PDA

Bekijk Volledige Versie : Administratie Programma



faisj
14/03/04, 13:32
Geachte heren/dames,
Graag zou ik aan u willen vragen wat u graag zou willen zien in een
Administratie Programma. Punten zoals:
- generatie van .pdf bestanden (facturen)
- inlog mogelijkheid voor de clienten om hun openstaande facturen te
inzien
- etc...

met vriendelijke groet,
Faizal Siddiqui

PS. Uiteraard heb ik het hier over een betaalde versie.

WilcoOnline
14/03/04, 13:44
Volgens mij als je de zoek functie gebruikt kun je deze antwoorden wel vinden op het forum.. Aangezien net er een topic dichtgegaan is over facturatie programma's

Vraag ik dus aan de admin om deze ook dicht te gooien

Dominic
14/03/04, 14:00
Deze topic is aangemaakt op aanraden van een moderator in een van die andere topics ;)

[QWS]
14/03/04, 20:52
-overzicht klanten op nummer.
-uitgebreid overzicht per klant
-overzicht verzonden facturen

deze moeten er zowieso bij :)

Dennis
14/03/04, 20:58
Het zou ook prettig zijn dat wij ons simpele PHP-bestellingssysteem aan de hele database kunnen koppelen.

Mikey
14/03/04, 23:36
Origineel geplaatst door DennisCitus
Het zou ook prettig zijn dat wij ons simpele PHP-bestellingssysteem aan de hele database kunnen koppelen.

dit zou dan meer komen op een maatwerk pakketje

dotnetjunkie
15/03/04, 01:06
Als ik één tip kan geven: ontwikkel dit pakket NIET in php, met php zijn er al initiatieven genoeg. Maak nu eens gebruik van een echte multi-tier enterprise development architectuur, dus niet alleen met web-interface, maar ook met back-end met stored procedures, een volledig gekoppeld en geïntegreerd windows beheerpakket (= win app, geen web interface), een XML webservice die je vanuit Excel, Access, Word, ... kan bevragen, enz. Liefst ook integratie met mailsysteem, een professionele report engine, sms notificatie, en complete betalingsopvolging (ook aanmaningen enz...), en optioneel ook een link naar de supportafdeling voor bvb. betalende support.
Verdere modules:
* complete e-commerce site, met content management systeem
* professioneel stockbeheer, met automatisch opstellen van bestellingen, barcode-systeem (ook aanmaken van barcodes voor nieuwe producten, met automatische label prints)
* POS-module, met mogelijkheid tot gebruik van klantenkaarten (ook met barcode liefst), ticket layout + printing
* koppeling van verschillende vestigingen, eventueel met centrale back-office, cross-store stock checking & order beheer
* volledige historiek met file management systeem per klant, dus ook voor brieven, faxen, e-mail, ...
* integratie met Outlook en agenda/afspraken functies
* geïntegreerd messaging systeem (zowel realtime als relay) tussen medewerkers
* bedrijfs-eigen bulletin board & nieuws systeem
... enz.
Ik kan het lijstje nog verder aanvullen, maar als je dit alles zou inbouwen zouden we alvast interesse hebben om eens rond de tafel te gaan zitten.

krisdv
15/03/04, 07:48
Volgens mij was de TS eerder op zoek naar een tool/applicatie eenvoudig te gebruiken, makkelijk te installeren en snel te configureren.

Indien dit het geval is :

http://www.clientexec.com
(een demo is beschikbaar)

- generatie van .pdf bestanden (facturen)
- inlog mogelijkheid voor de clienten om openstaande facturen te zien
- overzicht klanten op nummer.
- uitgebreid overzicht per klant
- overzicht verzonden facturen
- language file beschikbaar (=> nederlands dus mogelijk)
- opnemen van bestellingen
- control panel integratie
- ...

Is bedoeld voor hosting business maar kan in beperkte mate ook voor andere doelgroepen dienen.

Mvg,
Kristof.

faisj
18/03/04, 13:21
Nog meer ideeen?

faisj
19/03/04, 23:33
Graag zou ik nog meer willen horen van jullie wegens het feit dat we nu
het systeem aan het verbeteren zijn.
Ik laat er nog niet veel over kwijt maar, het komt er op neer dat het
een simpel ingebruik klanten/facturatie programma is in nederlands en
engels met support op een vaste lijn.

