PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuw logo



WilcoOnline
14/03/04, 02:20
Ik weet niet precies of het hier moet staan maargoed,
Wij zijn bezig om een nieuwe logo voor ons bedrijf te vinden

http://www.eliveld.com/eliveldlogo_voorstel.jpg

Wil iemand mischien zijn mening over deze logo's geven welke jij mooi vindt.

Want wij weten het niet meer

Clearhosting
14/03/04, 02:26
wie heeft ze ontwikkeld?
Wil ook wel een logo ontwerp :)

vindt de 4de van boven wel luxe

WilcoOnline
14/03/04, 02:33
Logo's zijn ontwikkeld door een dtp'er :) Hij doet dit niet dagelijks dus ik zal even aan hem na vragen of hij het erg vindt als ik zijn bedrijfsnaam en naam hier post.

4de van boven is inderdaadt leuk... Persoonlijk vindt ik de 2de, 4de en 6de wel erg leuk maarjah...

momenteel wordt keuze 6 beetje met 4 gecombineerd

RonZo
14/03/04, 02:33
Zoals je al wist vind ik de 2e van onder wel wat ;)
Maaruh ik d8 dat je er al uit was?

RonZo
14/03/04, 02:36
Origineel geplaatst door WilcoOnline
........dus ik zal even aan hem na vragen of hij het erg vindt als ik zijn bedrijfsnaam en naam hier post.


Doe maar niet...., misschien vindt hij hier een goedkopere host :p

rq
14/03/04, 02:37
Het zijn allemaal mooie logo's imo, dus lastig kiezen.

#1: Mooi, alleen weinig samenhang tussen de onderdelen, zal van het sitedesign af hangen of deze geschikt is.
#2: Meer één geheel. Beetje neutraal.
#3: Strak & modern. Alleen zonder bedrijfsnaam, dus vrij weinigzeggend.
#4: Vervang dat zwart eensdoor een andere kleur.
#5: De minste. Bolletje doet me denken aan t SonyEricsson (en Compuserve) logo, weinig onderscheidends dus, beetje standaard kleur ook.
#6: Komt meer naar voren dan de rest, alleen wat opgepropt. Probeer de blauwe 'sikkel' eens wat groter te maken en dan de oranje E wat naar links te doen.

Zomaar wat suggesties..

dotnetjunkie
14/03/04, 04:13
Ik vind persoonlijk de 6de (laatste dus) het beste uitkomen, en mensen zeggen me altijd dat ik een goeie smaak heb voor design, dus misschien ben je hier wel iets mee ;)

Undo
14/03/04, 10:59
Ik vind ze allemaal eigenlijk kei mooi,...alleen die E.N. is niks en die helemaal blauwe vind ik ook niet zo mooi. Ik zou een keuze tussen de rest maken, misschien dat ienemienemutte of zo helpt? Of gewoon ff kijken welke het orgineelst is vergeleken met bestaande logo's.;) Suc6!

[QWS]
14/03/04, 11:33
ik vind de eerste het mooist, apart en toch duidelijk.

Dennis
14/03/04, 12:12
Origineel geplaatst door rq
Het zijn allemaal mooie logo's imo, dus lastig kiezen.

#1: Mooi, alleen weinig samenhang tussen de onderdelen, zal van het sitedesign af hangen of deze geschikt is.
#2: Meer één geheel. Beetje neutraal.
#3: Strak & modern. Alleen zonder bedrijfsnaam, dus vrij weinigzeggend.
#4: Vervang dat zwart eensdoor een andere kleur.
#5: De minste. Bolletje doet me denken aan t SonyEricsson (en Compuserve) logo, weinig onderscheidends dus, beetje standaard kleur ook.
#6: Komt meer naar voren dan de rest, alleen wat opgepropt. Probeer de blauwe 'sikkel' eens wat groter te maken en dan de oranje E wat naar links te doen.

Zomaar wat suggesties.. Helemaal mee eens. Echter vind ik de onderste er wel professioneel uit zien. Misschien kun je nog iets aan die E doen? De 4e is ook mooi, maar dat zwarte is idd lelijk. De rest is gewoon geen geheel.

Carl<n-media>
14/03/04, 13:52
Origineel geplaatst door [QWS]
ik vind de eerste het mooist, apart en toch duidelijk.
Same here. Hoewel als je het simpel wil houden, kun je het bovenste er ook afhalen, dan vind ik hem er ook wel mooi uitzien :).

WilcoOnline
14/03/04, 14:12
het laatste logo dus nummer 6 wordt nu een beetje aangepast. Waarschijnlijk gaat het deze worden

Iedereen alvast bedankt voor de reactie's en de mensen die via mail/pb gevraagd hebben wie dit gemaakt heeft krijgen hierop nog reactie