PDA

Bekijk Volledige Versie : Partner gezocht



strui013
13/03/04, 17:06
Omdat mijn forum netwerk mij te veel tijd kost ben ik op zoek naar een hardwerkende, betrouwbare partner zodat ik het forum netwerk kan uitbreiden terwijl de partner zich bezighoud met het promoten en onderhouden van de forums.

Het forum netwerk bestaat momenteel uit: http://www.carforums.nl en http://www.muziekforums.nl. De site carforums.nl bestaat nu zo'n 2 jaar, staat zeer goed in verschillende zoekmachines (heeft ook een google pagerank van 6!). Muziekforums.nl is net nieuw, bevat 2500 band forums, verschillende genre en DJ forums en algemene forums.

De partner moet voldoen aan de volgende voorwaarden:

- Veel vrije tijd hebben, liefst iemand die minstens 20 uur of meer per week aan de forums kan besteden, dus een student of iemand die werkloos of in de WAO/AOW zit.
- Zeer goede programmeer kennis. Je weet veel van HTML, CSS, PHP en andere programmeertalen af (zoals C++, Java)!
- Design, PR en Linux Debian skills zijn een pre.

Taken:
- Onderhouden van de forums, wijzigingen maken in de forums, mij het werk uit handen nemen zodat ik mij op nieuwe forums kan richten.
- Contact houden met de gebruikers op de forums.
- Promoten van de forums d.m.v contacteren van magazines en linkrequests sturen naar webmasters.

Momenteel zijn er nog geen hoge inkomsten (anders zou ik geen partner willen maar een werknemer :) ), de toekomstige inkomsten worden 50-50% verdeeld.

Johan
CarForums.nl / MuziekForums.nl

Carl<n-media>
13/03/04, 17:12
Hoe hoog liggen de inkomsten nu ongeveer?

strui013
13/03/04, 17:55
Carl<n-media>, de inkomsten van carforums.nl lagen met toen we nog kliks.nl er op hadden (en wat minder bezoekers) op gemiddeld 150 euro per maand, dit is dus echter voor 1 forum, mijn bedoeling is om een redelijk groot forum netwerk langzamerhand op te zetten (zo'n 25 sites).

150 eur per maand is niet zo'n super bedrag uiteraard, maar de bedoeling is dat het hele forum netwerk een google pagerank van 6 of 7 zal gaan krijgen en dat zodra de forums allemaal populair zijn er commerciele sites bij komen (bijv. shops) die gepromoot worden met het forum netwerk.

Aangezien dit niet bepaald een kort-termijn project is zoek ik dan ook niet een partner die alleen maar op geld uit is maar die ook veel wil leren en het leuk vind om te doen.

De sites staan trouwens op een dedicated server (van managed.com).

LargeMinds
13/03/04, 21:05
Hoi !
Ik zie dit wel zitten.
Ben al aangenomen in een company maar ik wil uitbreiden en dit is namelijk echt wel iets voor me !
Vertrouwen kunt u me zeker doen want ik ben zelf Webdesigner .
Ik design in Flash Mx , 3D Max 6 , Swift 3D v3 , After Effects 5 en diverse programmeertalen : Html , dhtml , css , php , xml.
Het onderhouden enzo. zie ik wel namelijk zitten .De prijs bevalt me ook wel.
U ontvangt binnenkort een mail.Gelieve dan spoedig terug te mailen
Mvg.LargeMinds

eRush
14/03/04, 21:02
zo te zien kan http://www.muziekforums.nl/ niet connecten met de database!

heb wel intresse daarvoor, maar zou graag even een kijkje willen nemen :)

strui013
14/03/04, 21:37
Hoi Dennis, ja klopt we hebben vandaag problemen met onze MySQL server, maar dat zal snel opgelost zijn. Zou je contact met mij willen opnemen ? (email: struijk@chello.nl)

Flexis Design
14/03/04, 23:04
Fora zijn nu beide offline?

eRush
15/03/04, 12:26
Niet dat ik weet. er zijn nog wat kleine technische problemen. maar ik had gehoord dat dat vandaag verholpen zou worden.

Chavez
05/05/04, 18:21
Ik heb ook wel interesse!!
erwinzeeuw87@hotmail.com ok msn messenger


Chavez

ThePostman
05/05/04, 18:52
*Topic van 2 maanden oud*

dreamhost_nl
05/05/04, 21:32
Origineel geplaatst door The Postman
*Topic van 2 maanden oud*

Word je daar nu ook niet moe van?? :O *Zucht*