Voor dit nieuwe product zoeken wij ook resellers!

bdc
20/03/04, 14:10
In welke programmeertaal is dit geschreven?
Ik ga in grote lijnen akkoord met dotnetjunkie, al vraagt hij misschien wel wat veel ;)

roland
21/03/04, 03:38
Wat dotnetjunkie vraagt is extreem veel en zal absoluut niet niet toegankelijk zijn vanwege het feit dat de kosten in de 10.000den euro's zal gaan lopen. Het is een administratie systeem, geen magazijn systeem waarbij de nodige hardware ontwikkeld moet gaan worden (barcodes aanmaken, barcodes lezen, klantenkaarten ontwikkelen en lezen, etc).

Je gaat ook geen kassa maken die autoradio's inbouwd, auto's overspuit en banden verwisseld.

woutertwisk
21/03/04, 12:43
Een overzichttelijke structuur en simpele benamingen van termen.
www.reeleezee.nl als goed voorbeeld.

dotnetjunkie
21/03/04, 18:36
Nee hoor, het mag dan wel veel lijken wat ik hier postte, het is wel de dagelijkse realiteit, hetgeen zelfs een heel kleine KMO vraagt en nodig heeft. En zij hebben lang geen budget van 10.000 EUR! Je hoeft natuurlijk ook niet alles in één aan te bieden, niet iedereen heeft naast online verkoop ook winkelverkoop bvb.
Zowat alles wat ik hier beschreef zit in het pakket dat we momenteel zelf gebruiken en dat ook bij enkele van onze (kmo) klanten draait! Het gaat hier zelfs om een eigen ontwikkeld pakket dat een bevriende programmeur en ikzelf een jaar of 3 terug ontwikkeld hebben, geschreven in VB6 dus (omdat .NET toen nog niet beschikbaar was). Hardware-ontwikkeling zoals roland beweert kwam er al helemaal niet bij kijken, dit werkt samen met zowat alle standaard (ticket)printers, barcodelezers, enz...

Punt blijft dat er nood is aan een degelijk, goed te ingereren back-office systeem, en niet het zoveelste php-admin-pagina'tje...
Vanwege de handigheid om online bevragingen te kunnen doen met een web-interface, en het feit dat vele e-commerce site implementaties nu reeds volledig in ASP.NET geschreven zijn, is er inderdaad ook effectief nood aan een dergelijk pakket.
Ik weet zo uit het hoofd al meteen 2 klanten van ons die het onmiddellijk zouden aanschaffen.

Concreet zou ik het als volgt aanpakken:
* SQL Server als back-end database (performant, stored procedures, xml, ...)
* ASP.NET als webinterface
* XML webservice(s) om externe applicaties zoals Office te laten communiceren met je systeem (onmisbaar om bvb. gemakkelijk analyse of rapportage binnen Excel te doen)
* Eventueel in een volgend stadium een Windows Forms beheerapplicatie (voor bedrijfsintern gebruik dan, vanwege de rijkere interface dan wat web-based mogelijk is)

Wellicht dat het nu met deze opsomming al wat realistischer overkomt bij degenen die dachten dat ik aan het dromen was.
Als programmeertaal ben je overigens vrij om C# of VB.NET te kiezen. Uit ervaring vind ik vb.net net iets handiger/sneller voor database programmering.

wbakker-letsgoonline
22/03/04, 17:42
Ik gebruik voor mijn klanten ook www.reeleezee.nl handig en snel :)

faisj
28/04/04, 00:42
E-billing is nu op de markt.
Graag hebben wij contact met mensen die graag iets (aparts) willen zien
in het systeem. Wij kunnen dan namelijk voor E-billing nieuwe modules schrijven.

faisj
28/04/04, 00:47
In het kort:

E-Billing

Beheer uw klantenbestand, draai facturen uit en verzend deze via e-mail. Dit kan éénvoudig en efficient online met e-billing. e-billing ondersteund de nieuwste technieken zodat de mogelijkheden onbeperkt blijven.

De beheerders kunnen facturen invoeren en beheren, klanten invoeren en beheren, instellen wanneer facturen en herinneringen automatisch gegenereerd moeten worden, status van de klanten bekijken en geavanceerde statistieken raadplegen. Ook is het mogelijk om de facturen per mail te versturen
(html, word en pdf)

Klanten kunnen online openstaande en betaalde facturen inzien, support tickets plaatsen bij vragen en/of problemen, nieuwe orders plaatsen en eigen gegevens wijzigen.

