PDA

Bekijk Volledige Versie : Sponsoring forum helemaal weg



ThePostman
15/03/04, 23:23
Na aanleiding van dit topic:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=323165

Kon ik het niet laten een topic aan te maken.

1. Er word toch geen aanbieding meer gedaan in dat sponsoring forum omdat je dan toch 2 weken lang 10 mailtjes per dag krijgt van die (...) clans.

2. Er worden nu zelf aanvragen in het verkeerde forum gezet.

3. Er word veel irritatie opgewekt bij de members, voorbeeld is schaap. Overigens ben ik het geheel met schaap eens.

3 Sterke redenen om het forum geheel te verwijderen denk ik.

RonZo
15/03/04, 23:30
Volledig mee eens!
Owjeej Gaat me dit ook een punt opleveren Grumpy :p

Grumpy
15/03/04, 23:47
Omdat je dan ineens overal sponsoringaanvragen tegenkomt?

Nu staat het er nog duidelijk bij dat het gesloten is.

RonZo
15/03/04, 23:51
Origineel geplaatst door Grumpy
Omdat je dan ineens overal sponsoringaanvragen tegenkomt?

Nu staat het er nog duidelijk bij dat het gesloten is.
Waarom krijgt dan zo'n figuur dan ook niet 1 punt wegens het plaatsen van onzinnige postings?
Rechtsongelijkheid heet dat.... De topicstarter zit al in het verkeerde forumdeel, post een onzinnige sponsoraanvraag en heeft nog o punten... :p

Grumpy
15/03/04, 23:57
Mijn gevoel zegt dat je die gozer niet meer terug ziet.

RonZo
16/03/04, 00:25
Mooi..., dan hebben we hem met z'n allen weg gejaagd en dus ons ingezet voor een schoner forum. Is dat niet een goede reden om de punten weer in mindering te brengen? :D

Grumpy
16/03/04, 00:34
Nee, want dat was een overbodige post. En voordat je de volgende keer weer over die punten begint, denk aan die mededeling ;).

RonZo
16/03/04, 00:46
Ik wacht met spanning af tot de volgende keer dat de server van WHT de geest geeft... De laatste keer (b)leek er na het weer up komen bij alle puntenhappers een gratie te zijn uitgeroepen :D

Sjoerd
16/03/04, 10:13
Terug naar de inhoud van deze topic:

Ik denk dat het een prima forum is, het sponsor forum. Als je echt een goed plan hebt moet je dat ook kwijt kunnen op een forum van "webhosting praat". Het is niet alleen een forum van Hostingbedrijven maar ook klanten :) Zo ervaar ik het tenminste.

Onder sponsoring heb je velen soorten. Het hoeft niet perse *gratis* te zijn maar een erg scherpe aanbieding doen in ruil voor een banner of Hosted by kan vaak ook een oplossing zijn.

Maar toch moet ik je ook deels gelijk geven. Het komt helaas teveel voor dat clans vragen om sponsoring. Deze doelgroep is niet rendabel. Maar een school of een bestaande site kan best een leuke doelgroep zijn. Het gaat niet alleen om klanten te werven maar ook om naamsbekendheid. Een scholier zal je dagelijks zien en indien deze oud genoeg is en een eigen site wilt maken, heb je toch een streepje voor.

Domenico
16/03/04, 12:34
Zodra de rust terug gekeerd is wat betreft sponsoraanvragen zullen we het forum waarschijnlijk onder een andere naam weer openen en inderdaad ook alleen maar voor serieuze projecten.

PlugInInfo
16/03/04, 12:42
Ik ben het helemaal met Domenico eens. Het sponsorforum helemaal verwijderen is jammer, een forum voor alleen serieuze projecten is een goede vervanger. Het zou vervelend zijn als mensen met een professioneel plan/voorstel niet meer terecht kunnen op WHT.

Websspace
16/03/04, 12:51
Het woordje "gratis" verwijderen zou misschien al helpen. Veel mensen zullen wel redeneren "niet geschoten is altijd mis" en vragen gratis hosting aan, voor ze betaalde hosting nemen.

Op die manier weten ze dat het voor ons geen "gratis" hosting is, maar dat het wel degelijk om sponsoring gaat (waar we al dan niet iets voor terug verwachten).

Flydesign.nl
17/03/04, 21:43
Ik ben het eens met het sluiten, maar merk de gevolgen helaas wel. Binnen enkele dage een record aantal sponsor aanvragen binnen via email... dus nu zoeken ze gewoon je email op, en sturen je persoonlijk een berichtje. Gelukkig is het delete knopje snel gevonden voor de grootste onzin ;)

Dus ik stem voor een sponsor forum in een serieuzer jasje. Want er zijn nog steeds hele leuke ideeen die ik best wil sponsoren! En wellicht wordt mijn mailbox dan wat gespaard :p

Schaap
17/03/04, 21:59
Mijn gevoel zegt dat je die gozer niet meer terug ziet.


Well duhhhh!!! Die moet eerst een beetje gaan Counter-Striken en dan naar z'n mama gaan achter z'n sjokolademelkje.

Daarom grumpy dat het ook totaal geen nut heeft om mij punten te geven... Die jongen ziet het toch nooit dat ik hem een ****** ( <= zelfcensuur ) genoemt heb.

Grumpy
18/03/04, 00:32
Dat neemt niet weg dat wij zulke reacties hier niet tolereren.

Schaap
18/03/04, 18:27
Joepi, al 8 punten! en 8 van Grumpy dan nog..

nog NOOIT last gehad met andere mods...
Denk daar even over na, ok?

ThePostman
18/03/04, 18:45
Origineel geplaatst door Grumpy
Dat neemt niet weg dat wij zulke reacties hier niet tolereren.

(Zie dit niet als een aanval)

Maar tolereer jij deze reactie niet, of tolereren de moderators en admins dit niet? Aangezien jij de meeste punten weggeeft.

Grumpy
18/03/04, 19:13
Vraag maar rond welke mod hier schelden toe staat.

En ik ben zeker niet degene die de meeste punten geeft.

Carl<n-media>
18/03/04, 19:14
Wat heeft dit allemaal met de treath te maken?
Ga elkaar maar even via de mail of pm pesten.

Grumpy
18/03/04, 19:25
Er zijn een handje vol mensen die constant over mij en de waarschuwingen die ik gegeven heb zitten te klagen.
Al deze personen hebben eens een waarschuwing van mij gehad.

In plaatst van verder tegen de regels in te gaan klagen op het forum, denk eens bij jezelf waarom je die punten hebt gekregen. Was die post niet tegen de regels? Was het overbodig?


Nog steeds niet eens met je punten? Ga niet nog eens een post doen op het forum met je klacht over mij. Ik heb er nu genoeg van. Gezien Domenico er niet veel aan doet, zal ik voortaan elke post bestraffen met een punt. Klagen doe je maar met een PM naar Domenico.

Domenico
18/03/04, 21:20
Grumpy is gewoon erg snel met de punten dus hoeven wij ze niet meer te geven. Denk hier maar eens over na maar stop toch aub allemaal eens op met dat gezeur over die punten. :(