PDA

Bekijk Volledige Versie : eh.. juist ja Rik



The MAzTER
12/03/04, 23:45
Nu kom je weer met de halve waarheid.

Daarvoor had je namelijk NOG een pm verstuurd.

je verwacht toch niet dat ik hem binnen 2 sec. beantwoord?

tevens had ik die laatste na HAHAHA gelijk weggeknikkert.

®on
12/03/04, 23:54
Ik snap je irritatie, maar los zoiets even anders op (via pb ofzo), zo ga je enkel op een ban af en daar is niemand bij gebaat.

ThePostman
13/03/04, 00:20
Tegen de zin in van veel mods reageer ik hier ook op ja:

The MAzTER, als ik was zou ik dit iets anders aanpakken, want je waarschuwings level is vandaag aanzienlijk toegenomen. Ik denk toch dat je, zoals headout al zegt, dit via mail/msn/icq/tel/pb moet oplossen. Als je topics blijft openen word je uiteindelijk gebanned en dat zou toch eeuwig zonde zijn niet? Overigens denk ik ook dat dit iets tussen jou en Rik is en dat de rest van het forum hier niet van hoeft te "genieten". Ik denk dat je ondertussen wel weet hoe ik er over denk dus dit is ook totaal niet om je te laten stoppen met je mening uiten maar iets rustiger kan ook wel.

Ps. dit is geen aanval op iemand ofzo, niet op de mods of op de ts zelf.

ELTino
13/03/04, 02:04
Is het vandaag het Rad van Fortuin waarbij iedereen zo veel mogelijk punten wil?

Houd eens op met het commentaar over de mods en begin eens bij jezelf voordat je linea recta een topic opent en dus weer het forum vervuilt.

Ik zit werkelijk de hele avond met mijn tanden te knarsen als ik al die zeik-topics zie. Gumpy, je doet dit verkeerd. Rik, je doet dat verkeerd.

Bedenk dat dit voornamelijk een zakelijk forum is waarbij ook potentiële klanten deze berichten lezen. Voor slowchat en zeikgedrag, ga gerust naar GoT of Fok!

Maar niet hier!

Dennis
13/03/04, 10:47
Origineel geplaatst door ELTino
Ik zit werkelijk de hele avond met mijn tanden te knarsen als ik al die zeik-topics zie. Gumpy, je doet dit verkeerd. Rik, je doet dat verkeerd.

Bedenk dat dit voornamelijk een zakelijk forum is waarbij ook potentiële klanten deze berichten lezen. Voor slowchat en zeikgedrag, ga gerust naar GoT of Fok!

Maar niet hier!Dus wat moet hij doen? Zijn puntjes negeren?


Origineel geplaatst door headout
Ik snap je irritatie, maar los zoiets even anders op (via pb ofzo), zo ga je enkel op een ban af en daar is niemand bij gebaat. Uhm... zijn waarschuwingslevel is gestegen van 9 naar 17. Dit zou in mijn ogen ook wel reden tot irritantie zijn.

*NO COMMENT*
Post door 'headout' was inderdaad wel goed :)

®on
13/03/04, 11:02
Origineel geplaatst door DennisCitus
Dit zou in mijn ogen ook wel reden tot irritantie zijn.
Ik schreef daarom ook: "ik snap je irritatie.....".

RobbertC
13/03/04, 12:29
Laten we het nu niet erger gaan maken dan dat het al is. Dit moet tussen the_mazter, Rik en Grumpy persoonlijk opgelost worden. In het openbaar modder gaan gooien naar elkaar schiet niemand iets mee op, al helemaal niet als iedereen zich er mee wilt bemoeien.