Eenvoud
e-billing is zeer gebruikers vriendelijk. Er kan niets fout gaan, alles word stap voor stap gecontroleerd en mocht er iets voorkomen dan geeft e-billing aan waar de fout zit. Voor extra beveiligingen moeten alle cruciale wijzigingen bevestigd worden.

Beveiliging
Het systeem is geheel wachtwoord beveiligd. e-billing kan ingesteld worden dat het overal toegankelijk is of alleen vanaf uw bedrijfsnetwerk. Bij misbruik kunnen computers automatisch verbannen worden en alle wijzigingen worden bijgehouden zodat alles achterhaald kan worden.

Flexibiliteit
e-billing kan kompleet aangepast worden aan de website. Kleuren, knoppen en afbeeldingen kunnen ontwikkeld worden en de beheerder kan kiezen welke taal en layout er gebruikt wordt.




Heeft u directe vragen over ons systeem dan kunt u altijd een e-mail
sturen naar info@evibe.biz
Verder zou ik graag (ik zou een lijst moeten maken) de mensen bedanken van WHT die met de ideeen kwamen voor dit product.

Begin mei zullen we een demo versie online plaatsen.
(uiteraard is een demo op aanvraag al mogelijk)

host3000
28/04/04, 00:54
Interessant.

Maar, mag ik -voordat ik een demo aanvraag- een idee hebben over welke financiële investering aan mijn zijde wij praten?

MrD
28/04/04, 00:59
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

faisj
28/04/04, 12:47
De prijs is: E. 39,- P/m (excl. btw)

In deze prijs zit inbegrepen:

- Customer support per e-mail en telefoon ( 010-2045678 )
- Alert nr. Indien er dringende vragen zijn buiten kantoor uren.
- Security updates
- Nieuwe modules
- Nieuwe language packages

Deimos
28/04/04, 12:55
Is het wellicht al mogelijk enkele screenshots online te plaatsen? Op die manier kan men alvast een idee krijgen en hoeft niet iedereen de demo aan te vragen ;)

Domenico
28/04/04, 13:07
Inderdaad, wij zijn allemaal ook erg benieuwd naar dit systeem.

faisj
28/04/04, 13:09
Ik zal nu even een paar screenshots maken

faisj
28/04/04, 13:21
Hier zijn een paar screenshots van Evibe E-billing 1.0
(Op dit moment zijn wij bezig met 1.2 met nog meer mogelijkheden)

Als Admin:

http://www.evibe.biz/wht/screen1.JPG
http://www.evibe.biz/wht/screen2.JPG
http://www.evibe.biz/wht/screen3.JPG
http://www.evibe.biz/wht/screen4.JPG
http://www.evibe.biz/wht/screen5.JPG
http://www.evibe.biz/wht/screen6.JPG
http://www.evibe.biz/wht/screen7.JPG

Als Client:

http://www.evibe.biz/wht/screen1k.JPG
http://www.evibe.biz/wht/screen2k.JPG
http://www.evibe.biz/wht/screen3k.JPG
http://www.evibe.biz/wht/screen4k.JPG
http://www.evibe.biz/wht/screen5k.JPG
http://www.evibe.biz/wht/screen6k.JPG
http://www.evibe.biz/wht/screen7k.JPG

Uiteraard is er veel meer mogelijk met E-billing maar ik denk dat dit
wel een indruk geeft van het product.

Rik
28/04/04, 13:43
-> moved (het is nu meer "te koop aangeboden" )

Ziet er TOP uit Faisj !

serverbilly
28/04/04, 13:45
Kun je zelf in de source dingen aanpassen naar je eigen wensen of is dat encrypted?

faisj
28/04/04, 13:49
Origineel geplaatst door serverbilly
Kun je zelf in de source dingen aanpassen naar je eigen wensen of is dat encrypted?

