PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanslagen - Toeval?!



TMourik
13/03/04, 14:06
11/09/2001 (+/- 2000 mensen - WTC)
11/03/2004 (200 mensen - Madrid)

Meer kan ik er niet van zeggen nu

Digiover
13/03/04, 14:11
Ik heb het nog niet uitgerekend, maar ik heb van horen zeggen dat er precies 911 dagen tussen de 2 datums zit...
Plus de gevonden bewijzen (cassette bandje, Koran teksten, Al Qaida bekent en ETA ontkent), denk ik toch dat Al Qaida erachter zit en dat het geen toeval was.

Overigens, verschrikkelijk dat het gebeurt is.

electric
13/03/04, 14:16
Al-Qaeda claimt aanslagen
http://www.nu.nl/news.jsp?n=290476&c=21
en
Bijna tweehonderd doden door zware explosies in Madrid
http://www.nu.nl/news.jsp?n=289862&c=21

TMourik
13/03/04, 14:21
911 dagen zitten er tussen die 2 data inderdaad .... (Excel is handig)

Rik
13/03/04, 14:30
Zijn nog veel meer aanwijzingen inmiddels.
Dat gebied in Spanje draagd bv een naam, spaans iets, die betekend: "Arabieren doder" , één of andere geschied-figuur...

Zat Osama al langer niet lekker had hij al eerder aangekondigd ;)

rq
13/03/04, 14:37
Veiligheidsdiensten hebben laten weten dat de islamitische groepering Al-Muhajirun niet voor Al-Qaeda spreekt en in het verleden een onbetrouwbare bron is gebleken, zo meldt CNN. De groepering liet gisteren aan een Arabische krant weten dat Al-Qaeda achter de Madrileense aanslagen zit.

De organisatie, die zelfs uit maar "één persoon en een fax-apparaat" zou kunnen bestaan, gaf vorig jaar bijvoorbeeld aan verantwoordelijk te zijn voor de grote stroomstoringen in de Verenigde Staten, iets wat niet waar bleek te zijn. Verleden week nog beweerde de groep dat Al-Qaeda niet achter een autobomaanslag in Irak zat, terwijl veiligheidsdiensten van mening zijn dat dit wel het geval was.
Bron: FOK Nieuws

Rik
13/03/04, 14:41
Origineel geplaatst door rq

Bron: FOK Nieuws

Hmmm, mja, maar dit wijst toch echt verder allemaal richting Al-Quaida, Spanje zou binnenkort al "zwaar de lul" zijn, die streeknaam, het busje, werk wijze, groots...

ETA blijkt ook nog maar uit 20 man te bestaan, en die ontkennen alles, als ETA het was geweest, waren ze er trots op dat dit ze was gelukt...

Als je kijkt hoe groots dit weer was... de "intifada" stijl van opblazen... vorige week al berg rugzakken met springstof en een bus vol te pakken...

Mij maken ze nix meer wijs, I Know enough !

lifeforms
13/03/04, 15:04
Mij maken ze nix meer wijs

Juist wel toch, je zegt net dat je meent dat het Al-Qaeda is :)


I Know enough
Bel dan ff zo snel mogelijk je informatie door aan de Spaanse ambassade, want de Spaanse regering met al hun resources weet het nog niet!

Schaap
13/03/04, 15:04
Yep, volgens mij is het in verband..

Btw: Het is niet omdat je een bom legt dat je een eikel bent hé..

Rik
13/03/04, 15:08
Origineel geplaatst door skydancer


Juist wel toch, je zegt net dat je meent dat het Al-Qaeda is :)


Bel dan ff zo snel mogelijk je informatie door aan de Spaanse ambassade, want de Spaanse regering met al hun resources weet het nog niet!


:D die willen het even niet weten, tot na zondag ;)

rq
13/03/04, 21:17
Of misschien toch niet Rik:



In Spanje zijn vijf mannen gearresteerd die in verband worden gebracht met de serie aanslagen op treinen in Madrid.

Het zou gaan om drie Marokkanen en twee Indiërs.

Meer nieuws is er nog niet bekendgemaakt. Het ministerie van Binnenlandse Zaken wil alleen bevestigen dat minister Angel Acebes later op de avond een persconferentie zal houden.

Eerder vandaag meldde het Spaanse commerciele radiostation SER, welke banden heeft met de oppositie, dat de inlichtingendienst er voor 99% van overtuigd is dat er een radicale moslimgroep achter de aanslagen zou zitten.

Update 20:40
De vijf zouden zijn opgespoord na de vondst van een rugzak met explosieven. Een mobiele telefoon die de bom had moeten doen afgaan leidde naar de mannen.

