PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik ben opzoek naar een goede hoster



dwof
15/03/04, 22:42
Hallo allemaal,

Een startend (voorlopig hobby-isten) it bedrijfje, is opzoek naar goedkope maar degelijke hosting. Ik wil minimaal 100Mb beschikbaar hebben, php/mysql beschikbaar hebben, met onbeperkt aantal Mysql databases (iig niet minder dan 50). Het dataverkeer moet minimaal 2Gb per maand zijn. Het moet een Apache server zijn. Htaccess moet ondersteund worden. Ook zou het goed zijn als er op verzoek en in overleg php extensies geinstalleerd kunnen worden. Bij voorkeur moet de server in Nederland staan, en Linux draaien. Domeinregistratie moet ook nog gebeuren, dus als dat in 1 keer geregeld kan worden zou dat handig zijn. Wie kan me een tip geven van een betrouwbaar bedrijf?
Bedankt alvast!

Groeten,

Dolf.

RonZo
15/03/04, 22:59
Er mogen in dit onderdeel geen aanbiedingen gedaan worden maar daar vraag je niet om ;)
Wel om tips...,
Mijn tip is dan ook om hier op het forum eens goed rond te snuffelen en klik zo hier en daar eens op een "huisje" :D

mihosnet
15/03/04, 23:01
Ik denk als je betrouwbare bedrijven zoekt, het best naar reacties van andere klanten kunt kijken, op bijv. webhosters.nl of webselect.nl

dwof
16/03/04, 01:12
Bedankt voor jullie tips. Vooral over betrouwbaarheid wil ik idd graag nog wel tips als dat kan. Verder wist ik niet dat er een deel was waar je aanvragen kunt doen. Is mijn eerste bezoek aan het forum. Bedankt in ieder geval.
Groeten,

Dolf.

root
16/03/04, 01:21
Welkom dwof :)

V. Kleijnendorst
16/03/04, 03:11
Sorry voor het off-topic gaan maar waarom heb je minimaal 50 mysql databases nodig?

Ik gebruik er altijd maar 1 (per website) en als het dan echt grof moet, dan geen mysql maar PostgreSQL.

Wat doe je met 50 databases?

Icheb
16/03/04, 06:50
Wat is er nou zo vreemd aan meerdere db's ?

Ik heb 1 site (die ik deels sponsor en aan programmeer) op een server hier staan die een stuk of 10 db's gebruikt (ja, ok, het is een online spel dat via browser gespeeld wordt), maar goed :D

Dwof:
Ik zal vanmiddag eens iets in de andere thread mikken :)