Bepaalde aspecten zijn encrypted maar er staat nog steeds heel wat
open. Uiteraard is het mogelijk om je eigen template te importeren
of alleen je logo veranderen en een kleurtje kiezen.

serverbilly
28/04/04, 13:49
Bepaalde aspecten ?
Kun je iets specifieker zijn?

faisj
28/04/04, 13:55
Om heel eerlijk te zijn weet ik dat niet.
U kunt uiteraard een e-mail bericht sturen naar info@evibe.biz
en u ontvangt dan een e-mail bericht terug van iemand van
Evibe Tech Support.

serverbilly
28/04/04, 13:58
Origineel geplaatst door faisj
De prijs is: E. 39,- P/m (excl. btw)


Misschien is het interessanter om deze software aan te bieden middels een andere prijs structuur.
Door bijvoorbeeld licenties uit te geven net zoals Plesk en Ensim dit doen. Dus door het beperken van de software tot bijvoorbeeld 100 klanten. Op deze manier leg je de drempel lager en is het ook voor kleinere hosts interessanter gebruik te gaan maken van deze software. Als men er eenmaal aangewent is zal men blijven "upgraden" en niet snel af/overstappen.

TMourik
04/05/04, 01:04
// wrong topic :)

e-creative
25/05/04, 21:14
Origineel geplaatst door faisj
In het kort:

E-Billing

Begin mei zullen we een demo versie online plaatsen.
Staat hij al online?

faisj
26/05/04, 14:15
Origineel geplaatst door e-creative
Staat hij al online?

http://demo.evibe.biz

v 2.1

username: test
wachtwoord: test

username: test1
wachtwoord: test1

username: test2
wachtwoord: test2

username: test3
wachtwoord: test3

username: test4
wachtwoord: test4

* Let op: door de grote hoeveelheid mensen die ons demo inzien
kan het zijn dat u niet direct kunt inloggen.

U kunt een nieuwe gebruiker aanmaken in het systeem:


-> log in (als een test account)
-> klik op gebruikers
-> klik op nieuwe gebruiker
-> Vul u gegevens in:

Voornaam:
Achternaam:
E-mail adres:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Afdeling:

--> klik op toevoegen

--> klik op uitloggen

--> OK

--> Inloggen ( log in met u gegevens )


U kunt bij klanten ook een account aanmaken om in te kunnen zien
wat u clienten kunnen zien.

verkoop versie op dit moment = v. 2.4
op dit moment werken we aan = v. 3.0

http://www.evibe.biz/nl/news.php?id=22 <-- Er zijn nog 10 plaatsen
open voor resellers.

( over 2 maanden zal de website van e-billing in de lucht zijn en
gaan we internationaal met het product )

Anestheologist
26/05/04, 14:21
Knap werk

chielsen
26/05/04, 19:00
over 2 maanden zal de website van e-billing in de lucht zijn en
gaan we internationaal met het product

Gezellig die concurrentie, waarschijnlijk ben ik net iets eerder...

Norman
26/05/04, 20:31
Origineel geplaatst door chielsen
over 2 maanden zal de website van e-billing in de lucht zijn en
gaan we internationaal met het product

Gezellig die concurrentie, waarschijnlijk ben ik net iets eerder...

laat nou is wat meer horen dan ;)
anders heeft iedereen straks (waaronder ik) de keuze al gemaakt !

chielsen
26/05/04, 20:56
Ik zal over 2 / 3 weken waarschijnlijk een demo laten zien, maar niet veel later zal ie ook al helemaal klaar zijn. Ik heb nu eindexamens dus de ontwikkeling ligt nu stil, maar als je serieus voor evibe wil gaan, dan raad ik je aan nog 2 / 3 weken te wachten.

serverbilly
26/05/04, 21:07
Heb je niet vast een features list of een screenie voor ons?

FSCJasper
26/05/04, 21:18
Ziet er fantastisch uit Faisj! Ben benieuwt wat Chielsen hier tegenover kan zetten ;)

chielsen
26/05/04, 21:25
Nah, screen zal niet veel voorstellen omdat de layout nog niet klaar is.

Ik zal wel een feature lijst maken. Maar iig 1 ding wat ik zeker waar kan maken is een VEEEL lagere prijs..

Ik baal er eigenlijk van dat ik nu nauwelijks wat kan doen want ik wil het zo graag showen ;)

FSCJasper
26/05/04, 21:38
Wat versta jij onder een lage prijs?:p Ik ben ook wel benieuwt naar een features list.

chielsen
26/05/04, 22:11
De prijs wordt zeer waarschijnlijk 75 euro eenmalig + 7.50 per kwartaal voor upgrades / updates en support (niet verplicht). Je krijgt 1 kwartaal gratis bij aankoop.