De ontsteker zou van dezelfde makelij zijn als die in een busje bij het station van Alcalá werden aangetroffen. In dat voertuig werden ook de Koran-tapes gevonden.

Marokkanen... Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks...

Edit: Tekst van FOK Nieuws

Grumpy
13/03/04, 21:28
Origineel geplaatst door rq
Of misschien toch niet Rik:
Marokkanen... Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks...

Je vergeet de 2 Indiërs.

Rik
13/03/04, 22:05
Origineel geplaatst door Grumpy

Je vergeet de 2 Indiërs.

Hahaha, idd, ! niet over één kam scheren meteen !
Zijn veel goeie Marokkanen.....

maar leuk vooruitzicht is het weer wel :D

oiin
13/03/04, 22:31
Nog meer 'vooruitzichten': http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=665

P.S. Dit is een link over dit onderwerp maar heeft niets te maken met de voor mij 2 beste websites van NL&BE!

babak
15/03/04, 00:52
Origineel geplaatst door rq

Marokkanen... Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks...




en dat zegt een nederlander... Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks...

Rubenvdkamp
15/03/04, 09:06
Trouwens, 911 dagen is precies 2 en een half jaar. Daarbij ook te denken aan het amerikaanse alarmnummer (nine-one-one)..

Savvas
15/03/04, 10:29
Origineel geplaatst door Rubenvdkamp
Trouwens, 911 dagen is precies 2 en een half jaar. Daarbij ook te denken aan het amerikaanse alarmnummer (nine-one-one)..

scherp opgemerkt van je....Ik snap niet wat die mensen er mee willen bereiken hoor, stelletje mafketels als je het mij vraagt.

Arjanvt
15/03/04, 11:40
Ik denk (ik weet eigenlijk wel zeker) dat Al-Qaida ook een aanslag in Nederland aan het beramen is. Nederland is ook niet echt een grote vriend van Osama. Waarschijnlijk zal een van de grotere steden de dupe zijn (Amsterdam, Rotterdam of misschien wel Den-Haag). Klinkt best eng, maar in deze periode kan al het ondenkbare gebeuren...

babak
15/03/04, 11:49
Origineel geplaatst door Arjanvt
Ik denk (ik weet eigenlijk wel zeker) dat Al-Qaida ook een aanslag in Nederland aan het beramen is. Nederland is ook niet echt een grote vriend van Osama. Waarschijnlijk zal een van de grotere steden de dupe zijn (Amsterdam, Rotterdam of misschien wel Den-Haag). Klinkt best eng, maar in deze periode kan al het ondenkbare gebeuren...


Hoezo? Wij zijn wel slim geweest en steunen alleen "*politiek"


*politiek= wij willen ook meegenieten van alles wat Amerika binnen haalt maar verder willen we niks doen.

Arjanvt
15/03/04, 11:57
Origineel geplaatst door babak



Hoezo? Wij zijn wel slim geweest en steunen alleen "*politiek"


*politiek= wij willen ook meegenieten van alles wat Amerika binnen haalt maar verder willen we niks doen.

Dat klopt, maar waarschijnlijk is dat al genoeg voor hem om ook tegen ons te zijn. In de video die gemaakt was vóór de 11sept. aanslag (maar die daarna pas werd gevonden, was ook te zien op tv) haalde hij namelijk ook uit naar Nederland.

rq
15/03/04, 14:19
Origineel geplaatst door babak



Hoezo? Wij zijn wel slim geweest en steunen alleen "*politiek"


*politiek= wij willen ook meegenieten van alles wat Amerika binnen haalt maar verder willen we niks doen.

Troepen in Irak en Afghanistan hebben is 'politiek steunen'?! Wel een beetje meer dan dat dus.

babak
15/03/04, 14:28
Origineel geplaatst door rq


Troepen in Irak en Afghanistan hebben is 'politiek steunen'?! Wel een beetje meer dan dat dus.

ja maar je moet ook "iets" doen om iets te kunnen krijgen.

zolang dat we hier 75 soort verschillende chips in AH hebben, maakt het niet uit.

Koster
15/03/04, 14:48
Origineel geplaatst door babak



Hoezo? Wij zijn wel slim geweest en steunen alleen "*politiek"


*politiek= wij willen ook meegenieten van alles wat Amerika binnen haalt maar verder willen we niks doen. wij sturen mensen naar irak en afghanistan.
Verder geven we alleen en krijgen we niks (ja, aanslagen).

