden dollars zijn weg gaan reg fee aan

[QWS]
16/03/04, 20:37
ik zei zeker 250 euro, waarschijnlijk (veel) meer. En vasthouden is een goed idee hoor :)

root
17/03/04, 00:54
Ten eerste op NP zitten minder kinders als hier. Maar goed jij komt er dagelijk neem ik aan.

Ik geef al aan, een end-user zal michien 250 euro betalen. Ik krijg een beetje het gevoel dat je denkt dat je een goudmijntje gevonden hebt. Keep on dreaming en zeker niet met deze naam. Je vraagt een mening en die krijg je, moet je niet op je pik getrapt zijn omdat ik je droombeeld weg blaas.

Wachten tot dat er iemand mailed, lol ik heb 700 namen staan en ik wacht al een aardige tijd.

Zoals ik al zei een end user zal het mischien betalen, maar niets speciaal, mede door de 2 woorden.

Rico
17/03/04, 07:56
Origineel geplaatst door ensimguru
Ten eerste op NP zitten minder kinders als hier. Maar goed jij komt er dagelijk neem ik aan.

Ik geef al aan, een end-user zal michien 250 euro betalen. Ik krijg een beetje het gevoel dat je denkt dat je een goudmijntje gevonden hebt. Keep on dreaming en zeker niet met deze naam. Je vraagt een mening en die krijg je, moet je niet op je pik getrapt zijn omdat ik je droombeeld weg blaas.

Wachten tot dat er iemand mailed, lol ik heb 700 namen staan en ik wacht al een aardige tijd.

Zoals ik al zei een end user zal het mischien betalen, maar niets speciaal, mede door de 2 woorden.


Parkeren + wachten tot er iemand emailed ja,
denk je nu echt dat ik mensen ga emailen of ze asjeblieft me naam willen kopen?
Nahhhh

Ik heb de domein ook gecatched omdat er traffic heerst, en software heeft goeie uitbetalings rates met parkeren ;)

fattee77
18/03/04, 20:09
Leuke naam Rico, Google inclusief extentie: Results 1 - 10 of about 280. zonder extentie ongeveer 25000, Overture inclusief extentie: 105, zonder extentie: 558. Ik denk dat het voor de juiste enduser wel kan oplopen tot 4000 Euro

Rico
18/03/04, 21:11
Ik denk het ook zo ong wel fattee, maar ik bewaar hem nog wel ff, voor 4K gaat ie niet weg.

oiin
21/03/04, 17:41
Origineel geplaatst door Rico
Ik denk het ook zo ong wel fattee, maar ik bewaar hem nog wel ff, voor 4K gaat ie niet weg.

Niet? Heeft er al iemand 4000 geboden dan? Denk dat 4000 Euro of Dollar best netjes is Rico! :)

Rico
21/03/04, 19:56
dat is al geboden ja,
Hij blijft nog even in me portfolio totdat er een bedrijf op ze knietjes bij me komt.