Ik heb snel een lijstje gemaakt, maar ik denk er nog even over na om het ook te publiceren. Ik heb nu wat leuke functionaliteiten erin, die de concurrentie (faisj :P, ea.) ook zouden kunnen implementeren. Als ik dan met mijn product kom is het misschien niet meer zo uniek / heeft het een meerwaarde (moeten ze het wel invoeren natuurlijk).

Grumpy
27/05/04, 10:30
Hey, doe dat ergens anders. Dit is faisj zn topic!

chielsen
27/05/04, 11:55
Ja, sorry het was niet de bedoeling hier dingen te promoten, maar het gesprek ging opeens die kant op.

Rik
31/05/04, 19:43
Origineel geplaatst door chielsen
Ja, sorry het was niet de bedoeling hier dingen te promoten, maar het gesprek ging opeens die kant op.

Regel het dan via PM, mail of MSN met hen ;)
Open een eigen topic, ook een optie....


Back...

AlfaHosting
31/05/04, 21:08
Persoonlijk vind ik het er erg goed uitzien, enkel de prijs ligt aan de hoge kant.

faisj
01/06/04, 00:23
Origineel geplaatst door Mario
Persoonlijk vind ik het er erg goed uitzien, enkel de prijs ligt aan de hoge kant.

Gezien de prijzen van andere software packages is dit vrij normaal.
Zeker gezien het feit dat wij support (tel + email) , updates, lang files,
templates, reseller marge, etc... inbegrepen hebben in de prijs.

therealchrizz
01/06/04, 00:39
Top, stuur mij maar een volledige lijst van de features, een brochure, prijslijst en overige informatie. Wij willen het liefste Modernbill per direct het raam uit gooien en met een deugdelijk systeem aan de slag gaan.

Clientexec was een goede nieuwe kandidaat, alleen over de support zijn wij tot nu toe niet erg te spreken.

faisj
01/06/04, 15:50
Origineel geplaatst door therealchrizz
Top, stuur mij maar een volledige lijst van de features, een brochure, prijslijst en overige informatie. Wij willen het liefste Modernbill per direct het raam uit gooien en met een deugdelijk systeem aan de slag gaan.

Clientexec was een goede nieuwe kandidaat, alleen over de support zijn wij tot nu toe niet erg te spreken.

Beste Cris,
Het e-mail bericht is verstuurd.

mvg,
Faizal

S2S-Robert
02/06/04, 01:21
Werkt dit systeem ook samen met een online bestel systeem die automatisch klanten aanmaakt in zeg cpanel? Dus dat je een web frontend hebt voor mensen die klant willen worden? Je hebt het meeste namelijk al te pakken (pakketten, klanten invoer etc.)

Daar loopt ook een ander initiatief voor op het forum, misschien dat jullie samen kunnen werken?

faisj
02/06/04, 10:54
Origineel geplaatst door S2S-Robert
Werkt dit systeem ook samen met een online bestel systeem die automatisch klanten aanmaakt in zeg cpanel? Dus dat je een web frontend hebt voor mensen die klant willen worden? Je hebt het meeste namelijk al te pakken (pakketten, klanten invoer etc.)

Daar loopt ook een ander initiatief voor op het forum, misschien dat jullie samen kunnen werken?

Dat is inderdaad een optie.
Wij zijn zelf in contact met Cpanel en Ensim etc...
om zulke connecties te maken.
(ik zou hierbij wel aangeven dat het communicatie process met
deze organisaties zeer langzaam verloopt)

Ik sta uiteraard altijd open voor een mogelijke samenwerking.
- info@evibe.biz

RayManZ
02/06/04, 12:23
Origineel geplaatst door therealchrizz
Top, stuur mij maar een volledige lijst van de features, een brochure, prijslijst en overige informatie. Wij willen het liefste Modernbill per direct het raam uit gooien en met een deugdelijk systeem aan de slag gaan.

Clientexec was een goede nieuwe kandidaat, alleen over de support zijn wij tot nu toe niet erg te spreken.

Ik zou ook wel zo'n mail willen hebben :)

faisj
02/06/04, 12:39
Zou u ons deze informatie kunnen toesturen:

Naam bedrijf:
Kvk Nr:
Contact persoon:
Adres:
Tel:
Fax:
E-mail van contact persoon:
Domein:

Heeft u een eigen server? Ja/nee
( http://www.evibe.biz/nl/products/ebilling/requirements.php )

Wilt u meer informatie over de mogelijkheid om reseller te worden?
Indien ja, hoeveel licenties zou u willen afnemen?
Indien ja, In welke regio/land zou u het willen verkopen?