Is dit een topic voor WHT? De racistische posts komen en zijn er al, ik zeg maar zo, ik zeg maar niks

Koster
15/03/04, 14:50
Origineel geplaatst door babak


ja maar je moet ook "iets" doen om iets te kunnen krijgen.

zolang dat we hier 75 soort verschillende chips in AH hebben, maakt het niet uit. zolang hier mensen uitkering trekken, ik zeg maar zo, ik zeg maar niks

WTF heeft het sociale en economische welvaren van een land met terroristen te maken?? Zijn ze jaloers?
Nee, die klojo's willen een dictatuur, de enige leefomgeving waar ze luisteren naar de 'baas'. Ze willen ons hun cultuur + godsdienst opleggen, niet bepaald democratisch!

M-BahZ
15/03/04, 16:35
Origineel geplaatst door Arjanvt


Dat klopt, maar waarschijnlijk is dat al genoeg voor hem om ook tegen ons te zijn. In de video die gemaakt was vóór de 11sept. aanslag (maar die daarna pas werd gevonden, was ook te zien op tv) haalde hij namelijk ook uit naar Nederland.
Is dat diezelf film waarin die uithaalde naar poland, wat alle kranten wereldwijd liepen te quoten als holland ?

Grumpy
15/03/04, 18:08
Ik heb verschillende berichten moeten verwijderen.
babak, rq en koster hebben ieder 2 waarschuwingspunten gekregen.
Zo houden wij hier geen discussies en zo gaan wij hier niet met elkaar om.

Arjanvt
15/03/04, 22:54
Origineel geplaatst door M-BahZ

Is dat diezelf film waarin die uithaalde naar poland, wat alle kranten wereldwijd liepen te quoten als holland ?

Nee volgensmij niet. Hij zei volgensmij ook niet holland, maar holland op z'n afghaans (ik weet het ook niet precies meer hoor, kan het ook verkeerd hebben.)

Heb net op Hart van Nederland gezien dat 94% van de Nederlandse bevolking bang is voor een aanslag...

ThePostman
15/03/04, 23:17
Origineel geplaatst door Arjanvt


Nee volgensmij niet. Hij zei volgensmij ook niet holland, maar holland op z'n afghaans (ik weet het ook niet precies meer hoor, kan het ook verkeerd hebben.)

Heb net op Hart van Nederland gezien dat 94% van de Nederlandse bevolking bang is voor een aanslag...


Vind je het gek? En zo heel erg zou ik het niet vinden, om heel eerlijk te zijn. De "mens" maakt het het helemaal zelf na. Van mij apart schiet iedereen elkaar door de kop, dan zijn we ook van het gezeik af. We denken dat we alles mogen en kunnen, bij elkaar vind ik het best maar zolang de wereld er maar geen last van heeft. Hiermee bedoel ik de dieren, de zee etc. Oftewel de natuur. Zo denk ik er echt over, ik vind dat we het er zelf na gemaakt hebben en we zijn gewoon te dom om het op een juiste manier weer op te lossen. (Ik heb het over de oorlogen etc. en aanslagen). We vinden onszelf zo slim, dat zijn we niet. Ik heb nog nooit een kudde olifanten tegen een kudde muizen oorlog zien voeren, ze leven in harmonie. Ergens waar de mens te dom voor is, wij moeten en zullen weten wat er op mars is, wat zou mij eigenlijk verotten wat voor lelijk wezen er op één of andere planeet loopt. Zoals een cabaret zei "Als er buitenaards wezen en deze zijn heel dom dan willen we er niks mee te maken hebben, als ze heel slim zijn hadden ze ons al gevonden." Oftewel de mens wil zo graag dat het aanspoort tot drang, zelf met oorlogen en aanslagen, we willen zo graag winnen. Maar voorwat? Als we hebben 'gewonnen' valt het toch weer tegen. Zo slim zijn we niet, al denken we dit wel, als we nu gewoon ophouden met onze arrogantie, oorlogen en andere bagger en in 'harmonie' leven kun je ons vergelijken met de muis en de olifant.

Maar dit kunnen we niet.


(Sorry voor de taalfouten)

Arjanvt
15/03/04, 23:34
Origineel geplaatst door The Postman

Vind je het gek?

Nee, natuurlijk niet. Ik ben er zelf ook bang voor, je weet maar nooit wat er kan gebeuren en het komt steeds maar dichterbij.

Rubenvdkamp
16/03/04, 08:03
Origineel geplaatst door The Postman



Vind je het gek? En zo heel erg zou ik het niet vinden, om heel eerlijk te zijn. De "mens" maakt het het helemaal zelf na. Van mij apart schiet iedereen elkaar door de kop, dan zijn we ook van het gezeik af. We denken dat we alles mogen en kunnen, bij elkaar vind ik het best maar zolang de wereld er maar geen last van heeft.



En als je broertje, zusje, vader en moeder nu eens omkomen bij een aanslag; denk je er dan nog steeds zo over?