PDA

Bekijk Volledige Versie : Lease servers



Tim.H
13/03/04, 23:33
Ik ben al een tijdje op zoek naar bedrijven die lease servers aanbieden . En zag dat je bij Dell ook de keuze heb dat je een server kan lease. Zijn er ook andere bedrijven die 19" server op die manier verkopen?.

Tim

Mog
13/03/04, 23:53
Wij kopen ook in een lease structuur van dell, krijg je nog aardig wat korting bij.
Als je een beetje intressante jaarcijfers hebt willen ze waarschijnlijk zonder veel poes pas wel een kredietje voor je opzetten.

UGame|Raaf
23/03/04, 22:29
Ik zou www.servers.nl eens een bezoekje geven. Die hebben wel mooie prijzen voor leasing.

PimEffting
24/03/04, 11:12
Is een lening bij de bank of een derde partij niet goedkoper?

dokus
25/03/04, 00:57
Het "probleem" bij Dell is wel dat ze niet leasen aan eenmanszaken, je moet al bv een BVBA hebben en die moet dan nog zijn eerste jaarrekeningen gepubliceerd hebben.

Mog
25/03/04, 01:48
Dat vind ik ook wel enigzinds logisch, ik zou het persoonlijk net zo aanpakken, stel jij wilt een mooie hypotheek dan moet je ook met een stabiele bedrijfsstructuur en nette cijfers voor de dag komen.

motrox
25/03/04, 01:51
Origineel geplaatst door dokus
Het "probleem" bij Dell is wel dat ze niet leasen aan eenmanszaken, je moet al bv een BVBA hebben en die moet dan nog zijn eerste jaarrekeningen gepubliceerd hebben.

Dell least wel degelijk aan eenmanszaken. Ik spreek uit ervaring. Natuurlijk moet je wel enige jaren ingeschreven staan bij het handelsregister.