--> f.siddiqui@evibe.biz

chielsen
02/06/04, 18:32
Origineel geplaatst door faisj


Dat is inderdaad een optie.
Wij zijn zelf in contact met Cpanel en Ensim etc...
om zulke connecties te maken.
(ik zou hierbij wel aangeven dat het communicatie process met
deze organisaties zeer langzaam verloopt)

Ik sta uiteraard altijd open voor een mogelijke samenwerking.
- info@evibe.biz

Alles wat je nodig hebt is gewoon op internet te vinden hoor. Zoek maar eens de fora van de betreffende panels door en je weet het direct.
Dus ik weet niet of je nu echt niet beter wist of dat dit een smoes is om tijd te rekken oid...

faisj
02/06/04, 18:38
Origineel geplaatst door chielsen


Alles wat je nodig hebt is gewoon op internet te vinden hoor. Zoek maar eens de fora van de betreffende panels door en je weet het direct.
Dus ik weet niet of je nu echt niet beter wist of dat dit een smoes is om tijd te rekken oid...

Pardon?
(sorry, ik ga hier niet op in)

Domenico
02/06/04, 18:44
Origineel geplaatst door faisj


Pardon?
(sorry, ik ga hier niet op in)

Ik denk dat Chielsen probeerde te vertellen dat de benodigde API's van desbetreffende producten vrij te downloaden zijn.

chielsen
02/06/04, 20:00
Ja inderdaad.
Grumpy-edit: Tot hier was je bericht acceptabel. De rest heb ik maar weggehaald. Het is niet de bedoeling dat men elkaar (, de producten en diensten) gaat afkraken.

roland
03/06/04, 09:34
Ik denk dat Chielsen probeerde te vertellen dat de benodigde API's van desbetreffende producten vrij te downloaden zijn.

Die codes moeten geanalyseerd worden, getest worden in een andere omgeving, geïntergreerd worden in het huidige systeem en indien nodig de codes aanpassen.

Blijkbaar hebben weinig mensen in de gaten dat als er wijzigingen doorgevoerd worden dat het zeer uitbudig getest moet worden. Je kan wel een API binnen een dag integreren, maar je moet dan wel minimaal 2 weken testen om te kijken of er geen onverwachte problemen opduiken.

Dit kost eenmaal tijd wil je zeker zijn dat het ook goed en stabiel werkt.
Helaas zijn er personen die alles erin gooien zonder het stap voor stap te controleren of enigzins te kijken hoe de code werkt en of het eigenlijk wel in het huidige systeem werkt. Wat als er op een gegeven moment een "botsing" komt tussen codes (vars, functies, classes, etc). Daarom moet je ook alles documenteren wat niet 1,2,3 gaat.

Het kan erg snel, met de eventuele gevolgen van dien.


Dus ik weet niet of je nu echt niet beter wist of dat dit een smoes is om tijd te rekken oid...

Ik neem aan dat je nu je eigen conclusies kunt trekken.

chielsen
03/06/04, 13:37
Origineel geplaatst door roland


Die codes moeten geanalyseerd worden, getest worden in een andere omgeving, geïntergreerd worden in het huidige systeem en indien nodig de codes aanpassen.

Blijkbaar hebben weinig mensen in de gaten dat als er wijzigingen doorgevoerd worden dat het zeer uitbudig getest moet worden. Je kan wel een API binnen een dag integreren, maar je moet dan wel minimaal 2 weken testen om te kijken of er geen onverwachte problemen opduiken.

Dit kost eenmaal tijd wil je zeker zijn dat het ook goed en stabiel werkt.
Helaas zijn er personen die alles erin gooien zonder het stap voor stap te controleren of enigzins te kijken hoe de code werkt en of het eigenlijk wel in het huidige systeem werkt. Wat als er op een gegeven moment een "botsing" komt tussen codes (vars, functies, classes, etc). Daarom moet je ook alles documenteren wat niet 1,2,3 gaat.

Het kan erg snel, met de eventuele gevolgen van dien.



Dat is inderdaad waar, maar grondig testen hoeft echt geen weken te duren. Wat ik alleen vreemd vind is dat faisj zegt op antwoord van de betreffende makers van de control panels zit te wachten.

Ik geef alleen een tip dat je dit op de verschillende fora ook heel snel kan vinden. Dit is echt puur iemand helpen. Ik geef een handige tip...

Waarom mag ik niet vragen waarom hij dit niet weet? Ik had zelf misschien te snel mogelijke conclusie getrokken (dat mag ook al niet meer), maar dat zal ik dan nu overlaten aan de lezers.

Dus faisj, wist je dit niet? Of mis ik nu iets?

advantaHOST
03/06/04, 19:40
Hoi Faisj,

Ik heb een vraag. Vanaf wanneer gaan jullie ook de mogelijkheid erin bouwen dat je je administratie zoals inkomsten/uitgaven/btw erin verwerken?

Zodra dit erin komt stap ik meteen over...

faisj
03/06/04, 19:45
Origineel geplaatst door advantaHOST
Hoi Faisj,

Ik heb een vraag. Vanaf wanneer gaan jullie ook de mogelijkheid erin bouwen dat je je administratie zoals inkomsten/uitgaven/btw erin verwerken?

Zodra dit erin komt stap ik meteen over...

Beste advantaHOST,
We zijn hier nog aan bezig. Ik durf nog geen datum te geven maar,
het moment dat dit af is (en getest) zal ik het direct hier posten.

met vriendelijke groet,
Faizal Siddiqui

advantaHOST
03/06/04, 22:30
Ook geen richtlijn?

faisj
04/06/04, 16:49
Origineel geplaatst door advantaHOST
Ook geen richtlijn?

Sorry, Ik zou je heel graag een richtlijn willen geven maar, ik durf
er echt nog niks over te zeggen.

roland
04/06/04, 17:34
Beste advantaHOST,

Op dit moment word er hard aan gewerkt, diverse mogelijkheden zijn gereed maar zoals ik eerder aangaf in een post vergen (grote) wijzigingen veel tijd. Ik durf ook geen datum te geven omdat er regelmatig zeer goede input en ideeën gemeld worden die we allemaal in 1 update willen verwerken.

RobbertC
04/06/04, 17:37
Ik ben benieuwd naar zo'n grote update :)

Het product ziet er goed uit, maar meer mogelijkheden zou mooi zijn. Dan ben ik zeker geïnteresseerd.

advantaHOST
04/06/04, 18:00
idem. hier

roel-2
16/06/04, 15:54
Wat ik me dan afvraag, want ik zie het hier niet voorbij komen, of deze paketten ook automatisch per maand/kwartaal/jaar herhaal facturen kunnen sturen? Lijkt mij voor webhosters geen overbodige luxe?

faisj
16/06/04, 16:00
Origineel geplaatst door roel-2
Wat ik me dan afvraag, want ik zie het hier niet voorbij komen, of deze paketten ook automatisch per maand/kwartaal/jaar herhaal facturen kunnen sturen? Lijkt mij voor webhosters geen overbodige luxe?

--> pakketten --> nieuw pakket

Bij het onderdeel "Nieuw pakket" is dit al in te stellen.
(jaarlijks, maandelijks of per kwartaal)
:: dit is voor de packages ::


--> home --> Configuratie

Daar zijn de onderdelen:
-Factuurautomatisch e-mailen
-Factuur dag(en) v/d maand
( jaar en kwartaal zitten in de nieuwe versies )

in te stellen.

luuk
22/07/04, 20:26
al iets meer bekend over je grote update of een release datum?

faisj
23/07/04, 01:43
Beste Luuk,
Ik zou graag een release datum willen geven maar, dat kan ik simpelweg
niet. Het feit is dat er op dit moment zeer veel projecten lopen.
Door de grote drukte en de release datums van onze nieuwe diensten
en producten hebben we niet al te veel tijd om de grote update goed te
testen. (nog niet gesproken over de deadlines van clienten)

Hierbij zou ik wel duidelijk willen maken, dat we er wel zeker mee bezig
zijn. Wij willen pas de update doorvoeren wanneer het geheel perfect
werkt.

-Faizal

Keuningen
23/07/04, 16:55
Met alle respectt hoor, maar voorzover ik het tot nu heb gezien is het best wel een 'but'-systeem.
Niet dat het slecht is, maar stelt gewoon bijzonder weinig voor.

Voor makers van software:
!!! Onderschat ook het "even" maken van een adminstratiepakket niet!

Voor de gebruikers van software:
!!! Ga niet op de prijs af